MULTI Destiny 2

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja TML
  • Aloitettu Aloitettu

GOOD MORNING

BCAA, EAA, MSM, GLUTAMIINI, VIHERJAUHEET

-40%
Olinkin näköjään siulle laittanutkin jo ystäväpyynnön, oon tänään kahden jälkeen linjoilla nii kattelen jos satut olemaan samoihin aikoihin online :oujee:

Mä voin kans tulla klo 14 pelaan niin saadaan neljän tiimi kasaan. PSN: MrF91

Siis kirjaimellisesti.

Liitteet

• 76D787DF-19ED-4B80-8669-BA7D7FB88572.jpeg
    76D787DF-19ED-4B80-8669-BA7D7FB88572.jpeg
    89,1 KB · Katsottu: 216
Eilen viimesellä sain tämän. Pari tehtävää jäi tarinaa pelattavaa. Muutaman adventuren ja puplic eventin tein myös. Vähän on uutta ja ihmeellistä vielä, mutta ehkä kun tuon tarinan on pelannut läpi, alkaa jutut selkeentyä.

Sit alkaa vituttaan.

Oonko mie nyt ymmärtäny tän pelin idean, eli tää on periaatteessa Diabloa aseilla? Eli kerätään vaan parempaa ja parempaa kamaa ja sit vaan ammutaan muita immeisii?

Tuoko parempien tavaroiden metsästys tässä koukuttaa?

Oonko mie nyt ymmärtäny tän pelin idean, eli tää on periaatteessa Diabloa aseilla? Eli kerätään vaan parempaa ja parempaa kamaa ja sit vaan ammutaan muita immeisii?

Tuoko parempien tavaroiden metsästys tässä koukuttaa?
Pvp koukuttaa. Ei kai se pve itessään koukuta, mut grindata täytyy, et ois parhaat gearit crusiblessa. Destinyhän on parasta porukassa, ei sitä yksin jaksa jauhaa. Paitsi pemker.

Kyllä se semmosta aika pitkälti on. Millä alustalla pelailet?

Joo Diablo kolmoseen ja lisäosiin on tullu kyllä tuhlattua aika hyvä määrä tunteja. Eilen tätä pelatessa nosti vähän sama fiilis päätään. Itse pelaan PS4.

Pvp koukuttaa. Ei kai se pve itessään koukuta, mut grindata täytyy, et ois parhaat gearit crusiblessa. Destinyhän on parasta porukassa, ei sitä yksin jaksa jauhaa. Paitsi pemker.

Joo, ei tuota varmaan yksinään kyllä pitkin jaksa. Serkkupojan kanssa ollu tapana aina tämmösiä pelailla. Isolla porukalla varmasti vielä kivempoo!

Anabolic Overdrive

2 kg, Orange

-30%
Kannattaa ladata puhelimeen companion appi, jos tarviit nightfalleihin/ raideihin jne porukkaa niin sinne vaan fireteamin etsimään. Mukava peli vaikka vituttaakin aika usein, varsinkin bungie itsessään :LOL:

Liitteet

• Screenshot_20190206-151430.jpg
    Screenshot_20190206-151430.jpg
    45,4 KB · Katsottu: 184
Bungie kusee kyllä liian monessa asiassa. Esim match making aivan perseellään.
Tämäpä. Comp on jäänyt kokonaan pelaamatta nyt tän uuden match makingin jälkeen. Ite oon ihan ok tän haulikkometan kanssa mutta välillä tuntuu ettei bungie testaa gearia ollenkaan ennen julkistamista.

Ja mikä siinä konsoli vs pc optimoinnissa on niin vaikeaa, kun kaikki muut pelit siinä tuntuvat onnistuvan? :woot:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom