Der un-official risteily från ÅBÅ, part V

Liittynyt
1.1.2005
Viestejä
3 839
Taas on aika legendaarisen ja ehdottoman epävirallisen Turkuristeilyn. Jätetään tällä kertaa mainospuheet pois ja mennään suoraan asiaan. Viime reissusta voipi lueskella täältä jos mietyttää.

Päivämäärää hierottiin hieman tuolla toisella osiolla ja lähtö on siis Turusta la 29.9. klo 21.00

Lipuista. Ovat vähän enemmän hintahtavia kuin viimeksi, mutta sain järkkäiltyä muutamia vapareita/alennuslappuja, joilla hinta painuu mukavasti vähän jopa alle viime kertaisen. On siis ostettu sekaisin normihintaisia ja "ilmaisia" hyttejä. Näitä on tarjolla seuraavasti

8 x B-luokan 4 hengen hytti (á 50 e)
4 x C-luokan 4 hengen hytti (á 40 e)

Hinnat siis koko hytiltä, ei per kärsä. Jos on laskimesta paristot loppu niin C-hyttiin pääsee kympillä ja B-rappuun vähän suuremmalla summalla.

Jos hytit eivät mene kaikki niin hinta on vähän matalampi kappaleelta, sillä pudotellaan tuosta sitten noita normihintaisia pois. Jos hyttejä tarvitaan lisää niin hintaa tulee sitten myös lisää. Mutta tehdäänpä nyt sillä tavalla, että nopeat syövät hitaat ja jos hyttejä tarvitaan lisää niin mattimyöhäiset maksavat sitten normitaksojen mukaan (C-luokka 64 e ja B-luokka 98 e).

Illalle on myös varattu sviitti. Hintaa on 420 e eli tuo sitten jaetaan arvolla n. Tilastojen mukaan maksettavaa tulee noin 11-15 e per kärsä.

Ateriat tuttuun tapaan etukäteen tilattuna (paikan päällä ostettuna muutaman latin kalliimpia):
aamiainen 8 e
buffet 22 e

Eipä sitten muuta kuin tähän ketjuun sitovia ilmoittautumisia. Laitetaan tämän kuukauden viimeinen päivä takarajaksi. Jotta vältetään turhat sähläilyt ja kolehtihaavin virittäminen niin sovittaisko sillä tavalla, että jos ei ole peruuttanut osallistumistaan tämän kuun loppuun mennessä niin pitää joka tapauksessa maksaa varattu matkalippu + osuus bilehytistä. Eli jos tulee jotain niin tänne sitten ilmoitusta kuun loppuun mennessä.

Ikärajoista taas kerran. Miehille 23-v naisille 20-v. 18-22-vuotiaita saataneen taas matureiden avustuksilla 6-7 kpl mukaan.

Ilmoittautumisen yhteyteen myös ateriat ja mahdolliset hyttitoiveet. Jos ei ole mitään toiveita niin tungetaan halvimpaan mahdolliseen paikkaan. Hoidetaan maksut sitten myöhemmin privojen kautta. Alla tämän hetken lista poimittuna vippipuolelta (korjailkaa jos ei miellytä hytti tai kumppanit. Jos ei tule vastaväitteitä niin tungen hytteihin myöhemmin lisää porukkaa..paitsi noihin, joissa oletan että halutaan olla rauhassa).

1. hytti (B)
- Ashta
- Ex-Tavis
- Ann

2. hytti (B)
- jänkäkoira (aamiainen + buffet)
- tiny_tinman

3. hytti (B)
- TJJ
- minimari

4. hytti (B)
- MHK
- Integrandi (aamiainen + buffet)
- JN

5. hytti (B)
- Mr.Referee
- Nigster

6. hytti (B)
- taicaviitta (buffet)

7. hytti (B)
- Pyranha
- Dymond

8. hytti (B)
- Misukka
- Muppetti

Oli vielä muitakin nimiä, mutta jätin epävarmat pois.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Jesh, ottaisin buffetin sekä aamiaisen, kiitos.

Nyt n:n arvoa isommaksi vain!!!:rock:

edit.Misukka, on, mutta taidan mennä junalla, koska juna on kiva.
 
Oliks tänne hgistä päin lähdössä porukkaa? voisin varata yhden istuimen mahdollisesta autosta ja siltä pohjalta sitten myös osallistua risteilyyn mikäli kyyditys järjestyy :) Bensarahaa tietysti tulee, se on selviö :)

Edit: niin ja mulle on oikeastaa hyvin pitkälti aika sama kenen kanssa sitten majoitun. Muutamaan asiaan saattaa olla sanomista kyllä.
 
Mä en tienny olevani lähdössä (Helsingistä) mutta näköjään oon. :D
 
Emäntä haluaa myös reissuun, joten erotatko minut dymondin hytistä. Ihan satavarmaksi emme ainakaan molemmat voi luvata mutta selviää hyvissä ajoin ennen eräpäivää!
 
Oisko Oulusta halukkaita risteilylle? Jos saatais jonkinlainen porukka kasaan niin lähetään yhessä fiilistelemään, porukassahan tunnetusti tyhmyys tiivistyy. :love: Porukan koosta riippuen joko autolla tai sit isommalla jengillä junalla. Ilmotelkaapa jos on halukkaita niin mietitään tarkemmin.
Tällä hetkellä ois lähössä minä + yks vapaa hottis pimu.. ;) Mik99 ainaki messiin, eikö niin? :)
 
Viimeksi muokattu:
Mikäli tampesterilaisia, ei-turkulaisia tahi sinkuhkoja neiti-ihmisiä ilmaantuu huomattavasti lisää lähtijöiden listalle niin tulen ehdottomasti mukaan. Voi mut laittaa jo mukaan ilmottautuneeks. Perun sitten hyvissä ajoin ennen kuun loppua jos näyttää siltä, että laivamatkailu ei ehkä olekaan avartavaa. Näillä näkymin erakoidun keskenäni tommoseen hintahtavampaan b-rappuun...
 
Unohdin laittaa ekaan viestiin, mutta söisin yhden kappaleen seisovia pöytiä, kiitos. Aamupalaa jätän muille koska vanha tuskin jaksaa enää valvoa niin pitkään.. :)
 
Voi kun tää vaikuttaisi taas kivalta... Muttakun, muttakun... No pidetään mielessä ennen kuun loppua....


:rolleyes:
 
Tuota noin.. tarvitsisin ruokaa ja paljon, eli aamupala ja buffetti mulle kiitos. Voi sitten aamulla käydä syömässä hampurilaisen taas :rolleyes:
 
laita mulle aamiainen kans. se on sitten eri asia että jaksaako herätä sitä varten (tuskin jaksaa myöskään valvoa siihen asti), mutta eiköhän sen kupongin saa sitten johonkin järkevään taxfreessa tuhlattua tarpeen tullen.
 
Koska mä kulutan kuitenki ihan pirusti kaloreita tanssilattialla ni mä tarvin kanssa aamupalan sekä buffetin :D
 
Mä otan tällä kertaa vain tuon buffetin. Siitä aamupalalle menosta ei tule hevonvi**uakaan, ei vaan yksinkertaisesti pysty. Toisaalta se viimekertainen hampparikaan aamupalaksi ei varmaan ollut se paras vaihtoehto...

fuGii sanoi:
Tällä hetkellä ois lähössä minä + yks vapaa hottis pimu..
Niin varmaan. Mä ajattelin myös ottaa mukaan ruotsalaisen auringonottomaajoukkueen. ;)
 
Nyt tarvii sitten mennä sinne aamupalalle.. viime kerralla jäi vähän väliin :D ;)

Viimeks oli aika nihkeesti porukkaa syömässä aamupalaa, muistaakseni mullaki oli vaan yks seuralainen siellä (tosin en kyllä taas ollenkaa muista kuka se oli :hyper: ja mitään en juonu :D). Siinä laivan ilmassa taitaa olla jotain mikä aiheuttaa selvinpäin oleville samanlaisia oireita ku alkoholi :evil:
 
Ai ssssaakeli että tekis kyl mieli mukaan taas pitkästä aikaa, näyttäs olevan taas hyvä porukka jo kasassa :D Täytyy kuiten vielä funtsia hetki....
 
Mä voisin kanssa se buffan ottaa, aamupalan maistumisesta en mee takuuseen niin jätetään se suosiolla väliin :D
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom