dextorose

En löytänyt searchista heti mitään, eli tässä kysymys?

Luin ko. lisäravinne-paketin kyljestä että "parantaa tutkitusti aminihappojen, kuten kreatiinin imeytymistä". Kun olen katsonut äijien drinksulistoja, niin harvoin niistä on dextorosea löytynyt. Onko tuo mainos skeidaa vai parantaako dextorose todella aminohappojen (eikös kaikki proteiinit muutu aminhapoiksi tai jotain...) imeytymistä.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Dextroosilla voit nakata vesilintua!
Ihan sama, vetääkö kreatiinit ilman vai kanssa, lopputulos on sama.

Originally posted by vilho_kanuuna
En löytänyt searchista heti mitään, eli tässä kysymys?

Luin ko. lisäravinne-paketin kyljestä että "parantaa tutkitusti aminihappojen, kuten kreatiinin imeytymistä". Kun olen katsonut äijien drinksulistoja, niin harvoin niistä on dextorosea löytynyt. Onko tuo mainos skeidaa vai parantaako dextorose todella aminohappojen (eikös kaikki proteiinit muutu aminhapoiksi tai jotain...) imeytymistä.

Se on dekstroosi, aika paljon käytetään dekstroosia+kreaa.

Dekstroosi nostaa nopeasti verensokeria ja aiheuttaa samalla insuliinin erityksen lisääntymisen, joka edelleen edistää kreatiinin tehokkaamman imeytymisen lihassoluihin.

Originally posted by vilho_kanuuna

Dextroosi on käsittääkseni glukoosin toinen nimitys. Ei paranna imeytymistä, mutta kun imeytyminen on tapahtunut, niin teorian mukaan dextroosin aiheuttama insuliini piikki tehostaa aminohappojen käyttöä verestä, mihin ne on ensin imeytyneet ruuansulatuskanavasta.

Originally posted by Lobo
Dextroosilla voit nakata vesilintua!
Ihan sama, vetääkö kreatiinit ilman vai kanssa, lopputulos on sama.

Vesilintua sillä vois 20.8. klo:12.00 alkaen lain mukaan heittääkin, mutta iskuenergia ei ole riittävä yli viiden metrin matkoille. Edullisempaa kyllä olisi kuin vismutti tai wolframi.:D

Dextroosia kreatiinin kanssa ja palautumisjuomassa 20 grammaa menee mulla. Onhan se ainaki pirun halpaa (1,83 e/kg) ja monet hyväksi todenneet.

unohda dekstroosi osta ennemmin panimosokeria käytännössä ihan samaa kamaa ja maksaa vähemmän jos on pakko ostaa sokeria säkissä
:thumbs:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom