SUPERCARB 1kg -40%

Der un-official risteily från ÅBÅ, part II

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja TJJ
  • Aloitettu Aloitettu
Olikos tonne tulossa ketään Tanpesterin suunnasta junalla? Voisin ite pyrkiä junaan joka on Turkkuses muistaakseni 16.55 (tai sit tuntia myöhemmällä jos tulee kiire..) Ja siitä jonkun ruokapaikan kautta Shamrockiin ja :kippis1:

Onks kukaan tehny vielä mitään hyttijakoja tolle reissulle vai sumplitaanko niitä sit vasta satamassa? Ei sillä.. mä tiedän jo kenen vieressä nukun ;)

Sviiiik..! Alle puoli vuorokautta ja YOUR ASS WILL BE MINE!!! :whip:

edit: 3 tuntia unta viime yönä. Tulee kiva ilta. Tai sit meen kohta päiväunimaan.. :seunihymiötähänkiitos:

Supermass Nutrition: Super Meal 1 KG -30%
Olikos tonne tulossa ketään Tanpesterin suunnasta junalla? Voisin ite pyrkiä junaan joka on Turkkuses muistaakseni 16.55 (tai sit tuntia myöhemmällä jos tulee kiire..) Ja siitä jonkun ruokapaikan kautta Shamrockiin ja

No mähän oon tulossa, mut olin kyl aatellu sitä tuntia myöhempää junaa. Ehkäpä sitä vois koittaa ehtii tohon aikasempaaki :D

AT sanoi:
Sviiiik..! Alle puoli vuorokautta ja YOUR ASS WILL BE MINE!!! :whip:
Ai... perse on kipeenä jo valmiiks :hyper:

Niin, mie ainakin tuun sitte sinne Sham Rockin abaut 18.30. Että siellä sitten nähdään :hyper:

Jipii, viimeinkin on se odotettu päivä!

Mä tuun kanssa tuonne Shamrockiin, joskus kuuden maissa suurin piirtein. Ex-Tavis muistaa sitten kailottaa jatkuvalla syötöllä heleällä äänellään, jotta paikallistan teidän pöydän! Vai riittääköhän jos seuraan vain sitä hikivanaa? Eikö ole kivaa että osallistun tähän vinoilukööriin jo ennen kuin ollaan tavattu?:D (Pistäkää kyltti pystyyn jossa lukee PAKKIS!)

Ashta sanoi:
No mähän oon tulossa, mut olin kyl aatellu sitä tuntia myöhempää junaa. Ehkäpä sitä vois koittaa ehtii tohon aikasempaaki :D

Huh.. heräsin vasta päiväunilta. Vielä tavarat pakkaamatta, vaatteet etsimättä jne. eli tuun kans vasta siihen myöhempään. Tuun Toijalasta junan kyytiin. Varaa olutta/siideriä junamatkalle ja bongaa mut sieltä ;D

3 kpl Basic Nutrition Whey (3 kg) -25%
Rowena sanoi:
Jipii, viimeinkin on se odotettu päivä!

Mä tuun kanssa tuonne Shamrockiin, joskus kuuden maissa suurin piirtein. Ex-Tavis muistaa sitten kailottaa jatkuvalla syötöllä heleällä äänellään, jotta paikallistan teidän pöydän! Vai riittääköhän jos seuraan vain sitä hikivanaa? Eikö ole kivaa että osallistun tähän vinoilukööriin jo ennen kuin ollaan tavattu?:D (Pistäkää kyltti pystyyn jossa lukee PAKKIS!)

:lol2: ..Mä vakuutan että vaikken kailottaisikaan tai hikoilisikaan yhtä paljon kuin salilla, sä huomaat massiivisen ryhmämme kyllä:thumbs: !

Nonni, parikyt minuuttia ja Refen Sunny lähtee turkuuseen :rock:
:kippis1:
Tästä tulee risteilystä jotain suurta :hyper:

Ex-Tavis sanoi:
:lol2: ..Mä vakuutan että vaikken kailottaisikaan tai hikoilisikaan yhtä paljon kuin salilla, sä huomaat massiivisen selkäni kyllä :thumbs: !

Korjattu... Sori, oli pakko ;)
Kai meidän kolmen hullun ryhmä sitten laulaa karaokea oikeen kunnolla siellä? :D

Hei! Integradi saa sitten tulla mun kans käsikynkkään laivaan sisälle, ettei mua vaan käännytetä.

ei kukaan kupittaalta ois autolla tulossa niin vois tarjota oluen satamakyytiä vastaan :)

79minuuttia jäljellä kun huomasin että minulla on huomenna sekä tukka että kassit kipeänä.

Hajotkaa nyt sitten sinne reissuunne :jahas: ! Mie niin kateellinen olen, kun en ikinä pääse mihinkään! Toivottavasti kaikilla lentää.. :urjo:

No joo, pitäkää hauskaa :rolleyes:

Jepjep. Ei vissiin mitään niin erikoista tapahtunu. Mukavaa oli tähän mennessä, tosin en nyt muista kaikkia tapahtumia niin tarkasti :) , tosin olihan tossa yöllä/illalla jotain "kuvattavan" arvost juttua, tosin se ei varmaan levii muille :) .

Mul on olo aikas hyvä, tosin oon vielä kännissä. Krappe iskee varmaan vähän myöhemmi...

Terveisii mult, ja tolt viereiselt vähän läskilt teinihurrilt.

En tíennykkään et täällä laivalla on netti... Törkee krapula :urjo:
Muistan sentään suurimman osan... :)
Terkkuja multa ja tolta laihahkolta paimiolaiskeiltä tosta vierestä :rock:

Reisussa käytiin ja palattiin. Hyvä meininki, kiitos kaikille osallistujille, vaikka kaikkia ei ehtinyt hirveästi edes jututtamaan.

Kaikkea sattui ja tapahtui, mistä en itse tiedä varmasti kuin murto-osan. Mutta mitään en tunnusta. :D

Te joilla oli kameroita mukana ja käytitte niitä, niin ottakaa yhteyttä allekirjoittaneeseen vaikka privalla, niin koitetaan kasata yhteen paikkaan kuvat osallistuneille nähtäväksi ja/tai Laatua pojille ja tytöille cd vol 2.

Huhhuh, tekipä sauna hyvää! Tästä on hyvä lähteä uuteen nousuun...ja iltakin vielä nuori.

Mahtavaa oli reissulla...porukka aivan loistavaa! Toivottavasti näitä miittejä tulee vielä lisää.

PS:Sulla Tavis näyttäis pilkistävän vielä pari sarvea vasemmasta suupielestä :lol2:

Jees. Kiitoksia kaikille osallistujille... olihan reissu. ja nyt muuten aukes eka sidukka.

Ai nii.... TJ -1, kun huomasin että pääsin kotiin :hyper:

Back
Ylös Bottom