2 x porukkaa-->2 x kuoria --> :urjo:Ensin ruokaa ja sitten jos olette innokkaita laittamaan rahaa kasaan pöydälle, niin sitten kyllä, kuoriakin :evil:.
Toisaalta 2 x rahaa ;)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
2 x porukkaa-->2 x kuoria --> :urjo:Ensin ruokaa ja sitten jos olette innokkaita laittamaan rahaa kasaan pöydälle, niin sitten kyllä, kuoriakin :evil:.
vielä ku Teho tulisi pöydän alta pois :whip:
2 x porukkaa-->2 x kuoria --> :urjo:
Toisaalta 2 x rahaa ;)
Kannattaa tosiaan alkaa jo treenaamaan, mä aloin jo keräämään kolehtiamutta jos katkarapujen kuorimäärä kasvaa hirveästi edellisestä kerrasta, vatsallenihan voi tulla tiukkaa,haha. Siispä pitää varmaan koittaa venyttää vatsalaukkuani entisestään syömällä hirmumättöjä :lol2:.
Kannattaa tosiaan alkaa jo treenaamaan, mä aloin jo keräämään kolehtia
:jahas:Oikeesti ne asennot on: perseet olalla, sammunut takaa, most drunken ja side throw up. Tästä kuitenkin luovuttiin kun todettiin, että Weak vie jokaisen.
Mun intiaaninimi on sitten kikkailee kännissä.
Oikeesti ne asennot on: perseet olalla, sammunut takaa, most drunken ja side throw up. Tästä kuitenkin luovuttiin kun todettiin, että Weak vie jokaisen.
Kävi kanssa mielessä hetken, luenko nyt Seksi/parisuhteet/deitti-osiota. :jahas:Mutta.. Keiden perseet kenen olalla? ;) Mitä sammuneelle takaa?
Uskaltaako tonne pian tulla enää, ku alkaa nyt jo menee levottomaks jutut :D