MULTI Destiny

Pro Nutrition Fire Kick, 20 x 25 ml -20%
Voin mie jättää tulematta jos siitä on kiinni ;-)

Mä nyt yritin sillee hiljaisesti siirtyä takavasemmalle mut kun kerta piti siihen takertua niin viimeks meni hard crota alusta loppuun 27min wipettämättä kertaakaan. Pääsittekö läpi? Ette. Ei vaan oikeesti jaksa viettää enempää aikaa ku tos pitäis mennä, joten vedän mielummin tutulla kokoonpanolla. Ai nii.. ja ;-)

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Bulkki ilmoittautuu palvelukseen. Oispahan jotain järkevää tekemistä myös destinyyn tiistain ulkopuolelle.

Täytyy melkein pistää kaikille halukkaille 6 miehen Rumble matsit karsintaturnauksia pystyyn, jotta varmasti saadaan valittua paras.
Rumble hyvä idea, voin lähteä sinne kuudenneksi tarkkailemaan ja napsimaan hedareita.

Mä nyt yritin sillee hiljaisesti siirtyä takavasemmalle mut kun kerta piti siihen takertua niin viimeks meni hard crota alusta loppuun 27min wipettämättä kertaakaan. Pääsittekö läpi? Ette. Ei vaan oikeesti jaksa viettää enempää aikaa ku tos pitäis mennä, joten vedän mielummin tutulla kokoonpanolla. Ai nii.. ja ;-)
:-D Lopussa meidän miekkamies kuoli kokoaja, porukka oli vähä sekasin ja tapahtui vähä kaikenäköistä hassua, tietenkin helppo huudella kun ei ollu paikalla. Ihan hauskaa mulla oli, eikä kukaa valittanut, että yks on 31 level :-D siks lähinnä kyselin täältä, koska ollaa crota vedetty suht hyvin normina tuo loppu nii ois voinu kuvitella menevän nyttenki.. Miten tässä nyt edellee tuppaa käymää nii et jos kysyn pääseekö peleihin nii yks vaa vetää herneet nenää :-P

Näytätkö missä kohtaa mä ne herneet vedin jos sä muhun viittaat? :D mä jättäydyin ihan nätisti pois ilman sen suurempaa draamaa kun en välittäny lähtee vetään 4 tuntemattoman kans, en mielestäni tainnu sen suuremmin asiasta narista vai oletko eri mieltä?

Btw. se miekkamies kuolee sinne Crotan viereen lähes poikkeuksetta huonon tiimin takia, joka ei saa tasaisesti pudotettu Crotan suojii ja osaa ilmoittaa tarkkaa hetkeä jolloin sinne mennään. Jos oli huntardi ja veti näkymättömänä nii sit oli vaan rehellisesti huono. Olisit vetäny ite.

ps. ollaan vedetty hard crota 4x31 ja 2x32 tiimillä, kukaan ei valittanu mitään vaan mentiin heittämällä läpi muistaakseni toisella yrittämällä. Git gud scrubs. Ja se ilmeisesti pakollinen ;-)

Noniin tässä se nyt nähdään. Vieläkö sanot että et ole herneitä vetänyt nenää :-) Muistaakseni joku tuolla aloitti syillä miksi 31 ei voi osallistua, sitten esim Mike kun sanoi että voisi tulla 31 pelaa, nii et kyllä avannut sanaista arkkuasi silloin... Kyllä ainakin minusta tuo sun teksti on puhdasta vittuilua, joten en välitä paljoa jos et mukaan tulisikaan. Nettininjat erikseen, eikä noi sun statsit nyt edelleenkään paljoa kiinnosta.

Mä oon ihan fine, en mä niit palkokasveja käytä sen enempää vaikka sä kuinka niit yrität tuputtaa :D mut aiempi pointti sul on mennyt totaalisesti ohi enkä jaksa enää toistaa itseäni, joten selaa keskustelua taaksepäin ja lukase uudestaan jos niin syvälle on viiltänyt et Mike otettiin messiin mut ei sua. Mä oon antanu asian olla, mut jatka toki valitsemallasi linjalla ja narise joka kerta ku mä jään porukasta pois, luulis et oot iloinen asiasta :D

Mä oon ihan fine, en mä niit palkokasveja käytä sen enempää vaikka sä kuinka niit yrität tuputtaa :D mut aiempi pointti sul on mennyt totaalisesti ohi enkä jaksa enää toistaa itseäni, joten selaa keskustelua taaksepäin ja lukase uudestaan jos niin syvälle on viiltänyt et Mike otettiin messiin mut ei sua. Mä oon antanu asian olla, mut jatka toki valitsemallasi linjalla ja narise joka kerta ku mä jään porukasta pois, luulis et oot iloinen asiasta :D
Ai sie oot antanu asian olla? Mites tämän päivän aloitus foorumilla? :-D miksi sitten joudut todistelemaan destiny suureuttasi kertomalla minulle, kuinka minun olisi pitänyt itse hoitaa homma himaan, tai että olet vetänyt 30x hard crota läpi, tyhmempikin jo näkee, että joku sua hiertää ja en tiedä mikä.. Luuletko että ihmiset vaa kattelee vierestä jos joku heittelee netissä jotain aivan paskaa, sitähä tää kuitenkin tuntuu olevan..

Muistaakseni se olit sinä, joka kommentoit siihen et mä jäin pois, ota happee välillä. Mulla ei oo enempää aiheeseen annettavaa, rauhaa ja rakkautta :D

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Skirmish ounage by Ninja Death Squad.

ninja2.webp

Zone-sarja -42%

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom