Dieetillä sairastaminen

Sori, mutta söörtsi ei antanut paljoa apua. On tässä menossa kevään toinen low carb dieetti nyt neljättä viikkoa ja pamahdin sitten flunssaan. Ruokapuoli ja vitamiinit pitäs olla kunnossa, mutta nyt askarruttaa kysymys että olisiko parasta lopettaa dieettaaminen tähän vai pyristellä vielä tän viikon loppuun (4 viikkoa oli alun perinkin tarkoitus vetää)? Vai pitäiskö vaan lisätä hiilareitten osuutta hieman mutta pitää kalorit suunnilleen samoissa? Aerobisen ja salin joudun joka tapauksessa jättämään tältä viikolta väliin.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mua on mietityttänyt tämä ihan sama. Eli jos dietillä tulee vaikka kuumeeseen, niin jatketaanko kaloreilla kuten lepopäivänä on tarkotus, vai pitäskö kaloreita jopa nostaa jotta paraneminen mahdollisesti nopeutus, vai onko tällä ees merkitystä? Treenit nyt kuitenkin jää joksikin aikaa pois jos kipeenä on.

No koskaan en ole onnistunut pitämään koko diettiä ilman ettenkö olisi joko loukkaantunut tai sairastunut. Yleensä on tullut sellainen pikku flunssa ja katkos diettiin on ollut jotain 3-5päivää.
No olen yleensä hieman lisännyt kaloreita ja varsinkin rasvoja sen sairastelun ajaksi. Samoin olen lopettanut kaikki "rasvanpolttoa" tukevat lisät siksi aikaa mutta vitamiinit+glutamiini+kreatiini ja muut mitä nyt silloin satun käyttämään olen kyllä syönnyt. Se on oikeastaan joku neljän päivän sairastelussa paino korkeintaan noussut 0,5 kiloa ja nopeasti tippunut takaisin kun olen parantunut. Suurin osa flunssassa kertyvää painoa on minulla nestettä kun silloin juon paljon.
Tuossa olen tullut siihen tulokseen että vaikka mitä tekisin niin liekö allergia/astma se joka ärtyy dietillä aina mutta jossain vaiheessa se flunssa tulee ja sen kanssa olen jo oppinut elämään.

Dietillä oltu nyt 13 viikkoo ja kahesti jo kipeenä/flunssassa. Ekalla kerralla oli kuumetta ja sen aikan en reenaillu.

Pienen flunssan en ole antanu häiritä reeniä yhtään. On vaan tullu enemmön vaatetta päälle ku liikun ulkona.

Koko noiden kuumeiluiden ja flunssien aikana söin kuitenki ihan normaalisti ohjelman mukaan.

Ei kai sitä nyt diettiä pienen sairauden takia kesken jätetä. Kyllä se sitä menee ohi. HJuolehdit vaan että saat tarpeeksi vitskuja.
Mä tuplasin ekan sairastelun jälkeen C-vitamiinit 2000mg:n päivässä. Se ainaki tuntu helpottavan.

Sehän on vaan hyvä jos sairastuu, menee dietti helpommin läpi ku ei tee mieli syödä :)

Itse en ole kyllä sairastunut dietin aikana kertaakaan, en ole ollut kipeenä kahteen vuoteen jos tarkkoja ollaan.

Kalorit vaan alas, ei siihen kuole.

Suositut

Back
Ylös Bottom