Ei varmaan olis hirveen aktiivinen loppujen lopuks jos apua esim tarvis.Eikö Pakkotoisto -klaani olisi mitään, jos täältä pelaajia löytyy?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ei varmaan olis hirveen aktiivinen loppujen lopuks jos apua esim tarvis.Eikö Pakkotoisto -klaani olisi mitään, jos täältä pelaajia löytyy?
Saa kyllä.
Itse tuhosin jo vajaa 5000 death's breath mitä oli kertynyt non-season. :D
Juu, ei sen mitään väliä ole. :DSamahan se kyl on.. ku seasonis sit tulee taas lisää Sitä tahtoo säästellä vähän liian hanakasti.
Tiedät varmaan miten tuo menee perinteisesti.Pikkasen on kyllä tuota pahinta himoa GR pushaukseen laannuttanut joku omituinen kirous, kun ei Ramaladni's Giftejä droppaa sitten yhtään. Tänään sain ensimmäisen koko hemmetin seasonista! RNG ei todellakaan suosi mua tällä kaudella, kun ennen niitä on kuitenkin tullut ihan tasaiseen tahtiin.
Harmi vaan että tuli sit toi ancient yhelle pelin paskimmista itemeistä :DNo nyt kun sanoit niin heti putkeen toinen RG.
Pitäisköhän lotto pistää vetämään, tuli nimittäin se kaikista legendaarisin itemi nyt.
katso liitettä 146052
Ehkä tää on merkki siitä että mun on palattava tekee opparia.