MULTI Destiny 2

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja TML
  • Aloitettu Aloitettu

GOOD MORNING

BCAA, EAA, MSM, GLUTAMIINI, VIHERJAUHEET

-40%
Ai että miten Bubgie tuhos PvP:n kun Prometheus lens tuli. Aivan naurettavaa pelata kun kaikilla se ja ite en suostu käyttämään.
Mun mielestä on jotenkin todella hämmentävää ettei tuota korjata hotfixiniä heti.
Sehän pilaa PvP:n kokonaan.

Aseen bugi korjataan vasta ensi viikolla seuraavassa patchissa.
https://www.bungie.net/en/Explore/Detail/News/46526

Mä koitin kovasti vetää pvp:ssä, mutta ei siitä simppelisti tule yhtään mitään. Prometheuksesta on unohtunut ramp up efekti, sama mikä Coldheartissa. Ja vittu miten ärsyttävää kun kaikki sillä vetää, joka nyyppä voi sillä olla kuningas. Mä sitten vetelin Better devilsillä ja Last hopella ja kyykkäsin joka tapon päälle.

Ai että mikä helpotus ja ai piru niitä reppanoita jotka muna pystyssä on sillä pelannut ja sitten tulee pataan niin että soi kun joutuu palaamaan takaisin normiaseisiin. Mä onnistuin pääsemään silti listan kärkeen kun aloin pelaamaan eri tavalla noita lasereita vastaan. Kukaan ei hakenut heavyä enää, siis jengi veteli sen ohi vaikka oli valmiina. Siinä sai sitten paukutella +10 striikkejä fusarilla naureskellen.

Anabolic Overdrive

2 kg, Orange

-30%
Ai että mikä helpotus ja ai piru niitä reppanoita jotka muna pystyssä on sillä pelannut ja sitten tulee pataan niin että soi kun joutuu palaamaan takaisin normiaseisiin. Mä onnistuin pääsemään silti listan kärkeen kun aloin pelaamaan eri tavalla noita lasereita vastaan. Kukaan ei hakenut heavyä enää, siis jengi veteli sen ohi vaikka oli valmiina. Siinä sai sitten paukutella +10 striikkejä fusarilla naureskellen.
Mä tein saman. Sillä erotuksella, että ammuin fusarilla ohi kaikista. Näkymätön miekkamies tekee huomenna paluun ja tappaa kaikki.

PC:llä saa nyt peruspelin ilmaiseksi 18.11. asti Battle.net kautta.
Toki vain peruspeli ja paljon vajaa kaikesta julkaistusta sisällöstä, mutta jos on jäänyt kokeilematta niin saahan tuolla fiiliksen että diggaako vai ei.

You Can Now Get Destiny 2 Free On PC
https://kotaku.com/you-can-now-get-destiny-2-free-on-pc-1830184743

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom