Designer whey protein?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja JVX
  • Aloitettu Aloitettu

JVX

Viimeaikojen herakeskusteluun jatkeeksi haluan tietää onko kenelläkään kokemusta Fitnesstukku koodi pakkotoisto15-sivustolla myytävästä Designer Whey Proteiinista? Kilohinta maustetulle heralle on nimittäin todella halpa (12,50€/kg) ja ihmettelenkin voiko tuohon hintaan saada laatua verrattuna esimerkiksi Fastin tai Ufs:n halvimpiin heratuotteisiin, jotka ovat huomattavasti hintavampia?

Olen tähän mennessä sekottanut pussin esim. Fastin heraa ja pussin maltoa palkkariksi ja hyvin on toiminut. Tällä hetkellä lompakko huutaa tyhjyyttään ja haluan rahoilleni siksi kunnon vastinetta. Mistä halvin, paras ja maistuvin hera tyhjätaskulle?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Itte tilasin neljä pakettia Desing Wheyta (2x vanilja & suklaa) ja olen ollut tyytyväinen. Ymmärtääkseni Desing Whey on laadukkaampi kuin Fastin hera ja UFS Whey? Sitä en ymmärrä miten Desing Whey on voittanut palkintoja makunsa vuoksi, koska ei nämä mitään suurta makuelämystä tarjoa, mutta ei toki pahallekaan maistu. Itse tilaan tota vielä lisää kesän aikana jos sitä riittää, mutta Fitnesstukku koodi pakkotoisto15 Tiinan mukaan se loppumassa... :(

Vanilja ihan kauheaa, suklaa varsin oivallista. Ja tuo vanilja maistuu siis minusta pahalle, vaikka tähän saakka olen vetänyt vaan halvinta maustamatonta heraa. Tietysti makuaisteissa on eroja...Mutta suklaalle :3:½

Hyvin sekoittuu ja on mielestäni tuo vanilja erittäin hyvän makuista.Aika edullista on moniin muihin verrattuna tuo hera.Hinnat on kyllä melko kilpailukykyiset muutenkin tuolla Fitnesstukku koodi pakkotoisto15:llä.

Kumpikin maku on ihan hyvää. Sekoittuu myös helposti eikä vaahtoa.

Huomiona vaan, että jos mausteena on kaakao niin ei vaahtoa, kun se sitoo sitä valkuaista mikä niissä vaahtoo. Jos tuppaa vaahtoomaan joku hera/gaineri, niin kaakaota sekaan ja vaahtoomiset on vaahdottu:)

Onko joku maistanu lafkan patukoita? Lähtis ihan hyvään hintaan samalla tilauksella..
Justiin mussutin pari putkeen ihan vaan sen takia kun on niin hyvää! Ajattelin tilata vähän isomman setin piakkoin. Eli joo, on aika pirun hyviä :D Tuolla Fitnesstukku koodi pakkotoisto15:n omassa threadissa niitä kanssa kehuttiin.

ketaan testannut tota Complete Whey Protein 2.3kg, ei oo ainakaan hinnalla pilattu.
Tilasin tuota vaniljanmakuisena, ainakin haisee tosi hyvälle :D Voin raportoida kun maistan..
Eliskä noita METRx PURE Protein Bar 50g vai? mikä maku todettu hyväks?
Mä tilasin noita Chocolate Peanut Butter -patukoita, ja sitten Strawberry Shortcakeja. Ihan jumalaisen hyviä molemmat! Aika makeita, eikä sellaista jauhoista makua kuten esim. Dexalin patukoissa.

Hihii taisin juuri tilata vikan suklaajauhon ja viel 3 vaniljaa päälle. Ja testiin tulee myös Chocolate Deluxe ja Chewy Chocolate Chip patukoita :) Kauan on yleensä kstäny tilauksissa? Miinusta siitä että ei toiminu verkkomaksu ku sampolla ja nordealla, joutu ottaa postiennakolla..

edit: ja miten t-paidan koon saa valita ja kai t-paita ja pullo tulee mukaan vaikka tuliki ilmaset postikulut?

edit 2: näyttäski paitoja olevan vaan xl:ää :O :itku: ehkä pitää sit tilata jotai massajauhooki ;)

Kauan on yleensä kstäny tilauksissa?

Kertaalleen olen tilannut ja toimitus kesti sen perus 2-3 päivää. Ei paha, mutta odottavan aika on aina pitkä :).
Mitä noihin RX:n patukoihin tulee niin en ole vakuuttunut niiden 50g painavien mauista. Aivan jokaista makua en tosin ole maistanut. Perushyviä kuitenkin.
Testatkaapa protein plus patukkaa, chocolate roasted peanut -makuna, ja maistuu kyllä. Takaan!

Hihii taisin juuri tilata vikan suklaajauhon ja viel 3 vaniljaa päälle. Ja testiin tulee myös Chocolate Deluxe ja Chewy Chocolate Chip patukoita :) Kauan on yleensä kstäny tilauksissa? Miinusta siitä että ei toiminu verkkomaksu ku sampolla ja nordealla, joutu ottaa postiennakolla..

edit: ja miten t-paidan koon saa valita ja kai t-paita ja pullo tulee mukaan vaikka tuliki ilmaset postikulut?

edit 2: näyttäski paitoja olevan vaan xl:ää :O :itku: ehkä pitää sit tilata jotai massajauhooki ;)

Mistä tiiät että tilasit viimesen suklaajauhon :eek::curs:

Toimitus oli 2 päivää kun sai hakee lähetystunnuksella postista paketin ennen kuin tuli postin lappu kotiin.

Joo, toi xl paita käy mekosta :) Ainakin vielä :D

Mistä tiiät että tilasit viimesen suklaajauhon :eek::curs:

Yritin tilaa kahta suklaata mut ei antanu tilata, ja sit ku olin tilannu ni luki tuoteen kohdalla että ei saatavilla. Nyt tosin tullu tämmönen ilmotus: "Designer Whey Protein 1,6 kg Chocolate (VIIMEINEN KUORMALAVALLINEN SAAPUU 12.6.)". Tietenki vielä häviin arvonnassa sen ainoon suklaajauhon kaverille jonka kanssa tehtiin kimppatilaus :I

Kertokaapa vähän muutki mielipiteitä tosta vaniljasta, fiftisikstinä sitä on kohta 3,2 kg hyllyssä, eihän se nyt niin pahaa voi olla..? Ei malta odottaa maanantaihin tai tiistaihin ku pääsee maistaa :)

Siis toi vanilijan makuinen on ihan kauheen kuran makuista siis joutu oikeen pidätellä ettei :urjo: lennä. Kyllä vähän miestä syö ku on 3,2kg tota tossa huoneen nurkassa odottelemassa, ehkä jos siihen kaakao jauhetta laittais vähän sekaan niin se ei maistuis nii pahalta, pitää vaan toivoa parasta:)

Siis jos puhutaan nyt siit pahviboxis tulevasta wheystä, niin sehän on sikahyvää. Laitoin sitä desin 05,l maitoa ja hyvä tuli.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom