Der un-official risteily från ÅBÅ, part IX

Haha, no mä en kyllä ota mitää etukäteisvarauksia mun hyttiin ... mä vaan majotan sit kaikki sellaset sinne jotka ei syystä tai toisesta pääse omaan hyttiinsä :D En kyllä muista et oisin nukkunu kertaakaa yksin hytissä (ja kerran nukuin oman hyttini lattiallaki ku jotkut muut oli vallottanu mun sängyt prkl ;))

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
asiahan ei mulle mitenkään kuulu, mutta toi sun lause pisti erittäin pahasti silmään. mietihän miltä susta itestäs tuntuis jos joku kirjoittais "Whooti, joku faking Weak tuloss meidän hyttiin.... " jne. sietäsit itse joutua moisen ilkeän lauseilun kohteeksi, kun ei ole mitään käytöstapoja. hyi hyi!
Porukka ressaa!

Kyllä tuonne voi tulla, ei siinä mitään. Kuhan nyt ajattelin, että kaverukset saisivat olla keskenään omassa hytissä, niinkuin esim. Nikke ja Refe.

edit. Kuka ottaa Boomboxin mukaan?

Mä otan ainaki macbookin taas mukaan kyseisen päivän salkkareilla varustettuna tietenkin. Ehkä sieltä jotain kikkeliteknoakin taas löytyy.
Ei sellasta kikkeliteknoa jaksa...

Ehkä toi ilmottautumisaika on liian tiukka, ettei siihen kerkeä. Tajusin vasta nyt, että toihan on 1.5kk päästä.

No ton Weakin kommentista voi päätellä miks ei kukaan halua lähteä jos ei tunne porukkaa entuudestaan. Tai sitten pojat on tottuneet "olemaan" keskenään eikä halua neljättä pyörää:pano:. Ei Weakilläkään reiät riitä ihan kaikkeen.

No ton Weakin kommentista voi päätellä miks ei kukaan halua lähteä jos ei tunne porukkaa entuudestaan. Tai sitten pojat on tottuneet "olemaan" keskenään eikä halua neljättä pyörää:pano:. Ei Weakilläkään reiät riitä ihan kaikkeen.

Ei. Tai joo, pojat ja isotpojat (nigster ja refe) on tottunu olemaan keskenään ja jostain syystä minä ja minimari ollaan aina ennen satamaan palaamista nigsterin ja refen hytissä..

Mutta ei siellä todellakaan tarvi ketään tuntea, äkkiä siellä tutustuu. Ei mitään ihmeen sinkkumiittejä tarvita, turku-risteilylle vaan kaikki ja loppu hoituu itsestään, jos uskaltaa avata suunsa.. :)

Ehkä toi ilmottautumisaika on liian tiukka, ettei siihen kerkeä. Tajusin vasta nyt, että toihan on 1.5kk päästä.
No eihän tässä mitään kuumatkaa olla tekemässä vaan yhden vuorokauden piipahdusta merelle. Muutenkin on syyskuun alussa lomat suurinpiirtein vietetty, joten luulisi jengin pääsevän jos vain halua on. Eli ei siis muuta kuin ilmoituksia kehiin! :dance2:

Kivempi olla hytissä silleen, että 1 sänky säilyy sohvana. Mut joo, ei sen niin väliä ole, kun ei siellä omassa hytissä hirveesti varmaan olla.

Raipat: Juuan sitten kelkkaa, että tiedoksi vain.

edit. Nii. Ei olla tosiaan kuuhun menossa. Ja jos osaa avata suunsa, niin pärjää varmasti. Itse olen käynyt Oulussa, Expossa, Helsingissä, Turussa ja risteilyllä pakkismiiteissä, että kyllä sitä pari kertaa on uusien tyyppien kanssa saanut olla :).

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom