Der un-official risteily från ÅBÅ, part V

Ei kannata ainakaan harrastaa mitään kalsaripainia itteään kaks kertaa isomman miehen kanssa. Tiiän valitettavasti vähän liiankin hyvin.

:massaperse: :video:

Eilen oli kyllä aika hilpeä olo vielä nukkumaankin mennessä, johtuneeko siitä kossu!! sta? Kiitos mahtavasta reissusta, taisteluarpia ei pahemmin tainnu tulla, ainakaan sellasia mitä Misulla on polvissa ja X:llä kyynärvarsissa :D

Kaikki johtuu KOSSUsta! Näkisit muru nää mun jalat nyt. Se eilinen oli vielä pientä. :D
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Oli jopa hauskempi reissu kun odotin, ja hyvin kulki äsken reenikin :D
Ja mulla oli koko matkan niin turvallinen olokin, kun isoveli oli huolehtimassa ja pelaamassa sisaruspelejä :hyvä:





Ps. Mie ottasin KAIKISTA mieluiten sen pussin jossa on niitä snickers-, twix-, mars- yms. patukoita sekasin.
 
Hitto. Muiden tavaroideni lisäksi ne märät housut ja yläosa taitaaolla mun. Eli kyseessä on bikinit, ettei tarvi kysellä :D
 
Just joo, Itegrandilla on koko paukun omaisuus. :D Et varmaan sit ottanu mitään tavaroita mukaas sieltä?

Joo, kyllä mä jotain kotiinkin toin. Tää kaikki on seurausta siitä kuningasideasta, että roudaan hytistä kaikki kamat sinne sviittiin jos hyttiin tulee siivooja. Tietty siinä ihmisten jaloissa osa tavaroista jäi sinne pussukkaan sviitin lattialle. seliseliseli siiseli.
 
On se kyllä tyylikästä unohtaa myös omat kengät..noh, ehkä sulla oli jotkut toisetkin mukana :)

Tuun todennäköisesti ens v-loppuna Turkuun päin. Saat ne silloin...melkein missä ja milloin vain. Jos en tulekaan niin laitan vaikka paketissa tulemaan.
 
Olipas kyllä kaikenkaikkiaan hyvä reissu ja kaikki mitä siellä tapahtui niin jää sinne. Mut kiltistihän tuota itsellä tuli oltua :)

-Pyranha oli loistavaa hyttiseuraa (ensi kerral kans samaan hyttiin)
-Integrandille iso kiitos kaikesta vaivasta mitä hän on nähnyt näiden reissujen eteen.
-Elasto teh natukunkku ja hänen kolme natukuningatarta (Need i say more ;) )
-tiny_tinman + AT|: Sekaisin kuin seinäkello molemmat :D
Weak ja hänen klaani + Ashta sekä MHK: Mukavaa porukkaa joiden kans tuli oltua jo perjantaina Turun yössä mut vähemmän sit lauantaina tekemisis :) )
Ex-Taviksen kans tuli heitettyä ihan hyvää läppää - mukava tyttö :)
Sipuali oli niin pieni ja hento ja hänen suloinen tax-free -kuvasto-pelinsä :)
Sami81:a en kovin monia kertoja nähnyt koko risteilyn aikana :(
Paukku79: :bodypeukku: :D
Misukka: Saatin sit sovittuu "riidat" :kippis1:
Motterin sylissä taisin jossain vaiheessa istua, muuten ei kyl hirveänä havaintoja sällistä :hyper:
Snowben kans muutamia sanoja vaihdettu.
Mr.Refereen ja Nigsterin kans aamunpikkutunneilla heitetty hyvää läppää jne. :thumbs:
Huu, Dymond, Taicaviitta, puuma, Viitsu+JSV, TJJ, minimari ja Minttu2007: Mukavaa porukkaa - vaikka tutustuminen jäi vähemmälle :)

Junassa vielä sitten Integrandilta hyvä ehdotus et ensi reissu voisi olla semmoinen, et vedettäis 2 risteilyä putkeen. Esim. pe ja la kun vähän lyhkäseksi jää toi alle 24h risteily. Mä kannatan ainakin tätä kun vielä itse kauempaa tulee. Mut ensi kerralla olen kyllä ehdottomasti mukana. Sen verran hauskaa oli ja hyvä porukka. :rock:

-Edit- Pääsin aamulla 9.30 nukkumaan ja en oikeastaan nukkunut siellä junassa yhtään niin rytmi on kivasti sekaisin :D
 
Junassa vielä sitten Integrandilta hyvä ehdotus et ensi reissu voisi olla semmoinen, et vedettäis 2 risteilyä putkeen. Esim. pe ja la kun vähän lyhkäseksi jää toi alle 24h risteily. Mä kannatan ainakin tätä kun vielä itse kauempaa tulee. Mut ensi kerralla olen kyllä ehdottomasti mukana. Sen verran hauskaa oli ja hyvä porukka. :rock:

Helsingistä jos lähtee niin siellä ollaan aina laivalla 2 yötä wink wink ;) (tsadilaisen ehdotus...)
 
Misukka: Saatin sit sovittuu "riidat" :kippis1:

:haart:

Motterin sylissä taisin jossain vaiheessa istua, muuten ei kyl hirveänä havaintoja sällistä :hyper:

Halusko setä pomputtaa suakin? ;)

Junassa vielä sitten Integrandilta hyvä ehdotus et ensi reissu voisi olla semmoinen, et vedettäis 2 risteilyä putkeen. Esim. pe ja la kun vähän lyhkäseksi jää toi alle 24h risteily. Mä kannatan ainakin tätä kun vielä itse kauempaa tulee. Mut ensi kerralla olen kyllä ehdottomasti mukana. Sen verran hauskaa oli ja hyvä porukka. :rock:

Voi luoja... Nooh, kyllä mä jaksan. Etenkin jos saan katsella pakaroita ja kauniita silmiä :D

Helsingistä jos lähtee niin siellä ollaan aina laivalla 2 yötä wink wink ;) (tsadilaisen ehdotus...)

Näin juuri :D
 
Helsingistä jos lähtee niin siellä ollaan aina laivalla 2 yötä wink wink ;) (tsadilaisen ehdotus...)

Heh, se ois kyl joo. :)

:haart:

:)

Halusko setä pomputtaa suakin? ;)

Ei tiedä, aika härski setä tais olla ;)

Voi luoja... Nooh, kyllä mä jaksan. Etenkin jos saan katsella pakaroita ja kauniita silmiä :D

Sillä pääsee yllättävän pitkälle :D


ööö.. missä vaiheessa?? :wtf:

Taino olikos se nyt sit läppää vai actionia silloin 4 aikoihin siel teidän hytis ja sen ulkopuolella - u know. ;)
 
Taino olikos se nyt sit läppää vai actionia silloin 4 aikoihin siel teidän hytis ja sen ulkopuolella - u know. ;)

Suoraa toimintaa.

aaah... viina tekee tepposia... :hyvä: :dance::dance::dance::dance::dance::dance: :hyvä:

Jostain syystä mä en ole ollenkaan pahollani ;)

Kiitos, otan tuon kohteliaisuutena :D Oli kyllä aikamoisen lentävää juttua siellä hytissä aika-ajoin ja hyvin teidän hermonne kestivät, propsit siitä :worship:

Pepputemppu? :dance:
 
aaah... viina tekee tepposia... :hyvä: :dance::dance::dance::dance::dance::dance: :hyvä:

Juuh, ei sitä katos aina kaikkee muista ;)

Kiitos, otan tuon kohteliaisuutena :D Oli kyllä aikamoisen lentävää juttua siellä hytissä aika-ajoin ja hyvin teidän hermonne kestivät, propsit siitä :worship:

Me ei katsos kehdattu sanoa - no vitsi vitsi ;)


Suoraa toimintaa.

Sitä se olla pitää. :)

-Edit- Mikä pepputemppu? :O
 
Hyvä reissu oli kaiken kaikkiaan (yökerho olis saanu olla auki), kiitokset vaan kaikille.

Tuo kaks reissua putkeen ens kerralla on kyllä loistoidea.
d040.gif
 
Hyvä reissu oli kaiken kaikkiaan (yökerho olis saanu olla auki), kiitokset vaan kaikille.

Tuo kaks reissua putkeen ens kerralla on kyllä loistoidea.
d040.gif

Jep, ja tosiaan tossa on sitten se mahdollisuus jos ei jaksa vetää kahta reissua putkeen niin voi valkata kummalle haluaa tulla. Tosin luulen kyl et molemmat risteilyt on kyl buukattu hyvin täyteen. :D
 

Suositut

Back
Ylös Bottom