Vitut, mulla ei ollut ikinä ees enigmaa. Soj oli arvokkain esine minkä ikinä sain vaikka tein mf runneja sorcilla ihan helvetisti. Sekin multa huijattiin prkl.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Vitut, mulla ei ollut ikinä ees enigmaa. Soj oli arvokkain esine minkä ikinä sain vaikka tein mf runneja sorcilla ihan helvetisti. Sekin multa huijattiin prkl.

Mun mielestä se oli just hyvä, ja olisin toivonut että olis jotain samantyylistä ollu 3:ssakin..No, toivottavasti toi areena toimis, vaikka yhen videon näin juutubesta tosta ja ei vakuuttanu..Aivan loistava peli kokonaisuudessaan, paitsi Player vs Player oli omasta mielestäni aivan hirveätä. Onneksi Diablo 3 se on vähän WoWin tyylistä Areena kamppailua.![]()
Barbaari / Witch Doctor
Itsekin pelailin 4-5 vuotta Diablo 2:sta. Täytyy kyllä sanoo että on kyllä yksi parhaimmista peleistä mitä oon pelaillut. Aivan loistava peli kokonaisuudessaan, paitsi Player vs Player oli omasta mielestäni aivan hirveätä. Onneksi Diablo 3 se on vähän WoWin tyylistä Areena kamppailua.
Mitä mieltä ootte tosta Diablo III 4 pelaajan party max? Diablo 2 se oli 8, toki 4 on hyvät ja huonot puolensa, mutta varmasti enemmän hyviä imo.![]()
Aah, D2:ssa pvp oli just se pelin suola :D Ehdottomasti mukavin pvp-chara oli ww/trapper assassini <3 Ei ehkä voittamaton, mutta kyllä sillä suurimman osan kaikista charoista hakkas, paitsi sitten ne pro-luokan barbaarit.
Tuli mieleen, et löytyiskö täältä peliporukkaa verestään vähän muistoja ennenkuin tuo D3 julkastaan? Juhannuksen jälkeen ja D2 lod + ladder + hc?
D2 threadista kalastelin vähätaikasitten aloituskaveria.. Mutta harvassa oli, pelailin sitten yksin hc:ssa barbin 89lvliseksi parissa viikossa oli jo iksettikin valmiina.. Liian helppoa kyllä nykyään siellä, turhaan sitä enään jauhaa ;p
Taitaapi.Taitaa Diablo III venyä ensi vuoteen pahoin pelkään :/
Oikeasti?Muistakaa ladata 'enUS' versio Systemcheckistä. 'enGB' versiota ei oltu ainakaan pari päivää sitten päivitetty eikä se mittaa nettiyhteiden nopeutta, toisin kuin 'enUS'. Tämä onnistuu vaihtamalla sivun kieleksi English(US) sivun alalaidasta.