MULTI Destiny

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Hard Crota lauantai klo 21.00, VoG perään?

1. RiseH85
2. Arnolti?
3. nubbiz
4. Niqe88
5. Weizm
6. Pegetz

KonsoliFinin puolelta tulis noi kolme... Onko Arnolti tulossa?

Hard Crota lauantai klo 21.00, VoG perään?

1. Varsoom (RiseH85)
2. Arnolti
3. nubbiz
4. Niqe88
5. Weizm
6. Pegetz

Voisin ottaa Risen paikan jos se on vielä vapaa.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Tarttis vetästä 6 poppoon pvp sessio. Olen valinnut Mutiaisen NINJA DEATH SQUADiin seuraavat taistelijat:

Riisi
Ladi
Wheppo
Bulkki

Vielä on hakusessa yksi kova pvp jyrä, vaatimuksena erittäin taitava tiimipelaaja, paljon kokemusta pvp:stä, etenkin controllista.

Kuka on halukas tähän eliittijoukkoon, jolla omistamme controllin pistein 20t - 5t?

Teemme klaanin NDS ja liitymme siihen väliakaisesti aina kun olemme kuuden porukalla tekemässä totaalituhoa.

ninja.webp

Saataisko sunnuntaille klo 19.00 normi crota ja/tai hard vog porukka kasaan?

1. ToMiNi_
2.Hepe22
3.
4.
5.
6.

Olisko ennen tuota 17-18 aikaan torstain hard vog porukka kasassa jatkamaan loppuun siitä mihin jäätiin? Mulle kyllä sopii aikataulujen muuttaminen myöhemmäksi..

Zone-sarja -42%
Tarttis vetästä 6 poppoon pvp sessio. Olen valinnut Mutiaisen NINJA DEATH SQUADiin seuraavat taistelijat:

Riisi
Ladi
Wheppo
Bulkki

Vielä on hakusessa yksi kova pvp jyrä, vaatimuksena erittäin taitava tiimipelaaja, paljon kokemusta pvp:stä, etenkin controllista.

Kuka on halukas tähän eliittijoukkoon, jolla omistamme controllin pistein 20t - 5t?

Teemme klaanin NDS ja liitymme siihen väliakaisesti aina kun olemme kuuden porukalla tekemässä totaalituhoa.

katso liitettä 125111
Bulkki ilmoittautuu palvelukseen. Oispahan jotain järkevää tekemistä myös destinyyn tiistain ulkopuolelle.

Täytyy melkein pistää kaikille halukkaille 6 miehen Rumble matsit karsintaturnauksia pystyyn, jotta varmasti saadaan valittua paras.

Riisi
Ladi
Wheppo
Bulkki

katso liitettä 125111

laitatte varmaan sitten streamia aina kun pelaatte? Joskus vois ainakin kattoa kunnon tiimipelaamista

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom