Diablo III

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Phobos
  • Aloitettu Aloitettu

GOOD MORNING

BCAA, EAA, MSM, GLUTAMIINI, VIHERJAUHEET

-40%
Ai perkele kun tähän peliin on jäänyt koukkuun. Tällä hetkellä menossa melee-DH. Just eilen sain haluamani kamat kasaan ja GR60 meni tosi iisisti (aikaa jäi 6,5 min). Varmaan GR70 paikkeilla alkaa tökkiä viimeistään ja pitää alkaa optimoimaan varusteita. Kyllä tässä mukavasti pelattavaa riittää kun voi kaikilla classeilla höntsätä huippubuildin kasaan.

Vähän end gamea kyllä parannettu LoN buildin myötä niin ei ihan kaikkea saa hetkessä. Alotin kanssa dh:lla mutta eipä se oikeen tässä enää sytytä. Monkilla mennään, spirit genelle aika kova geari kasassa mutta on se vaan buildina paska pelata. Vaihdoin kickeriin ja paljon hauskempi ja todella nopea. 65 grifit menee hienosti n 3 minsaan. Eikä tartte paljon healttipulloa naputella 600m toughnessilla.

Vähän end gamea kyllä parannettu LoN buildin myötä niin ei ihan kaikkea saa hetkessä. Alotin kanssa dh:lla mutta eipä se oikeen tässä enää sytytä. Monkilla mennään, spirit genelle aika kova geari kasassa mutta on se vaan buildina paska pelata. Vaihdoin kickeriin ja paljon hauskempi ja todella nopea. 65 grifit menee hienosti n 3 minsaan. Eikä tartte paljon healttipulloa naputella 600m toughnessilla.

Millä ihmeellä sulla on noin kova toughness? Mä olen kaikkien buffien kanssa pystynyt saamaan hahmoillani vain jotain max. 250 miljoonaa. Joku oleellinen gear?

No siis 800 jälkeen voi tyrkkää vaan main stattia tai vitaa. Toki ukko tosta sitten painanut sen myötä lähes 700 dexiä lisää, tai osan vitaan but probably not.

Mulla siis kick build jolla crystal fist (dashingin jälkeen 50% dr)+ bracet jotka nostaa 40% dr kickin jälkeen ja cooldown buildi joten epiphane käytössä lähed kokoajan. Ja sunwoku tuplaa dr:n myös kun sweeping wind päällä. Näillä kamoilla on noin 1.2b toughi siis melkein kokoajan. Dodge passivella nousee vielä johonkin 1.5-1.6b parhaillaan. Eli tyylillä dashilla kasaan, epi päälle ja potkitaan packi hengiltä ja pois.

Käytännössä pelaan t13 ja jotain 60-70 griffts mitkä menee nopeesti joten niissä on nemesikset ja att speed passive. Toughi tuolloin joku 800-900m. Mukava pelata kun ei tartte paljon arcane sentryjä ja muita väistellä.

Nyt rupesin vähän wd:tä samalla kasaamaan shardeilla kun alkaa monkin upit olla aika tiukassa.

Niin ja paragonit on nyt seasonissa vajaa 700 että sieltäkin vielä varoja löytyy :)

Ihan käsittämättömiä lukuja mulle. Mun demon hunterilla on shadow's mantle set joka antaa shadow powerista 35% damage reduction. Wraps of clarity tiputtaa toiset 35% ja joku esine taisi tiputtaa aina vaultin jälkeen vielä 60% lisää. Silti perus toughness on vain jotain 30M ja buffien jälkeen 350M. Ei taidakaan mun build olla ihan niin hyvä ku luulin. Damagea sentään tekee sen 40-50 miljardia impalella. Ja paragonit vähän vajaa 600. Eilen meni GR 67, mutta aika meni jo tiukoille. Tarvii varmaan alkaa parannella buildia.

Seuravaksi koitankin vähän wizardilla archon-buildia. Vaikuttaa aika hauskalta tälläi alkuun.

On ehkä hieman hankala verrata classeja keskenään?
Munkki painelee sinne koko jengin keskelle, sä ehkä et?

Itse tein tällä seasonilla Wizun ja Archon buildin. En tykännyt kyllä yhtään. :( Tuon myötä pelaaminen jäi sitten aivan kesken. Pitää katsoa josko tässä vielä tekisi toisen miellyttävämmän classin, ihan vain jottain saisi season journey kokonaan tehtyä.
Henkilökohtaisesti vihaan convention of elements mekaniikkaa. Pelaan siis Tal Rasha archonia, ja siinä tuo ainakin on. Firebird olisi kai parempi archon, mutta eipä paljon napostellut senkään pelityyli kun guideja katselin. Tuolla tal rasha homma about tommosta, ärsyttävää skeidaa imho:
  • Have Archon Stacks from The Swami overlapping
  • Build up 15 Gogok Stacks (if not already built up)
  • Build up 4 Tal Rashas 6pc Stacks
  • Build up 4 Explosion Stacks
  • Build up 20 Chantodo's Stacks
  • Hit Black Hole 4 Seconds before Cold CoE
  • Hit Archon at the Moment CoE goes to Cold
  • Spam Archon Abilities for 8 Seconds (until Tal Rasha 6pc Stacks run out)
  • Move on
  • Spend the remaining time in Archon to gather density for the next burst.
  • When you are outside of Archon, keep jumping into density to perma proc your APD's

Anabolic Overdrive

2 kg, Orange

-30%
On ehkä hieman hankala verrata classeja keskenään?
Munkki painelee sinne koko jengin keskelle, sä ehkä et?

Nojoo totta. Tosin kyllä mäkin lauman keskelle välillä painelen kun jysäytän fan of knivesin, mutta toki mun DH on paljon mobiilimbi ja vaulttailee ympäriinsä jatkuvasti. Mut oot kyllä oikeassa.

Esimerkkinä olikohan pari seasoniä sitten ehkä, en muista millään, kun pushattiin "parhaalla" group metalla GR:ää. Jos en muista väärin sillon alkoi 4-man GR80 olemaan jo ihan kovaa kamaa, ja mentiin muistaakseni jotain luokkaa 83.
Mulla oli siinä siis support barbaari. Ei käytännössä kuollut millään. :) Seison vain paikallaan kaiken keskellä ja hakkasin valoa nopeammin jotta tippui health globei.

Joo siis toi dh ei kyllä kummonen tässä seasonissa ole classina. Monkilla epillä pääsee porttailee kasoihin ja dashingilla loput niin se nopeuskin on kohdallaan. Toi mun monkki potkii semmosta 30mrd normimobeihin ja parhaillaan bosseihin jotain 70mrd ja att speed on kyllä kohallaan kun noi gogok stackit on aikalailla kokoajan tapissa. Saa nähdä miten tuo helltooth wd sitten toimii ja meneekö liian hitaaksi vs monk.

Gr en oo vielä maksimeita kokeillu mutta 72 vedin eilen ja meni melko läpijuoksuna ilman ongelmia. Pitää se 80 grift trophy varmaan ainakin käydä vielä tekemässä :)

Eilen vedin 75 riftin. 3 minsaa jäi eli vähän rupee ehkä dps loppumaan. Chesti ja legsit vielä ei ancient ja toisessa fistissä ei ole vielä despair gemiä.

Wd:lle sain shoppailtua shardeilla paskahkon gearin ja sillä menee 2 minsaan 40 lvl riftt. Aika hauska tuo kanasysteemi. Saa aika hienoa speedbountyä tollain jollain t11.

Jopas se season 8 näyttäis viikon päästä käynnistyvän. Ihan sopiva pituus tällä kertaaa, mutta bnetin sivujen mukaan näytti siltä että muutoksia aikalailla 0. Erikoista. On aikamoista kiukuttelua forumeilla asiasta.

Ehkä sitä vois tohon seasoniin vaikka wd:n tai crusaderin kasata. Tuo alku on jotenkin hauska pelata kun ei pääse niin helpolla kun kesken seasonin alottamalla (kaveri boostii t13 kuntoon päivässä)

Nyt on tosiaan eka season missä ei ole mitään patchia. Vissiin korkeintaan journey on muutoksia?
Kyllä D3 on nyt täysin maintenance modessa, ja jännitetään tuleeko Blizzconissa jotain previkkaa tulevasta Diablo universumissa. Ovat kuitenkin rekrynneet porukkaa Diablo universumin pariin jo hyvän aikaa, edellisen kerran aivan äskettäin.

Joo Necromancer kova lisä, mutta odotin jotain isoa. Diablo täytti 20v, saatana. Ostin ekan pelin julkaisussa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom