- Ikä
- 51
Integrandi, aka Mr. Pimp? :jahas:
kunhan tapaat sen, niin tiedät... ;)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Integrandi, aka Mr. Pimp? :jahas:
:lol2:pe 22.9.2006 / la 23.9.2006
Timo Nieminen
Anssi Kela
Avenue 7
Pilistaler Echo
LaivaJuna –50% kampanja
50 % alennus 15.8. - 30.9.2006 tai 1.1 - 14.2.2007 välisenä aikana tehtävistä, Viking Linen laivamatkoihin liittyvistä junamatkoista.
Alennus koskee 2. luokan meno- tai meno-paluumatkoja Turkuun tai
Helsinkiin ja se myönnetään 17 vuotta täyttäneen alentamattomasta lipusta.
Esitä junalippua ostettaessa ja junassa matkustettaessa joko
Viking Linen edestakainen reitti- tai risteilylippu tai
Online-varausvahvistus maksetusta matkasta Tukholmaan
Alennuslippu on ostettava etukäteen, sitä ei voi ostaa enää junasta.
Lippuja myyvät VR:n asemat, matkatoimistot ja Viking Linen matkamyymälät
Helsingissä ja Tampereella.
Alennus ei koske Tallinnaan suuntautuvia reittimatkoja, risteilyjä, hotellipaketteja
eikä lahjakorttiristeilyjä (ilmaisia matkoja).
Kampanja-alennukseen oikeuttavien junalippujen myyntiaika:
17.7. - 30.9.2006 ja 3.12.2006 - 14.2.2007.
Alennuksen voimassaoloaika (2 päivää ennen ja jälkeen kampanja-ajan):
13.8. - 2.10.2006 ja 30.12.2006 - 16.2.2007.
Bussit
Viking Linen laivamatkan yhteydessä olet oikeutettu erikoishintaisiin bussimatkoihin. Alennus voidaan yhdistää kaikkiin maksullisiin Viking Linen reittimatkoihin tai risteilyihin (ei Helsinki - Tallinna -liikenteessä). Liput ja lisätiedot asemilta, Viking Linelta sekä matkatoimistoista. Etu on voimassa suorilla pika- ja erikoispikavuoroilla. Vain etukäteen, laivalipun yhteydessä ostettu bussilippu oikeuttaa alennukseen. Helsinki - Tallinna -liikenteessä bussialennusta ei myönnetä.
Eiköhän toimi samalla tavalla ainakin sen alennuskupongin suhteen. Muut käytännön jutut kannattaa tietty varmistaa sieltä toimistosta kun hakee sen lärpäkkeen. En sitten tiedä saako busseista yhtä roiman alennuksen.Mites muuten bussit? toimitaanko samalla tavalla? Nehän on halvempia jotka menee suoraan satamaan
Ok, siis bussilla matkaamme! Sopii ja käy ja opiskelijakortti löytyy! :D
Vaihtoehtoja itselle ei löydy kuin kaksi, bussi joka lähtee klo 15.15 tai sitten bussi mikä lähtee 17.15. Jälkimmäinen on tosin sitten vasta klo 19.25 perillä, että siinä ei juuri aloituspaikassa ehdi istuskelemaan. Pitänee nyt katsoa miten työharjoittelusta saisin iltapäivästä vapaata, niin voisin aikaisemmallakin jo lähteä. Katsotaan kunhan nyt maanantaina sen harjoittelun aloitan, vapaata siitä olen ottanut tässä jo parisen viikkoa kun elokuun alussa piti alkaa... Nooh, ei se ole niin vaarallista, työharjoittelu suoritetaan kuitenkin koulussa :D
Jaa mihin, ei ainakaan tuohon matkaan29päivää jäljellä... :D
Jaa mihin, ei ainakaan tuohon matkaan
Mun mielestä laivamatkaajien perusördäysreissuille ilmaus "mun täytyy kävellä näin" sopii paljon paremmin kuin siihen johki viisuun...Viking Linen sivuilta,
:lol2:
36 päivää jäljellä kun jo monen viikon pähkäilyn jälkeen totesin, etten vieläkään tiedä mitä Mr.Refereen avatar esittää...
Samperi, munhan tarvii toi auto ajaa takasi Manseen. Ei passaakaa sit parkkeerata buffetissa viinihanojen viereen :(
Hmm ... mähän oon manseen kans tulos ja oon vesilinjalla risteilyn eli jos vaan uskallat päästää mut rattiin ni voin kyllä pois ajaa :D
No et sää taas voi olla vesilinjalla!!!! Jos oot vesilinjalla niin tulee lisää jälkiä ;)