Der un-official risteily från ÅBÅ, part III

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
buffet ehdottomasti klo 14. muuten tulee tosiaan nälkäkuolema - ja sitä taviksen kiukuttelua ei kestä leppoisin pandakarhukaan, jos se nälkäiseksi pääsee.

edit. nälkäiseksi siis tavis, ei panda. joku olis kuitenkin tarttunut tuohonkin. :rolleyes:
 
Mä en katkarapuja sunmuita syö, mut korvaan ne syömällä jotain epäterveellistä.
Taican kans voidaanki sit pottuilla Tavikselle koko matkan ajan, niinku viimeks ;)
 
Eih :D. Vittuilun kyllä kestän kuin - korvaa tämä haluamallisi sanalla- mutta jos katkarapujen kuorimäärä kasvaa hirveästi edellisestä kerrasta, vatsallenihan voi tulla tiukkaa,haha. Siispä pitää varmaan koittaa venyttää vatsalaukkuani entisestään syömällä hirmumättöjä :lol2:.

:menee paistamaan 500g kesäkurpitsaa ja purkin tonnikalaa öljyssä iltapalaksi: ;)

Laivamättöjä odotellessa :kuola:...
 
mutta jos katkarapujen kuorimäärä kasvaa hirveästi edellisestä kerrasta, vatsallenihan voi tulla tiukkaa,haha. Siispä pitää varmaan koittaa venyttää vatsalaukkuani entisestään syömällä hirmumättöjä :lol2:.
Kannattaa tosiaan alkaa jo treenaamaan, mä aloin jo keräämään kolehtia :)

prawns.jpg


Pidetäänhän sitten järki mukana ettei loppumatka mene ihan pilalle ;)

funny-dog-throwing-up-picture.jpg
 
Kannattaa tosiaan alkaa jo treenaamaan, mä aloin jo keräämään kolehtia :)

Saattaa hyvinkin olla että kohtaloni on syömisurakan jälkeen sama kuin tuolla koiralla :lol2:. Sehän nähdään!
 
PROVO

Yhtenä kilpailuehdotuksena oli poseeraus kierros, eli selkä takaa, tuplat takaa sekä most muscular. Tästä kisasta kuitenkin luovuttiin kun huomattiin että Taicaviitta voittaa ihan selvästi

/PROVO
 
Oikeesti ne asennot on: perseet olalla, sammunut takaa, most drunken ja side throw up. Tästä kuitenkin luovuttiin kun todettiin, että Weak vie jokaisen.
 
Oikeesti ne asennot on: perseet olalla, sammunut takaa, most drunken ja side throw up. Tästä kuitenkin luovuttiin kun todettiin, että Weak vie jokaisen.
:jahas:


No mää en sentään sammunu viimeristeilyllä, niinku jotkut toiset.
 
Mä olen tässä pidempään jo treenannut Nakit Silmillä posea, ihan risteilyä varten!
 
Oikeesti ne asennot on: perseet olalla, sammunut takaa, most drunken ja side throw up. Tästä kuitenkin luovuttiin kun todettiin, että Weak vie jokaisen.

Mutta.. Keiden perseet kenen olalla? ;) Mitä sammuneelle takaa? :eek:

Kaikesta päätellen reissusta tulee vähintäänkin multilegendaarinen kokemus.. :rock:
 
Mutta.. Keiden perseet kenen olalla? ;) Mitä sammuneelle takaa? :eek:
Kävi kanssa mielessä hetken, luenko nyt Seksi/parisuhteet/deitti-osiota. :jahas:
 
Uskaltaako tonne pian tulla enää, ku alkaa nyt jo menee levottomaks jutut :D

Odotapa kun huomaat juttujen tason ja levottomuuden itse paikan päällä..:hyper:
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom