Diablo III

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Phobos
  • Aloitettu Aloitettu

GOOD MORNING

BCAA, EAA, MSM, GLUTAMIINI, VIHERJAUHEET

-40%
Ja tosta joutuu vielä maksamaankin..Eipä ole varmaan vuoteen tullut D3 pelattua, ja tuskinpa tulee oikeen enää näillä tiedoilla sitä avattua..sääli. Samaanaikaan tällähetkellä tulee pelattua D2:sta privaservulla (Path of diablo), eli PoE pelaajien tekemä privaservu. On se vaan ihme, miten voi olla niin paljon parempi peli mitä D3. Jotenkin kun vertaa näitä arpg:ä mitä pelannut (poe, d2, grim dawnit jne.) niin D3 tuntuu ihan eri genreltä..rpg-pelien luonnollinen kustomointi ja syvyys puuttuu täysin.
 
Olen tosin sitä mieltä että jollain D2/Grim Dawn/PoE syvyydellä yhdistettynä D3 fiilikseen/pelattavuuteen olisi paras ARPG.
Noi kolme muuta on ainakin pelattavuudeltaan niin kankeita, mutta D3:n kohdalla ei voi kieltää etteikö syvyys ole hahmonkehityksessä olematon.
Ei ole mitenkään mahdotonta tehdä combo noiden parhaista puolista.
D3 on omasta mielestä paras "touch" siihen actioniin, aivan ylivoimaisesti. Puhun siis vain siitä mitä ruudulla näkyy, mitä käy kun jotain lyö, jne.
Este tälle fantasialle taitaa olla vain se, että yleistä nykyään jonnemassaa ei nappaa syvyys mitä on vaikka D2 tai Grim Dawn. Puhumattakaan PoE, joka on mielestäni ns. HC ARPG. Enkä puhu siitä että kuolema on pysyvä. Sitten taas pienemmät lafkat jotka duunaa tyyliin PoE tai Grim Dawn, niin ei niillä riitä osaaminen ja/tai resurssit tehdä niin viilattua touchia hommaan.
 
^Ihan totta. Engine on paras, ja miksei olisikaan blizzun budjetilla. Ja tietysti se ultimate arpg löytyisi kun yhdistäisi muiden arpg:en mekaniikat d3 engineen. Omaan pelattavuuteen kuitenkaan kankeus ei ole vaikuttanut muutakuin grim dawnissa, jolla on tietysti pieni tiimikin (ja tätä myös pelannutkin huomattavasti vähiten). PoE:ssa tai D2 pelattavuudessa ei itsellä ole valittamista, ja imo nuo 2 ovatkin ne arpg kuninkaat.
 
Ja tosta joutuu vielä maksamaankin.
Tätä kommenttia näkee nyt joka paikassa, enkä kyllä yhtään ymmärrä miksi. Olkoot kuinka pökäle tahansa, totta helvetissä sisältö maksaa. Ihan kuin se olisi jotenkin törkeää että ihmiset kehtaavat pyytää rahaa työstään. Reaper of soulsia on jo nyt kehitetty ilman lisäreitä niin paljon että ihmetyttää miten se on vielä ollut taloudellisesti kannattavaa.
 
Tätä kommenttia näkee nyt joka paikassa, enkä kyllä yhtään ymmärrä miksi. Olkoot kuinka pökäle tahansa, totta helvetissä sisältö maksaa. Ihan kuin se olisi jotenkin törkeää että ihmiset kehtaavat pyytää rahaa työstään. Reaper of soulsia on jo nyt kehitetty ilman lisäreitä niin paljon että ihmetyttää miten se on vielä ollut taloudellisesti kannattavaa.
Mä olen pelannut PoE:a jo vuosia, ja siellä tulee kaikki lisäsisältö ilmaseksi (uudet actit, lisä endgamet jnejne) niin tottunut jo tähän malliin arpg:ssa. Sitten kun D3 tulee 1 lisäclassi (joka on sisällöltään 1/10 mitä PoE julkaisee joka liiga), ja tämä maksaa. En näe siis mitään väärää blizzun kannalta siitä, että rahastaa mitä rahastettavissa on kun ei ole F2P-peli. Näin pelaajan kannalta sillä on kuitenkin väliä ainakin itselleni. Jos necro olisi tullut ilmaseksi olisin varmaan muutamia päiviä taas palannut, nyt en ole maksamassa.

Ja sitten voidaan spekuloida siitä, onko DLC:nä riittävä määrä contenttia 1 classi ja pari uutta aluetta. Hintaahan ei siis tiedetä, mutta epäilen että tämä tulee olemaan suolainen hinta sisältöön nähden..

e: erutrotti jo laittokin, että se on pelkkä necro joka maksaa..hintaa odotellessa...
 
Tätä kommenttia näkee nyt joka paikassa, enkä kyllä yhtään ymmärrä miksi. Olkoot kuinka pökäle tahansa, totta helvetissä sisältö maksaa. Ihan kuin se olisi jotenkin törkeää että ihmiset kehtaavat pyytää rahaa työstään. Reaper of soulsia on jo nyt kehitetty ilman lisäreitä niin paljon että ihmetyttää miten se on vielä ollut taloudellisesti kannattavaa.

Itseasiassa tää diablo 1 -juttu ei maksa. On ilmainen, koska pelin synttärispesiaali. Tän spesiaalin jälkeen tulee myös kaksi uutta lisäaluetta peliin, nekin ilmaiseksi. Sen sijaan ensi vuonna palaava necromancer maksaa, on osa return of the necromancer -pakettia tms. #blizzcon

Jos on halua katsella tarkemmin tulevaa, infoa löytyy esim tästä.
 
Nyt vasta luin tuo Erutrotti linkkaaman sivun.
Onhan siellä vaikka mitä kivaa tulossa.
Toi equipment manager on mahtava!
 
EU regionissa pätsi tuli tarjolle nyt. Toki vasta perjantaina klo 18 alkaa season.
 

Anabolic Overdrive

2 kg, Orange

-30%
Onhan tämä taas ihan mukavaa hommaa, breakkiä oli se season tai pari tuossa.
70 dingattu ja nyt voi pelit alkaa kunnolla.
 
On kyllä mukavaa, etenkin kun nyt vihdoin alkaa oleman ekan buildin kamat kasassa. Oikeastaan yksi itemi puuttuu enää.
Eikä toki vielä ole ancientteja kuin muutama, ja eipä tietenkään yhtään augmenttia vielä. Saa nähdä mihin ne sitten vie, tosin buildi ei ole mihkään GR pushiin tarkoitettu siltikään.
T10 menee speedit sentäs jo.

Eka DH ikinä, on toi kyllä semisti ADHD menoa. :D


View: https://streamable.com/kh5ef
 
On kyllä kiva vaihe aina about sinne GR60-70 asti, jatkuvasti saa vähän boostia ja ei ole niin grindin takana ne upgradet.
Nyt on oikeastaan ekan buildin kaikki kasassa, tosin teen vähän erilaisen variaation verrattuna siihen buildiin mitä vakoilin.
GR45/T10 on jo ihan heittämällä menoa, ja nopeasti, eikä edes poksahduksiin kyykkää DH. Kyllä tuohon varmasti kympin voisi jo heittää lisää, pitää illalla tesmailla!¨

Ukko tällä hetkellä.

On muuten todella pöllöä että noi statsit tuolla ei edelleen täsmää pelin statseihin. Vissiin ainakin paragonien vaikutukset uupuu. Esim. CDR on yli 37%.
 
Alkaa vihdoin olemaan tuo Unhallowed Essence Grenade buildi olemaan jossain kunnossa.
Ancienttia tosin vielä kovin vähän, ja augmentteja ei vielä yhtään. Aseet sentäs kumpikin ancient, mutta vähän huonot rollit eli damage voisi olla korkeampi.
Noh, ainakin tuota GR60 pystyy farmaa kivasti, ja GR70 meni jo mutta oli se vähän työn takana. :) Augmentit ja vähän lisää ancient niin kaippa ainakin se GR75 menee.


View: https://streamable.com/627o1
 
Ensi seasonissa moni melko isokin muutos patchissa.
PTR patch 2.5.0.

Pari elämää helpottavaa mukavaa muutoksia:

New Feature: Armory
  • Players may now save up to five different builds per character using the Armory
    • This new feature can be found in the town hub within each Act
  • Saving a build in the Armory will snapshot your character’s current gear, socketed gems, active and passive skills, and Kanai’s Cube powers
    • Equipping a saved armory build will automatically swap items and gear between the character and stash
New Feature: Crafting Mat Storage
  • Starting with Patch 2.5.0, crafting materials picked up or obtained through salvaging will now appear in a separate storage tab, freeing up space in the shared stash
    • This tab can be accessed through the Inventory window
Sitten yksi oikeastaan melko rasittava uusi asia....................... eli lisää grindattavaa ja RNG:tä. Eli ne 24/7 pelaavat vetää entistä isompaa kaulaa GR levelissä.
Ei näin, ancient ancient itemit:

Primal Ancient Items
  • Legendary and Set items will now have a chance to roll as Primal Ancient
    • These items are more rare than Ancient items and have increased stat ranges
diablo_3_patch_250_primal_ancient_item_01-buffed.jpg

Tämä taas ihan kiva publa runeihin, kun ei enää mitään väliä mitä kukin tekee:

Bounties
  • Bonus Acts have been removed
    • With this change, completing five bounties in any act will now grant you a Large Horadric Chest containing the same contents as the Horadric and Bonus Caches
Sitten muutos vähän vaikeuttaa ukkojen power leveliä kun sai jo 70 mutta pyörii mukana kaman toivossa. En oikein tiedä miksi näin piti tehdä? Publan takia? Miksi rajoitus ei voisi olla vain publassa?
Olisiko siksi että estää sitä ettei publassa ole ihan useless tyyppejä mukana?

Greater Rifts
  • The requirement for participating in certain difficulty levels in public games has been changed from current Paragon Level to highest solo Greater Rift clear, as follows
    • Torment I – VI: No Requirement
    • Torment VII: Solo Greater Rift 30
    • Torment VIII: Solo Greater Rift 35
    • Torment IX: Solo Greater Rift 40
    • Torment X: Solo Greater Rift 45
    • Torment XI: Solo Greater Rift 50
    • Torment XII: Solo Greater Rift 55
    • Torment XIII: Solo Greater Rift 60
  • Note: This change only applies to players on PC / Mac
Loput kilkkeet:
http://us.battle.net/d3/en/blog/20529333/
 
Tosin nyt tajusin että eihän tuo GR soolo vaatimus koske sitä että joinaa kaverin tekemään private peliin. Aivan kuten nyt paragon level vaatimusten kanssa.
Eli tuostahan on vain hyötyä, kun publaan liittyminen vaatii sen soolon joten edes jotenkin se vaikeustaso jo hanskassa.
Paragon levelit sai kuitenkin nopeasti sinne 250 kun hetken istu kaverin T13 pelissä perässä.
 
Armory ja crafting mat storage erittäin tervetulleita uudistuksia, mutta tuo primal ancient items :kakka: Kyllä on taas viisaat päät lyöty yhteen uudistuksia keksittäessä.
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom