MULTI Destiny 2

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja TML
  • Aloitettu Aloitettu

GOOD MORNING

BCAA, EAA, MSM, GLUTAMIINI, VIHERJAUHEET

-40%
Ootteko hommannu black armoryä? Menny tää touhu sen verran paljon rahastamisen puolelle että jäi iteltä annual pass ostamatta.

On hommattu ja kyllä meni rahat hukkaan. Hyppää silti messiin vaan. Meillä on aika hyvä jengi kasassa. Ei tarvi mitään lisäosia ostaa. Pistä ystäväpyyntöö vaan ja hyppää messiin. Nick: tocamer ja mike löytyy: ompaouto.

Pelaako tätä porukka enää?

Destinyn pelaajamäärät ovat olleet kovasti menossa alaspäin jo pitemmän aikaa. Tänä syksynä ilmestynyt loistava DLC Forsaken sekä se että D2 oli ilmaisena PS-plussassa toi tänä syksynä uusia pelaajia. PvE puolella tilanne on ihan hyvä mutta PvP:n puolella aika onneton pelaajamäärien suhteen.

PS4:llä pakkikselta pelaa aktiivisesti vielä ainakin minä, Mike ja muutama muu.

EDIT: Ai perkele. En hoksannut että Mike ja tocamer oli jo vastannut.

Anabolic Overdrive

2 kg, Orange

-30%
Ohjaimet puristetaan paskaksi ja perhe ajetaan hankeen. Kunnon ragequitteja lähes päivittäin. Kaikki kanssapelaajat haukutaan ja vihapostia lähetellään. Suomalaisille teebägätään aina ja ryssille ei hävitä.

PvP ois kultaa jos omistaisi annual passin että saisi kaikki current meta vehkeet. Lunas howl grindi jatkunut tajuttoman pitkään (glory on nyt ~1200) ja jatkuvasti kuolen blast furnaceen ja jötuniin. Onneks sentään ainoo forsaken exotic armorpiece minkä oon saanut on eniten hajalla oleva one eyed mask :D hunterille kun vielä sais galanorit.

PvP ois kultaa jos omistaisi annual passin että saisi kaikki current meta vehkeet. Lunas howl grindi jatkunut tajuttoman pitkään (glory on nyt ~1200) ja jatkuvasti kuolen blast furnaceen ja jötuniin. Onneks sentään ainoo forsaken exotic armorpiece minkä oon saanut on eniten hajalla oleva one eyed mask :D hunterille kun vielä sais galanorit.
Oota ku pääset lunassa +2000 pisteisiin, se vasta helvettiä onkin. Mä jumitin 10 pisteen päässä viikkoja.

Joko oot grindannut not forgottenin? Lunan solottaminen on kyllä aivan perseestä, pitäs löytää joku kunnon tiimi.
En mä sitä ole jaksanut edes havitella, siihen tarttis vakiona tiimin. Mä voin tulla sua lunassa jeesimään.

En mä sitä ole jaksanut edes havitella, siihen tarttis vakiona tiimin. Mä voin tulla sua lunassa jeesimään.
Olinkin näköjään siulle laittanutkin jo ystäväpyynnön, oon tänään kahden jälkeen linjoilla nii kattelen jos satut olemaan samoihin aikoihin online :oujee:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom