Olipas kyllä kaikenkaikkiaan hyvä reissu ja kaikki mitä siellä tapahtui niin jää sinne. Mut kiltistihän tuota itsellä tuli oltua
-Pyranha oli loistavaa hyttiseuraa (ensi kerral kans samaan hyttiin)
-Integrandille iso kiitos kaikesta vaivasta mitä hän on nähnyt näiden reissujen eteen.
-Elasto teh natukunkku ja hänen kolme natukuningatarta (Need i say more ;) )
-tiny_tinman + AT|: Sekaisin kuin seinäkello molemmat :D
Weak ja hänen klaani + Ashta sekä MHK: Mukavaa porukkaa joiden kans tuli oltua jo perjantaina Turun yössä mut vähemmän sit lauantaina tekemisis
)
Ex-Taviksen kans tuli heitettyä ihan hyvää läppää - mukava tyttö
Sipuali oli niin pieni ja hento ja hänen suloinen tax-free -kuvasto-pelinsä
Sami81:a en kovin monia kertoja nähnyt koko risteilyn aikana :(
Paukku79: :bodypeukku: :D
Misukka: Saatin sit sovittuu "riidat" :kippis1:
Motterin sylissä taisin jossain vaiheessa istua, muuten ei kyl hirveänä havaintoja sällistä
Snowben kans muutamia sanoja vaihdettu.
Mr.Refereen ja Nigsterin kans aamunpikkutunneilla heitetty hyvää läppää jne. :thumbs:
Huu, Dymond, Taicaviitta, puuma, Viitsu+JSV, TJJ, minimari ja Minttu2007: Mukavaa porukkaa - vaikka tutustuminen jäi vähemmälle
Junassa vielä sitten Integrandilta hyvä ehdotus et ensi reissu voisi olla semmoinen, et vedettäis 2 risteilyä putkeen. Esim. pe ja la kun vähän lyhkäseksi jää toi alle 24h risteily. Mä kannatan ainakin tätä kun vielä itse kauempaa tulee. Mut ensi kerralla olen kyllä ehdottomasti mukana. Sen verran hauskaa oli ja hyvä porukka.
-Edit- Pääsin aamulla 9.30 nukkumaan ja en oikeastaan nukkunut siellä junassa yhtään niin rytmi on kivasti sekaisin :D