Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Saataisko sunnuntaille klo 19.00 normi crota ja/tai hard vog porukka kasaan?
1. ToMiNi_
2.Hepe22
3.
4.
5.
6.
Olisko ennen tuota 17-18 aikaan torstain hard vog porukka kasassa jatkamaan loppuun siitä mihin jäätiin? Mulle kyllä sopii aikataulujen muuttaminen myöhemmäksi..
Ei aivan, vielä pitäs juosta gorgon mazen läpi ja tappaa atheoneikös me päästy se hard vog sillo läpi?
Voin tulla vetää sen hard vogin loppuun jos saadaan porukka kasaan. v_3_5_ku
Bulkki ilmoittautuu palvelukseen. Oispahan jotain järkevää tekemistä myös destinyyn tiistain ulkopuolelle.Tarttis vetästä 6 poppoon pvp sessio. Olen valinnut Mutiaisen NINJA DEATH SQUADiin seuraavat taistelijat:
Riisi
Ladi
Wheppo
Bulkki
Vielä on hakusessa yksi kova pvp jyrä, vaatimuksena erittäin taitava tiimipelaaja, paljon kokemusta pvp:stä, etenkin controllista.
Kuka on halukas tähän eliittijoukkoon, jolla omistamme controllin pistein 20t - 5t?
Teemme klaanin NDS ja liitymme siihen väliakaisesti aina kun olemme kuuden porukalla tekemässä totaalituhoa.
katso liitettä 125111
Tarttis vetästä 6 poppoon pvp sessio. Olen valinnut Mutiaisen NINJA DEATH SQUADiin seuraavat taistelijat:
Riisi
Ladi
Wheppo
Bulkki
Vielä on hakusessa yksi kova pvp jyrä, vaatimuksena erittäin taitava tiimipelaaja, paljon kokemusta pvp:stä, etenkin controllista.
Kuka on halukas tähän eliittijoukkoon, jolla omistamme controllin pistein 20t - 5t?
Teemme klaanin NDS ja liitymme siihen väliakaisesti aina kun olemme kuuden porukalla tekemässä totaalituhoa.
katso liitettä 125111