MULTI Destiny

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Zone-sarja -42%
SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Hard Crota tiistai klo 22.30

1. MrF91
2. Rise85
3. Salkku-Mutiainen
4. nubbiz
5. RiseH85
6. Bulkamaniac

Mukana myös voittamaton kombinaatio Rise ja Rise, ei voida epäonnistua

1. MrF91
2. Rise85
3. Salkku-Mutiainen
4. nubbiz
5. RiseH85
6. Bulkamaniac

Mukana myös voittamaton kombinaatio Rise ja Rise, ei voida epäonnistua

Joo. Mä hoidan miekan ja boomerit :D jos joku muu haluu hoitaa jomman kumman nii voi ottaa mun toisen jakautuneen persoonan paikan.

1. MrF91
2. Rise85
3. Salkku-Mutiainen
4. nubbiz
5. RiseH85 / Ladiaattori. :D
6. Bulkamaniac

Jos on motivaatio kohdallaan ni tuun koppaa shardit tosta risen jakautuneelta persoonalta. Keskiviikkona vaan aamuvuoro, niin punnitsen asiaa.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%

1. MrF91
2.
3. Salkku-Mutiainen
4. nubbiz
5. Ladiaattori
6. Bulkamaniac

Ja mä ja mun persoonat joutuu nyt valitettavasti skippaa, sittenkin vasta puolenyön aikoihin himas.

Onhan toi Nechrochasm hyvä :urjo:

Tossa Fängissä tosin on Hive major extra dama ja helvetisti enemmän rangea. Necro tossa on täysin turha, mut taas kasaan tralleja suorastaan loistokas.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Tossa Fängissä tosin on Hive major extra dama ja helvetisti enemmän rangea. Necro tossa on täysin turha, mut taas kasaan tralleja suorastaan loistokas.

Niin on kuten kaikissa CE primaryissä paitsi tossa. Se et Necrochasm toimii yhdessä paikkaa (missä Fatebringer pesee sen silti 300 attackista huolimatta) ei tee siitä valitettavasti hyvää, pettymys. Tai no joku high fire rate / low impact autoriflen ystävä vois kommentoida paremmin, en yhtään mua miellyttävää asetta oo tosta aseluokasta löytäny nii vaikee totakaan kehuu.

1. MrF91
2. Wheppo
3. Salkku-Mutiainen
4. nubbiz
5. Ladiaattori
6. Bulkamaniac

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom