Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Even if you're playing alone, you will probably not be using Followers past Normal - - you can try but they're going to just be one-shot back to back.
Jeps. tätä odottelen itekin, ei ole niin kuormittava kuin jokin wow jos pärjää yksinkin.
Niin siis, vaatimukset ajallisesti varmaankin? Kyllähän Diablo on tarvittaessa kasuaalimpi.^Hookoo; Kyllä tulee olemaan raskaampi kuin WoW.
Mutta nii, eipä mua ainakaan estä ne vaatimukset. Mähän tuun aina pelaamaan diabloa, kuolemaani asti.
Tekis mieli D3 odotellessa aloitella D2;sta HC;na.. Kestään kaveriksi starttaamaan hc;ssa alusta loppuun pelkällä juoksulla? =)
E; Olis ihan lepposta jollain pikkuporukalla ;p
Itelläkin ollu mielessä Diablo2 alottaminen taas, mutta heti kun rupean pelaamaan, tajuan että tämä kaikki on jo vedetty läpi kirjaimellisesti satoja kertoja ja hinku loppuu siihen.
Niin siis, vaatimukset ajallisesti varmaankin? Kyllähän Diablo on tarvittaessa kasuaalimpi.
Epäilin että et ymmärtänyt tuota oikein, koska millä järjellä Diablo on mitenkään raskaampi. :D Oli sitten paljon tai vähän pelaava.Nimenomaan.
Epäilin että et ymmärtänyt tuota oikein, koska millä järjellä Diablo on mitenkään raskaampi. :D Oli sitten paljon tai vähän pelaava.
Väitän että HC WoW pelaaminen on huomattavasti vaativampaa, kuin Diablon hakkaaminen vaikka ladderiin. Diablo kun ei kovin kauaa putkeen tarvi välttämättä vääntää, ellei tee moneen kertaan.
Ymmärsin itse tuon "jos pärjää yksinkin" siten, että kun WoWissa raidit ja muutenkin porukkapelaaminen sitoo ajallisesti tietyn jakson vähintään kerralla ja useimmiten jopa aikatauluttaa viikot.Ja tosta kuormittavuudesta, mä ymmärsin että tässä tarkoitettiin kuitenkin mitä se koneelta vaatii. WoWihan ei yksin pelatessa edes ole raskas täysilläkään asetuksilla, mutta 25man raidissa alkaa sitä sälää olla ruudulla niin paljon että kone ainakin itsellä kyykkää heti jos ei laske asetuksia. Siitä kai tuo "jos pärjää yksinkin".

Ymmärsin itse tuon "jos pärjää yksinkin" siten, että kun WoWissa raidit ja muutenkin porukkapelaaminen sitoo ajallisesti tietyn jakson vähintään kerralla ja useimmiten jopa aikatauluttaa viikot.![]()
Itse kyllä levutin 1-80 sooloilemalla, tein siis vain questejä tai farmasin jotain jos esim. jotain craftiä piti nostaa. Itse pidin tuosta. :D Lepposaa menoa omaan tahtiin, ja löpisee guild chätissä tai muualla samalla. Paras jos esim. kilta Teamspeakissä tms.wowi on siitä hassu peli että yksin pelatessa se käy tosi äkkiä äärimäisen tylsäksi
Itse kyllä levutin 1-80 sooloilemalla, tein siis vain questejä tai farmasin jotain jos esim. jotain craftiä piti nostaa. Itse pidin tuosta. :D Lepposaa menoa omaan tahtiin, ja löpisee guild chätissä tai muualla samalla. Paras jos esim. kilta Teamspeakissä tms.
Ei siinä, kyllä raidit hauskoja oli. 5-man tosin ehkä parhaita, eli ei raideja, mutta ne ei ole liian vakavia hommia.
Ostin kyllä Catan, mutta jäi kyllä levuttamatta ainakin vielä... kilta siirty eri palvelimelle, ja vielä eri factionille, joten se siitä. Katsotaan jos joskus olis taas aikaa, onhan sen hyvä peli. Vaatis vaan sitten uuden ukon tekemisen tuolla Hordella jossa kilta pyörii, jotenkin ei halua vanhaa ukkoa vaihdattaa toiselle puolelle.
Toi on jo ihan miehekäs saavutusEi tosiaan jaksaisi odottaa. Pidän varmaan kuukauden loman, kun tuo III tupsahtaa ulos. Kakkosessa tuli hakattua YKSINPELILLÄ (ilman Battle.nettiä) Paladin levelille 90. Siihen meni kyllä sen verran aikaa, että jälkeenpäin olen miettinyt, että MIKSI ??? Vastaukseenkin olen päätynyt. MAAILMAN PARAS PELISARJA IMO.:D
. Muistelen, että sai tohon levuun battle.netissäkin muumuu farmilla tovi hakata, mutta että yksinpelissä..Ite ei tullut oikeen koskaan tota yksinpeliä vedettyä, joku tyyppi jollekkin 20-30 levulle, battle.netissä sitten "hiukan" enemmän..