Online just.Pelaako tätä porukka enää?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Online just.Pelaako tätä porukka enää?
Pelaako tätä porukka enää?
Forsaken oli viimeisin iso päivitys, eli forsaken + annual pass niin saat kaiken tulevan pelisisällön kuluvalle vuodelle.Jos oon ostamassa tätä, nii mikä versio kannattaa ostaa että saa kaikki viimeisimmät herkut jne?
Älä ainakaan paljoa maksa. Paska peli. Pvp koukuttaa, ei pääse ikinä eroon. Sekoaa pää.Jos oon ostamassa tätä, nii mikä versio kannattaa ostaa että saa kaikki viimeisimmät herkut jne?
Oota ku pääset lunassa +2000 pisteisiin, se vasta helvettiä onkin. Mä jumitin 10 pisteen päässä viikkoja.PvP ois kultaa jos omistaisi annual passin että saisi kaikki current meta vehkeet. Lunas howl grindi jatkunut tajuttoman pitkään (glory on nyt ~1200) ja jatkuvasti kuolen blast furnaceen ja jötuniin. Onneks sentään ainoo forsaken exotic armorpiece minkä oon saanut on eniten hajalla oleva one eyed mask :D hunterille kun vielä sais galanorit.
Joko oot grindannut not forgottenin? Lunan solottaminen on kyllä aivan perseestä, pitäs löytää joku kunnon tiimi.Oota ku pääset lunassa +2000 pisteisiin, se vasta helvettiä onkin. Mä jumitin 10 pisteen päässä viikkoja.
En mä sitä ole jaksanut edes havitella, siihen tarttis vakiona tiimin. Mä voin tulla sua lunassa jeesimään.Joko oot grindannut not forgottenin? Lunan solottaminen on kyllä aivan perseestä, pitäs löytää joku kunnon tiimi.
Olinkin näköjään siulle laittanutkin jo ystäväpyynnön, oon tänään kahden jälkeen linjoilla nii kattelen jos satut olemaan samoihin aikoihin onlineEn mä sitä ole jaksanut edes havitella, siihen tarttis vakiona tiimin. Mä voin tulla sua lunassa jeesimään.
Joo onnistuu. Joinaa partyyn kun tuun online.Olinkin näköjään siulle laittanutkin jo ystäväpyynnön, oon tänään kahden jälkeen linjoilla nii kattelen jos satut olemaan samoihin aikoihin online
laitoin uuden kaveripyynnön.Joo onnistuu. Joinaa partyyn kun tuun online.
Tuun kans 14 aikoihin, jos kiinnostaa. Heitä kaveripyyntöö. tocamer.Olinkin näköjään siulle laittanutkin jo ystäväpyynnön, oon tänään kahden jälkeen linjoilla nii kattelen jos satut olemaan samoihin aikoihin online