Diablo III

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Phobos
  • Aloitettu Aloitettu
Niin no se vaikeus tulee sitten niistä korkeista GR.
Kyllä meillä hetkosen on mennyt että pystytään nyt yli GR80 vetää.

Itsellä projektina toi viimeinen season journey.
Puuttuu enää L70 HC ukko, ja yksi conquest. Conquestia nyt teen, 4:llä setillä tein GR55 solo barbaarilla. Pari vielä tarvis, niin tuossa 2 tuntia sitten tein uuden wizardin ja sillä menossa nyt T7.

Jaksoihan tätä taas sen pari viikkoa. Grift 78 tuli soolottua wizardilla, mutta nyt alkaa jo olla niin tuurista kiinni tuo läpi meneminen, että ei jaksa. Pari kertaa sai hyvän GR 79 mobien suhteen ja bossin ilmestyttyä aikaa kolmisen minuuttia. Kummallakin kerralla vastaan tuli Ghom eli sepä siitä sitten :D Witch doctor tuli kans pyöräytettyä, mutta eipä pitkään jaksanu sillä pyöriä. Jos sitä pienen tauon jälkeen taas kokeilis :)

Lvl 8 papaarilla meni 400 shardia ja band of might kilahti. Loistava vinkki, het perään gr65 lentämällä. :D

Sitten tuli muuta tekemistä...

monkki gr66
crusaderi gr69
dh gr67
Tuossa omat saavutukset tälle seasonille, paragonit vähä päälle 700.
Nyt loppu taas diablon pelaaminen, tai siis seuraavalla seasonilla taas sit uudestaan.

Mun on kyl pakko edes se yksi ukko gearaa tappiin. Sit voi lopetella. :D
Eli tällä seasonilla ei toki ole vain "kaikki ancient", vaan sitten joka slottiin vielä joku L60-70 gemmi uhrattuna ja sitä kautta primary stattia se mukavat yli 4K lisää. :)

No nyt on yks juttu tehty, eli enää olisi että gearaa sen yhden buildin oikeasti tappiin. :) Kyllä nyt päätin että kuitenkin se olisi se Furious Charge barbaarilla, eikä se leap quake. Kyl se charge on kovin hyvä, pitää vaan olla tarkkana. Toi FC baba on vielä semmonen, että farmaus on helppoa nephalemeis yms. Leap quake on rennompi pelata, mutta ei se kyllä niin tehokas vaan ole.

journey.webp

Kaiveltu mitä mahdollisesti tulossa season 6, eli siis seuraava patchi.
Kuulostaa hyvältä että haetaan laajempaa valikoimaa toimivista buildeistä, ja 4-man group GR:ään oli pakko saada toi muutos ettei se support baba, support wd, support monk, ja dmg wiz ole se ainoa oikea.

View: https://www.youtube.com/watch?v=5J6YPpVm8Ck

Spekulaatiota kun Blizzulla oli duunipaikkoja auki.

Mulle D3 EXP2 käy, D4 käy, ja Diablo MMO käy.
Onpa pitkä aika Marraskuun Blizzconiin.... toki ihan hyvin voi olla että mitää Diabloon liittyvää ei edes ole.

Onhan noi työpaikat hyvin laiha asia lähtee spekuloimaan jotain uutta Diabloo, mutta videossa on silti paljon asiaa liittyen mitä (oli se sitten vuoden tai parinkin päässä) Diabloon tulisi jatkoa.

View: https://youtu.be/lnqRyq8E6cI

Diablo mmo ei vaan houkuta, tosin tuli joku 7 vuotta hc pelattua EQ:ta ja perään kymmenkunta vuotta WoWia. Eikä nyt ois aikaa moisiin :)

Exp2 ois paras ehkä, jopa D4 ois vähän aikaista. Tosin noi siisonit on aiheuttanut sen että tavallaan uus peli joka kerta. Ei sillai hyödy paragonien ja gearin siirtymisestä tavis puolelle ollenkaan.

Nyt reilu 600 paragonia ja gr70 taputeltu. Seuraavaksi pitäis niitä gemmejä strenaksi vedellä ja ancientteja ees pari saada. Onneks tekemistä piisaa varsinkin kun pelaa jonku 2x4h per 10 päivää :D

En mä usko että Diablo MMO:ta nähdään, miljöö ei ole ehkä se suosituin kuten videossakin kelailtiin.
Jotain MMO:ta yleisesti odotan kovasti, siis sellaista mitä mä jaksan pelata. MMO:t mitä olen pelannut paljon (vähintään siis vuosia per peli) on ollut Ultima Online, Dark Age of Camelot, ja WoW. Sitten toki monia muita on pelattu ehkä muutama sata tuntia.

Kyllä se expansion nro 2 omaan korvaan järkevimmältä kuulostaa, toisaalta videossa käydään vähän läpi sitä ajatusta miksi semmosta ei ehkä ole tulossa.

En kyllä taida itse enää tässä seasonissa pelailla, journey on kokonaan tehty. :) GR:ää meni mitä meni, eli 70, ja muuten ei jaksa enää. Tältä erää. ;)

Kyyyyyyyyyyyl se varmaan pitää taas tonne paragon 500-800 painella. :)
Niin ja toki journey tehdä kokonaan!

Jahas, sehän olis taas parin-kolmen viikon sessio aluillaan. Jos sitä vihdoin ja viimein pelais barbaarilla. Alusta asti tullut tätä hakattua, mutta barbaarilla ei oo tullu ikinä pelattua pikaista testaamista enempää :)

Ite en ole koskaan luonut edes yhtä WD tai DH charrua koko D3 historiassa. Silti en kyllä halua kumpaakaan tehdä. :D

Munkillä mennään nyt alkuun.
Hieman Crusaderia kelailin, mut vissiin viime seasonin buildit aika lähellä parhaita nyt ja ei oikein kiinostanut ne.

Viime season pelasin wizuu ja barbii. Barbia enemmän, ja niitäkin oli pari eri buildeilla niin pysty vaihtaa ilman sitä ruljanssia kamojen/skillien kanssa.

Hiljasta oli hetken kun pelasi Overwatchia, mutta nyt kun sen open beta ohi niin taas Diabloa.
Tavoitteena nyt nostaa ton mun munkin soolo GR:ää, joten pitää farmailla avaimia sekä levuttaa gemmejä paljon augmentteja varten.

GR74 nyt sillä jo menty, mutta tarttee kyl jokusen palaa heittää se +300 dex augment että vähän paremmin tippuis vihut taas.

Noh, onneksi toi T10 nephalem rifti menee melko sujuvasti toisella munkilla. 2-3min kestää aina T10 nephalem.
Tosin en tajua, en vielä kertaakaan saanut alle 2min. :D Johonkin se aina kosahtaa. Alle 3 min menee helposti, mutta ei tähän mennessä sitten alle 2 min millään.......
Tuossakin videossa alla pituutta vain 2:31. Kuitenkin alussa extra sekunteja kuten lopussa, ja lopussa vielä kusin bossissa noi stackit tossa sweeping windissä mitä en edes hetkeen huomaa:

View: https://youtu.be/n42ScWTlKW8

Itellä monkki samanlaisella setupilla, ja on ainakin hupaisa nephalem riftien clearaamiseen. Tulikellojen pudottelu on hauskaa, kun kaikki vaan räjähtää koko ruudulta. Kokeilin kanssa niin, että oli sage naamari ja bootsit, niin putoo death's breatheja ehkä hitusen enemmän.

Sepä tuossa vielä, se on niin kamalan hauskaa. :D

Jokos jengi uutta seasonia hakannut?
Itse alottelin tuossa maanantaina.

Tal Rasha Archon wizardilla mennään. Eilen sain vihdoin jokaisen tarvittavan itemin kasaan, mutta toki statsit on sitten miten on kun ekat kappaleet vasta.
Toistaiseksi tekee vielä tiukkaa puskea GR:ää, osittain myös siksi että ei ihan vielä osaa pelata. Toki missään ei ole vielä augmentteja, ase ei ole ancient, jne.

GR56 tuossa eilen meni noin viiteen minuuttiin, ja vissiin buildillä pääsee melko lähelle satasta. Tosin itse en osaa edes pelata niin hyvin, tai oikeastaan jaksa synkata convention of elementsiä ja skillejä niin tarkasti että tuo onnistui koskaan. Omalla pelaamisella jää varmasti johonkin 70 tuntumaan seasonissa. Menee niin neppailuks siitä eteenpäin.
Viime seasonilla en wizardia pelannut, ja onhan tuo huomattavasti haastavampaa kuin joku vaikka munkki. Saa keskittyä ettei kyykkää, ja tuolla buidillä montaa skilliä on *pakko* käyttää jatkuvasti heti kun on cooldown pois jotta pysyy elossa.

Back
Ylös Bottom