Der un-official risteily från ÅBÅ, part III

Liittynyt
1.1.2005
Viestejä
3 839
Päätettiinpä vip-puolella järjestää jälleen kerran legendaarinen ja ehdottoman epävirallinen pakkisristeily Turusta. Päivämääräksi saatiin pienen neuvottelun jälkeen sovittua perjantai 22.9.2006. Lähtö Turusta ja lauttana toimii Viking Isabella. Laiva lähtee klo 21 ja palaa klo 20.

Reissuilla I ja II on ollut uskomattoman hauskaa. Molemmilla kerroilla mukana on ollut paljon populaa, jotka ovat lähteneet matkaan aivan yksikseen..kohti suurta tuntemattomuutta ja tietämättä siitä millaisia muut ihmiset ovat. Eli nyt ei odotella sitä kaverin mielipidettä vaan laitetaan nimi ilmoittautumislistaan jos vähääkään siltä tuntuu. Edellisistä matkoista voi käydä lukaisemassa vaikkapa täältä.

Ja sitten itse asiaan ja käytännön järjestelyihin. Tällä hetkellä laivasta on varattu

10 x B-luokan hytti ja
5 x C-luokan hytti.

Lisää voidaan varailla jos siltä näyttää. B-luokan hytit kustantavat 55 e ja C-luokan koppi irtoaa 40 e:lla. Matka ei siis tosiaankaan ole hinnalla pilattu. Ja hinnat siis koko hytiltä, sitä voi sitten jakaa sen mukaan minkä verran tulee matkakumppaneita.

Päätettiin myös ottaa yksi ylimääräinen hytti bilettämiseen niin kenenkään ei tarvii potkia porukkaa ulos jos haluaa nukkumaan/tekemään jotain muuta. Olkoon bilehyttinä vaikka C-luokan hytti. Hytit ovat kuitenkin samankokoisia riippumatta luokasta, jotenka halvin lienee paras. Sitäpaitsi kakkoskannella majailee muutenkin kaikki urpot, joita ei pieni mökä varmastikaan haittaa.

Matkalle tulee siis hintaa:

hytin hinta/hytissä olevien matkustajien määrä + 40/kaikkien matkustajien määrä. Eli karkeasti jotakin välillä 12e - 57e...riippuen siitä miten haluaa matkustaa.

Ruokia tilaillaan myös etukäteen halukkaille. Seisova pöytä kustantaa muistaakseni hieman yli 20 euroa ja sen kai saa muutamaa euroa halvemmalla kun etukäteen buukkaa. Ja vaikka ei saisikaan alennusta niin voisi joka tapauksessa tilata. Myös aamiaislipukkeita halukkaille etukäteen (maksaa noin 8-9 e). Ja ruokalipuista sen verran, että ne ovat käypää valuuttaa laivalla (kahvioissa ja ruokaloissa) jos jäävät käyttämättä. Eli jos aamulla heräilee siitä vessan pöntön vierestä niin ei väkisin tarvitse aamiaispöytään raahautua jos ei maistu. Ja kattausaika tuohon buffettiin voisi olla 15-17(?)

Ja jospas hoidetaan ilmoittautuminen tällä kertaa sitten sillä tavalla, että nimiä kehiin kun aivan varma mukaan lähdöstä. Ei siis mitään arpomista että "voisin ehkä lähtee, riippuu saanko lomaa ja onko jalat ehtinyt palautumaan...". Matka pitänee maksaa noin kuukautta ennen lähtöä. Eli ilmoittautumisaikaa sinne elokuun puoleen väliin.

Maksut sitten myöhemmin ja tilille ettei käy niin kuin viime kerralla; toisessa taskussa muhkea setelituppo, joka tuli tuhlattua ei-niin-järkeviin ostoksiin ja toinen ihan täynnä jotain v**** 20-senttisiä :D

Ikärajoista vielä. Miehille 23-v ja naisille 20-v (kyllä :eek: ). 18-23-vuotiaita pääsee luvallisesti mukaan noin 4-6...jos taicaviitta heittää puumerkkinsä paperiin yhtä vastahakoisesti kuin viimeksi :D. Elikkäs tämän mukaan sitten.

Ilmoittakaa sitten samalla mitkä sapuskat haluatte mukaan. Ja listahan näyttää tällä hetkellä seuraavanlaiselta.

1. hytti (B)
- Mr.Referee (buffet + aamiainen)
- nigster (buffet + aamiainen)

2. hytti (B)
- taicaviitta (buffet)

3. hytti (B)
- TJJ (aamiainen)
- minimari (aamiainen)

4. hytti (B)
- Integrandi (buffet + aamiainen)
- JN

5. hytti (B)
- Fättis (buffet + aamiainen)
- Emmah (buffet + aamiainen)
- Gippin (buffet + aamiainen)
- Melly

6. hytti (C)
- Ex-Tavis (buffet)
- Ashta (buffet + aamiainen)
- Cassu (buffet)
- Honey (buffet + aamiainen)

7. hytti (C)
- Pyranha
- Shangri Las

8. hytti (C)
- Syntikka (aamiainen)
- pmlats (aamiainen)

9. hytti (B)
- weak
- pahis_ (buffet + aamiainen)
- Pesupallo

10. hytti (B)
- SilkkaaLihasta
- Sahaaja
- Snowbe (buffet + aamiainen)

11. hytti (B)
- Ripe (buffet)
- TeHo (buffet)
- Inska
- Viitsu

12. hytti (B)
- schorch
- Sami81 (buffet+aamiainen)
- hanttu

13. hytti (B)
- Elsa
- Serena
- BlackWhiteRose (buffet)

14. hytti (C)
- Maskotti
- retro2
- VelttoV

Jäljellä:
1 x C-luokka
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Oottekos ottanu huomioon, että Turussa on kehonrakennuksen SM-katsastus sekä body fitnessin SM-karsinta 16.9. ennen kun laiva on tullut takaisin satamaan ja pakkikselta aika moni on taas luultavasti kiinnostunut olemaan tuolla paikalla? :)
 
Aplodit taas kerran organisoija-Integrandillemme!

Hienoa kun taas iso lössi tuttua porukkaa on taas lähdössä mukaan, mutta tosi piristävää että myös Emmah ja Fättis liittyy näihin rientoihin. Tervetuloa vaan kaikki muutkin kynnelle kykenevät, lupaan että hauskaa tulee olemaan :kippis1: .

Vastailen tässä omalta osaltani, että mulle käy todella hyvin hytin jakaminen Ashtan ja Cassun kanssa (ja erittäin mielellään joku onnellinen neljäskin vaan kustannuksia jakamaan!). Nyt ei muuta kuin SYYSKUUTA ODOTTELEMAAN:rock: !

Ps. Koskaan en sano ainakaan etukäteen ei millekään vedonlyönnille, mutta tällä kertaa kohteena voisi olla joku muu kuin katkaravunkuorien syönti ;). Tosin nekin saattaa kelvata, jos halukkaita vedonlyöjiä taas löytyy,sillä viime kerrastahan on kulunut jo sen verran aikaa, että aika on kullannut muistot niistä ihanan rapeista katkarapujen tuntosarvista...:lol2:

EDIT: AT: ERITTÄIN HYVÄ HUOMIO! Ajankohtaa pitää kyllä ehdottomasti ainakin mun mielestä siirtää, sillä kisoja olen menossa katsomaan. Siirretäänkö vielä viikolla eteenpäin?
 
Saako ilmottautua mukaan, jos on vaan 90% varma? Oon suht varma, että saan vapaata tms, jos sattuu työvuoro toks päiväks.

Voisin ottaa b-luokan hytin, veikkaan että meitä teinejä tulee kyllä lisää, vaikka ihan sama se mulle on, että missä punkkaan.
 
Oottekos ottanu huomioon, että Turussa on kehonrakennuksen SM-katsastus sekä body fitnessin SM-karsinta 16.9. ennen kun laiva on tullut takaisin satamaan ja pakkikselta aika moni on taas luultavasti kiinnostunut olemaan tuolla paikalla? :)

Mjoo, no itse en ole tuonne menossa joten mun puolesta pidetään tuo päivämäärä. Toki jos on jotain joukkopakoa tulossa niin siirretään vaan. Ei mulla kyllä ole seuraavana viikkona mitään kummallista että kyllähän sekin sopisi.

Saattaapi sitten olla että toisena viikonloppuna on taas hinnat normaalit. Elikkäs se C-luokankin luukku maksaa sen 96 e. Mutta tuosta nyt ei osaa sanoa.
 
Mjoo, no itse en ole tuonne menossa joten mun puolesta pidetään tuo päivämäärä. Toki jos on jotain joukkopakoa tulossa niin siirretään vaan. Ei mulla kyllä ole seuraavana viikkona mitään kummallista että kyllähän sekin sopisi.

Kumpi vain käy mulle. Jos siirretään niin menen ehkä katsomaan kisoja, jos pitää valita, niin valitsen risteilyn.
 
Samoin, valitsen risteilyn jos ei voida siirtää, mutta jos se siirretään niin menen katsomaan kisoja. Mulle käy varmaan mikä viikonloppu tahansa, ainakin luulen niin :). Toivotaan nyt ettei tule mitään pakollista työkomennusta.

Integrandi: Pistetään mulle aamupala+buffet ja yksi ISO Referee.

PS. Honey voitko olla mun avokki taas varmuuden vuoksi? ;) Koska hommahan on niin, että mulla on ne kuuluisat 23-vuotissynttärit lokakuussa. Mutta menihän se viimeksikin ilman ongelmia.
 
Hmmm...harmi ettei ehdi kisapaikalle. Vielä harkitaan perutaanko vaiko ei, mutta jos paatti lähtee 15.9 niin oisko mahiksia saada hiukan korvaavaa showta, eli kun jää paljas liha näkemättä ni onnistuisko millään Turun ihanat, lutuset miehet antaa vähän tilalle, pikkasen edes?

Mr Refe saattas olla innokas aloittamaan shöwn :D


:haart:
 
jos seuraavalta viikonlopulta saa vaivatta hyttejä samalla hinnalla (ja samalla vaivalla - kyseessähän on kuitenkin jonkunlainen järjestely matkanjohtajan toimesta, ja hirveä soitteleminen + hyttien buukkaaminen uudelleen), niin siirretään vaan, sopii ainakin mulle - mutta jos ei jostakin syystä onnistu, niin sitten risteillään. kyllähän noita kisoja aina tulee, ja niitä kisakireitä näkee sitten lahdessa expossa, ettei ihan pääse unohtumaan.

tavis nyt ainakin poseeraa - vaikkei pyydettäisikään. sen verran hyvin sille ainakin meni nuo selkäposeerausopit perille. ja refe hoitaa varmaankin sen miehisen poseerauksen, nigsterin vilautellessa takaa säikeisiä vatsapalojaan. tjj vie sitten lopuksi potin kotiin heittäessään esille liki 50 senttiset tuplalapaset, jotka peittävät ilta-auringon viimeisetkin säteet laivan käytävien ikkunoista. ;)

ja integrandi, buffet tänne kiitos. veikkaan että pärjään ilman sitä aamiaistakin, niin ennättää sitten kerätä tavismaista nälkää siihen klo 15 kattaukseen. sehän me otetaan, eikö?
 
oisko mahiksia saada hiukan korvaavaa showta, eli kun jää paljas liha näkemättä ni onnistuisko millään Turun ihanat, lutuset miehet antaa vähän tilalle, pikkasen edes?

Fättis.... Fättis.... edellisellä risteilyllä mukana olleena voin kertoa sen verran, että "ohjelmaa" riittää.:hyper: Et tule pettymään, niin laadukasta menoa on luvassa :D
Vaarana on ainoastaan päästä "laatua pojille" tai "laatua tytöille" -tyyppisiiin kuviin joita voi sitten maissa katsellla (Huom! kuvat jaossa vain mukanaolijoille)
 
Perhana kun risteily osuu kisojen kanssa samalle päivälle :( heti jos päädytte vaihtaan päivämäärää niin syna ja latsi ilmaantuu messiin :D
 
Harmi, ei mitään mahkuja osallistua.

Viikko 38 on varattu tuonne pohjoiseen ympäröivine viikonloppuineen jo useamman vuoden ajan.
 
Pyranhalle ja Shangri Las:lle c-luokan lemmenkolo. Noilla hinnoilla kumpikin viikonloppu käy. Ruokailut hoidamme itse.

Ja katos, meille tulee sopivasti 2v. yhdessäoloa täyteen 15.9 :haart:

:kippis1:
 
Jos tehtäisiin nyt sitten sillä tavalla, että jos nuo hytit irtoaa samalla hinnalla viikkoa myöhemmin niin siirretään. Veikkaisin että se kyllä onnistuu. Samalla soitolla voisin ottaa noita B-hyttejä vähän lisää.

Ja laittakaa tosiaan noita aterioita mukaan kun ilmoittaudutte. Jos ei ilmoita mitään niin tulkitaan se niin että ei ateriaa.

Tällä hetkellä mukana (oletetaan että lähtöpäivä on viikkoa myöhemmin eli 22.9)

1. hytti (B)
- Mr.Referee (buffet)
- nigster (buffet + aamiainen + Mr.Referee)

2. hytti (B)
- taicaviitta (buffet)

3. hytti (B)
- TJJ
- minimari

4. hytti (B)
- Integrandi (buffet + aamiainen)
- JN

5. hytti (B)
- Fättis
- Emmah

6. hytti (C)
- Ex-Tavis (1 kg katkaravunkuoria + sarvia + jalkoja)
- Ashta
- Cassu

7. hytti (C)
- Pyranha
- Shangri Las

8. hytti (C)
- Syntikka
- latsi

9. hytti (B)
- weak
- weakin naiset
- muita junnuja

10. hytti (C)
- bilettäjät
 
Buffettia vaan tännekin. Kyllähän ne katkaravut on käytävä sieltä pois syömässä. :D
 
Mummielest sen vois siirtää sen kisojen jälkeiseen viikkoon. Mutta jos ei voi, nii ei kai siin sit mittää, kisat kai jää väliin sitte :( .

Integradi ja Taicaviitta... olkaa sitte silmä tarkkana taas, että mää pääsen sisään laivalle :D , jookosta.
 
Mulle kans buffet + aamiainen + ashtan tanssitunnit + nigster + fättis :D

Toi olis mulle sopiva vapaa viikonloppu, jos muutosta tulee, niin täytyy kattoa.

fättis, ja kyllä, siellä tulet näkemään paljasta pintaa, suonia, kireitä lihaksia ja hikipisaroita lihasten pinnalla kimaltelemassa. Sekä kuulemaan huonoja stooreja ja varaudu ottamaan huonoa huumoria mukaan :hyper:
 
jee exän ja cassun kans samaa hyttii :D ja pitäähän sitä ihmisen syödä eli buffettia ja aamupalaa mulle ... ja kaikki halukkaat voi sit tulla tanssitunnille 10 kannelle ennen aamiaista, eikös se aamuaerobinen kuulu asiaan ;)
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom