Diablo III

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Phobos
  • Aloitettu Aloitettu
Fuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu!

Ei ollu... :)

Daaaamn, ei tullu tännekään päin beta kutsua. Melkeen vituttaa vaikka mahdollisuudet tohon olikin aika häviävän pienet.

Tuskin kaikki sinne pääsevät on jo nyt kutsuttu. Tosin on se chance silti aika helkkarin pieni. :)

Tuon Rock, Paper, Shotgunin ennakko oli kyllä erittäin kutkuttavaa luettavaa... parempi fiilis pelistä kuin koskaan sen jälkeen kun tuon luin.

Totta, vaikuttaa kaikinpuolin ihan järkyttävän hyvin hiotulta paketilta (ei nyt blizzardilta muuta uskalla odottaa :D)

Nyt pitäis vaan päättää se classi jolla lähdetään liikkeelle, ja onko missään julkaistu kuinka suuri cooppi on mahdollista verkon yli pelattaessa? D2 oli kahdeksan, jostain kuulin vuosi sitten huhuja että tässä olisi vain 4? Meillä olis viiden hengen poppoo lähtemässä kovalla rytinällä pelaamaan heti julkkarina mutta vähän sääli jos yks pitää heittää ulos.

En kyllä muista lukeneeni mikä on maksimi. Koska ihan äskettäin luin vain että "multiplayer 1 - ?".

Itse saatan lähteä jopa munkilla pelaamaan... mutta barbaarikin aika todennäköinen. :D Tosin lähiaikoina olen valinnut useimmiten sorsan......... perkele on vaikeeta! :lo2l: Tiedän vain että en valitse demon hunteria tai witch doctoria.

Siellä ois vissiin pitänyt tehdä tämä:
Create a Beta Profile

In order to opt in for our beta tests, you must create a beta profile containing your system specifications. To create one, please download and run the beta opt-in application below. The copy of the beta opt-in application you download will create a beta profile containing your system specifications for this particular Battle.net account only.

että olisi ollut edes mahdollista päästä betaan... no, eipä se enää mitään auta :D

Siellä ois vissiin pitänyt tehdä tämä:
Create a Beta Profile

In order to opt in for our beta tests, you must create a beta profile containing your system specifications. To create one, please download and run the beta opt-in application below. The copy of the beta opt-in application you download will create a beta profile containing your system specifications for this particular Battle.net account only.

että olisi ollut edes mahdollista päästä betaan... no, eipä se enää mitään auta :D
Tehty heti kun tuli aikoinaan uutinen tuosta. ;) Tietty vielä ton lisäks pitää ruksata että Diablo World betas.

Siinä oli vielä aluksi pelleilyä että Euroopan Battle.net system spec skanneri oli se vanha joka ei testannut internet yhteyden nopeutta. Piti vaihtaa kieli en-US, sit ladata, ja sit se haki oikeat speksit.

Tehty heti kun tuli aikoinaan uutinen tuosta. ;) Tietty vielä ton lisäks pitää ruksata että Diablo World betas.

Siinä oli vielä aluksi pelleilyä että Euroopan Battle.net system spec skanneri oli se vanha joka ei testannut internet yhteyden nopeutta. Piti vaihtaa kieli en-US, sit ladata, ja sit se haki oikeat speksit.

Mä en tuota ollut tehnyt, kun en ole koko battle.nettiä juurikaan käyttänyt :D Kävin vaan tarkistamassa, että oisko vahinossa omalle tunnarille arvottu toi beta ja sitten huomasin, että eipä varmaan ole, kun tuollainen on tekemättä :D

Diablo3 maksimi pelaajamäärä per peli on 4, eli puolet aiemmasta. Aika harmillista, Diablo2:ssa oli hauskaa juuri se kun 8 pelaajan lauma toilailee ympäriinsä. Blizzardin perustelut 4 maksimille on pelin muuttuminen liian kaoottiseksi, jos ruudulle päästetään samaan aikaan enemmän pelaajia.

eBayssa on jo alettu myymään beta-accounteja, parhaimmillaan niistä maksetaan 400€... jotkut ei tosiaankaan malta odottaa :D

Tuolla jotain nopeasti vilkasin niin, beta alkaa vasta huomenna euroopassa? korjatkaa toki, jos olen väärässä..

Tuolla jotain nopeasti vilkasin niin, beta alkaa vasta huomenna euroopassa? korjatkaa toki, jos olen väärässä..
Jos näin on, niin toivoa on vielä!!!!!!!!

Kyllä noita inviteja satelee pitkin betaa, koska Blizzu haluaa pitää testaajamäärän tasasena. Kun jengi on pariin kertaan vetäny betan läpi ja lopettaa pelaamisen, lisää ihmisiä kutsutaan lopettaneiden tilalle.

En kyllä uskalla tuota d3:a hommata kun olin niin törkeässä koukussa d2 ja wowin kanssa, wowiin vähän vieläkin. Mut eiköhän peli ole menetetty siinä vaiheessa kun tulee ne "kokeile viikko ilmaiseksi" mainokset :D

Kyllä noita inviteja satelee pitkin betaa, koska Blizzu haluaa pitää testaajamäärän tasasena. Kun jengi on pariin kertaan vetäny betan läpi ja lopettaa pelaamisen, lisää ihmisiä kutsutaan lopettaneiden tilalle.

näin minäkin käsitin; helvetti jos en betaa pääse pelaamaan niin harmittaa vietävästi, kun inttihommat alkaa tammikuussa niin en pääse millään aloittamaan heti julkaisupäivänä pelaamista...

Jos hyvin käy niin saatat ehtiäkin pelaamaan julkaisupäivänä. Diabloa tuskin tarvii testata betassa yhtä pitkään kun SC2, koska balance asiat ei ole yhtä kriittisiä ja Blizzard varmasti haluaa pelin ulos ennen Joulua. Lisäksi betassa pääsee pelaamaan pelkästään ensimmäistä Actia helpoimmalla tasolla, joten itse pelissä ei ylipäänsäkään ole hirveän paljon testattavaa. Blizzu pyrkii julkisella betalla vain testikuormittamaan servereitä ja siinä sivussa hiomaan satunnaisia pikkubugeja pois. Ja virallisesti on tiedotettu että he tähtäävät 2011 lopulla julkaisemiseen.

Jos hyvin käy niin saatat ehtiäkin pelaamaan julkaisupäivänä. Diabloa tuskin tarvii testata betassa yhtä pitkään kun SC2, koska balance asiat ei ole yhtä kriittisiä ja Blizzard varmasti haluaa pelin ulos ennen Joulua. Lisäksi betassa pääsee pelaamaan pelkästään ensimmäistä Actia helpoimmalla tasolla, joten itse pelissä ei ylipäänsäkään ole hirveän paljon testattavaa. Blizzu pyrkii julkisella betalla vain testikuormittamaan servereitä ja siinä sivussa hiomaan satunnaisia pikkubugeja pois. Ja virallisesti on tiedotettu että he tähtäävät 2011 lopulla julkaisemiseen.

hieno homma, pitää läppärillekkin laittaa sitten d3 ja iltavapaat pelailla :DD

Käyttäjän Blizshouter kanavalta löytyy 3 videota D3 betaa. Vaikka hahmo on todella tylsä, kantsii fanien tsekkailla;

[video]http://www.youtube.com/user/BlizShouter#p/u/2/kP5LFUokSzY[/video]

Beta-videota tulossa ilmeisesti lisää Crotalta vaikka kuinka.

Back
Ylös Bottom