Der un-official risteily från ÅBÅ, part IX

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mä jo vähän huolestuin, tuo ensimmäinen 15 palkki kun näyttää vähän laittomalta :pano:
Samaa itsekin katselin, että aika nohevasti se täräytti saalisdiagrammin aiemmilta risteilyiltä kaikkien nähtäväksi.

Hienoa oma-aloitteisuutta Chede ja XairaX. :thumbs:

Tuli tossa mieleen, että mulla ois vanhempien luona todennäkösesti sellaset "hienot" leikkukeilausvälineet. Niillä vois pitää hullunhauskat keilauskisat käytävällä, jos tulee tylsää. Taidankin ottaa ne mukaan...

hienoa nuoriso. Mutta ei kannata Ashtalta liikaa kysellä tapoja, kyllä ne siinä ensinmäisen kahden tunnin aikana selviää mikä on rookieitten paikka risteilyllä ;)

Mää en tota diagrammia vielä nähny, kun mun kännykkä tilttaa aina kun sitä yrittää avata. Taitaa olla aika vaarallista matskua...

Voi s**a, nyt vasta bongasin tän ja kun kerta junnu kiintiö on täynnä, niin ei mitään toivoo mukaan (joulukuussa syntynyt:curs:) Tampereelta ois varmaa muutenki tullu ees muutama, niin ei ois tarvinnu ihan itekseen arpoo.. No kerta näitä järkätään sitten puolen vuoden välein, niin pitää sitten olla skarppina, että muistaa ilmotautua!

E: Mutta jos joku junnu ei pääsekkään lähtemään tai jostain syystä paikkoja tulee lisää, niin yv.tä tulemaan ;)

Voi s**a, nyt vasta bongasin tän ja kun kerta junnu kiintiö on täynnä, niin ei mitään toivoo mukaan (joulukuussa syntynyt:curs:) Tampereelta ois varmaa muutenki tullu ees muutama, niin ei ois tarvinnu ihan itekseen arpoo.. No kerta näitä järkätään sitten puolen vuoden välein, niin pitää sitten olla skarppina, että muistaa ilmotautua!
No eiköhän tuonne yksi extra-junnu saada runtattua varsinkin kun rima ylittyy vielä tän vuoden puolella.

1. Hytti
- Mr.Referee (puhveli)
- nigster (puhveli)

2. Hytti
- TJJ
- minimari

3. Hytti
- Integrandi (puhveli)
- MHK (puhveli)

4. Hytti
- Sahaaja
- SilkkaaLihasta

5. Hytti
- elasto
- shrimp

6. Hytti
- Ashta (puhveli)

7. Hytti
- Ex-Tavis
- Pyranha

8. Hytti
- bloo (puhveli)
- ann (puhveli)

9. Hytti
- Sami81

10. Hytti
- raipat (puhveli)
- Hardza

11. Hytti
- XairaX
- Chede (puhveli)

12. Hytti
- Viitsu (puhveli)

Kansiteltta
- weak

Hienoa :worship:

Saas nähä mitä tälläisestä kevyestä ekstemporee reissusta tulee. Ainut minkä tunnen niin on weak kasvoiltaa, mut porukkaan kyllä tutustuu yön pimeinä tunteita(varmaan jo terminaalissa). Kerranhan se jokaisen pitää olla ensikertalainen, eli lisää sielunveljiä/siskoja mukaan:whip:

Joo mä haluu pitää oman hytin ihan vaan sen takia et kukaa ei sotke sitä/oo panemassa siellä ku mä haluun nukkumaa + sitte majotan kaikki orvot sinne, jotka ei syystä tai toisesta pääse omaan hyttiin :D Sitäpaitsi mä oon erakko, viihdyn yksikseni ja haluun levittää kaikki kamat pitkin hyttiä ku valmitaudun illan koitokseen ;)

Ashtalla on enemmän vientiä kuin M.Vanhasella.. :)

Tässähän alkaa olemaan jo fiilikset kohdillaan.. kai se aloitus tapahtuu sitten taas tapojen mukaan Shämröckissä?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom