Der un-official risteily från ÅBÅ, part III

Ei tosiaan taida olla muita maalaisia lähdössä täältä matkaan kuin minä. Höh.

Lienen varmaannii Turussa joskus torstaina myöhään tai perjantaina aikaisin, Integrandiko tässä toimii sentraalisantrana eli laitanko puhelinnumeroa tulemaan että voi sitten ilmoittaa milloin saan lähteä suunnistelemaan kohti Shamrockia? Huom. Kannattaa ilmoittaa noin kolme tuntia ennen kuin kukaan on vielä paikalla. Eksyn kuitenkin jonnekin ja ehdin käydä Maskussa tai Naantalin Muumimaailmassa ennen kuin joku ystävällinen sielu lunastaa taivaspaikkansa tuomalla mut sinne minne pitääkin.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ei tosiaan taida olla muita maalaisia lähdössä täältä matkaan kuin minä. Höh.

Lienen varmaannii Turussa joskus torstaina myöhään tai perjantaina aikaisin, Integrandiko tässä toimii sentraalisantrana eli laitanko puhelinnumeroa tulemaan että voi sitten ilmoittaa milloin saan lähteä suunnistelemaan kohti Shamrockia? Huom. Kannattaa ilmoittaa noin kolme tuntia ennen kuin kukaan on vielä paikalla. Eksyn kuitenkin jonnekin ja ehdin käydä Maskussa tai Naantalin Muumimaailmassa ennen kuin joku ystävällinen sielu lunastaa taivaspaikkansa tuomalla mut sinne minne pitääkin.
heh..no laita vaikka numerosi sinne sähköpostiin. Jos oot aivan ummikko Turussa niin voin vaikka napata sut kyytiin jostain (saatan itsekin tulla Naantalin suunnasta).
 
34 päivää jäljellä kun huomasin että melkein kaikki ovat maksaneet matkansa. Tuli vähän ongelmia nimilistan kanssa, joten laitan menemään vasta maanantaina (aamulla). Jos joku aterioita tilaamaton on tullut katumapäälle niin niitä voi vielä varailla kuhan kiirettä pitää.
 
Jos nyt kehtaan tulla mukaa...ni pitänee harkita taulun nollaamista varmaan myös...
Viimeks Integrandi muistuttiki mua jostain mitä oli "unohtunu"...alkoholin osuutta asiaan ei myönnetä...
Mut pitäähän jonku tulla pilaamaan muiden ilta ;)
 
nigster & Mr.Referee, nuo ikuiset hyttikaverit, jotka jakavat mielellään kaiken mitä saavat....tax-freestä :kippis1:

Millanenhan ruuhka sinne shämröckkiin tulee tällä kertaa, kun viimeksi oli aika ahdasta ja oli sentään puolet vähemmän porukkaa... tai sitten siihen terminaalin baariin. :D
 
Tuun Tampereelta päin, jos joku halluis tulla samas kyydis tai samalla junalla...miten tuon matkan sit siirtyykään ni ilmotteluja kiitos...
 
nigster & Mr.Referee, nuo ikuiset hyttikaverit, jotka jakavat mielellään kaiken mitä saavat....tax-freestä :kippis1:

Millanenhan ruuhka sinne shämröckkiin tulee tällä kertaa, kun viimeksi oli aika ahdasta ja oli sentään puolet vähemmän porukkaa... tai sitten siihen terminaalin baariin. :D
Miettisin tota samaa... Ei se baari varmaan oo ongelma... se bussi on sitten vähän hankalampi ehkä :)
 
Miettisin tota samaa... Ei se baari varmaan oo ongelma... se bussi on sitten vähän hankalampi ehkä :)

Ei se bussi mikään ongelma oo, mun syliin mahtuu ainakin Ashta, X, fättis, Emmah ja moni muu :D

Ja varmaan nigster, inska, TJJ, Viitsu tai joku muu isompi ottaa kans syliin... mut sää Weak saat istuu lattiall ;)
 
Ei se bussi mikään ongelma oo, mun syliin mahtuu ainakin Ashta, X, fättis, Emmah ja moni muu :D


MINÄ istun sun syliin eka :kuola: varaudu siihen että sen jälkeen sun jalat menee alta ;)
 
Ja varmaan nigster, inska, TJJ, Viitsu tai joku muu isompi ottaa kans syliin... mut sää Weak saat istuu lattiall ;)

Mä varaan paikan pöydän alta! Eikun nyt puhuttiinkin vielä siitä bussista... Over and out
 
Ääh mitä tossa hötäkässä ny minnekään Shämrokkiin, suorilla vaan terminaaliin.
 
Totta kai mennään SHÄMIN kautta, eipäs nyt uudelleenorganisoida hyväksi todettua kaavaa :curs: :).
 
Tehään vaan se kasa, ja katotaan mihi päin se valuu :D

Voi perhana ku tota reissua ei jaksas oottaa, viimeks oli muistaakseni ainaki todella siistiä...muistaakseni...hmmm
/me varaa paikan Fättärin ja Emman sylistä sammumista varten ;)
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom