SUPERCARB 1kg -40%

Der un-official risteily från ÅBÅ, part II

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja TJJ
  • Aloitettu Aloitettu
Legendaarista meininkiä, kiitos kaikille osallistujille ja anteeksipyyntö niille joita mun tyhmät känniset/krapulaiset jutut vitutti ;) :D

Supermass Nutrition: Super Meal 1 KG -30%
TJ -1, kun huomasin epämääräisten jalkojen ja muun "roinan" tunkevan ulos taviksen suusta :).

Ja kiitos vielä kaikille, oli kivaa vaikka sammuinkin "kesken kaiken" ;).

Hyvä reissu, on pakkisporukka kyllä aina aivan äärettömän mukavaa! :)

Olipas rankka reissu, niinhän siinä sitten kävi että viimeisten joukossa tuli kukuttua pystyssä. Pakko oli tulla Pakkikselle pyörimään kun uni ei tullut millään liskojen yön sekä jomottavan selän takia. (Se taisi jotenkin vinksahtaa siinä mun ja Mr.Refereen tyylikkään kuperkeikan yhteydessä:D ) Eipä ole taas pitkiin aikoihin ollut yhtä hauskaa kuin tuolla risteilyllä, kiitos kaikille asianosaisille! Parasta olivat kyllä ne hierontasessiot ääniefekteineen, siinä olisi kyllä ollut aikuisviihdelinjoille kullanarvoista materiaalia... Kaikki kenen kanssa vähänkään ehdin jutella paljastuivat sympaattisiksi ja ihaniksi ihmisiksi, kyllä täällä vain on loistavaa jengiä:) Jäi oikein sellainen hinku että olisi kiva tavata pian uudelleenkin, ehkä sitten ehtisi jututtaa niitäkin enemmän joita nyt ei ehtinyt!

Integrandi sanoi:
PS:Sulla Tavis näyttäis pilkistävän vielä pari sarvea vasemmasta suupielestä :lol2:

nigster sanoi:
TJ -1, kun huomasin epämääräisten jalkojen ja muun "roinan" tunkevan ulos taviksen suusta .

Ja kiitos vielä kaikille, oli kivaa vaikka sammuinkin "kesken kaiken" .

:lol2:

Olipahan reissu todellakin: hauskaa porukkaa, ilta täynnä pitkästä aikaa railakasta kippistelyä sekä weakin osalta illalla discossa ja pahiksen osalta seuraavana päiväna osalta :urjo: -meininkiä, mutta mahtuipa sekaan myös (melkein) syvällisiä keskusteluja, jotka jäivät kesken toisen osapuolen sammumiseen 90 asteen kulmaan,terveisiä vaan nimeltämainitsemattomalle nigsterille;) !...

Ihmeen hyvinhän me mahduttiin melkein koko porukka sinne yhteen hyttiinkin, mistä voi vain päätellä sen että jokaisella meistä on vielä ainakin vähän kasvunvaraa;) . Päällimmäiseksi reissusta jäi kyllä "jostain syystä" mieleen eilisen buffet-ruokailu:lol2: . Olipas kätevää tienata 70e pelkästään tekemällä yhtä lempipuuhistani; syömällä! Katkarapujen syömisen saa kyllä luultavasti unohtaa omalta kohdaltani ainakin muutaman kuukauden ajaksi,vaikka muuta väitinkin heti urakan jälkeen:jahas: .Seuraavalla reissulla lyödään sitten vetoa jostakin muusta kuin siitä jaksanko syödä suuren katkaravunkuorijämäkasan viiksineen ja tuntosarvineen buffetin päätteeksi!

Terveisiä kaikille ja seuraavassa miitissä(oli se sitten pelkkä kimppatreeni) nähdään!

3 kpl Basic Nutrition Whey (3 kg) -25%
Haluaisin kiittää vanhempiani, jotka ovat aina tukeneet minua...eiku hetkonen, mikäs puhe tämä olikaan...

Aivan joo! Reissu oli taattua laatua. Ei varmasti jättänyt ketään kylmäksi. Hetken jo luulin, että oma reissuni olisi keskeneräinen, mutta hieman ennen paluusatamaa sitten repesi ihan totaalisesti... housut.
Ei rassukka-housut selvinneet, sodan uhreja. :D

Kiitokset hyttikumppaneille show'sta. Hyvin filosofisiakin ajatuksia herätti. :whip:

Ja toki iso käsi myös Integrandille järjestelyistä. Pieni maailma, kun sieltähän paljastui ihan tutun näköinen tyyppi.

P.S. Ex-Tavis... mitä tämä tämmöinen tasa-arvo on, annoin sinulle kaksi kertaa enkä saanut kertaakaan?! :jahas:

Kuvia alkaa tulemaan sitä mukaa tänne, kun niitä ottaneet mulle toimittavat. Mukana olleet ja kuvia kaipaavat voivat pyytää salasanaa multa privalla. Toistaiseksi tuolla on mun kameraan eksyneet kuvat.

Nuo kuvat on käsittelemättömiä. Halukkaat voivat napata haluamansa kuvat koneelleen. Näin ei tarvinne tehdä kuva-cd:tä kun kaikki saavat haluamansa kuvat. Toki voin cd:n halukkaalle kuvista tehdä.

Huh, olipahan hauska reissu. Nyt on :wanha: saanut hiukan levättyä eikä ole pelkoa että nukahdan istualleni...
Mahtavan hauskaa oli; taas kerran kivoja ihmisiä ja monta joiden kanssa ei edes ehtinyt jutella.
Kuten aina miiteissä ,kullanarvoisia vinkkejä mm. tonnikalan, raejuuston, punaviinin ja suklaan syöntiin tuli vaihdettua. Taica, edellenkin -vain yksi pala riittää ;)
Jatkoa järjestynee kevään/kesän mittaan ainakin Turun kimppatreeneissä, siellä nähdään :)
Vielä erityisanteeksipyyntö Refelle -saitpahan ainakin komean veitsisarjan muistoksi :D

minimari sanoi:
Kuten aina miiteissä ,kullanarvoisia vinkkejä mm. tonnikalan, raejuuston, punaviinin ja suklaan syöntiin tuli vaihdettua. Taica, edellenkin -vain yksi pala riittää ;)

kiitos kaikille, oli - jälleen kerran - tosi hauskaa! eilinen ilta ei sitten enää mennytkään ihan yhtä hauskasti kuin perjantainen. no, ovella seisoessa nyt välillä sattuu aina kaikenlaista ei-niin-mukavaakin.

mari, kaipa se yksikin pala riittää... jos se vaan on riittävän iso. ;) punaviiniä tietenkään unohtamatta. eihän sellaista ruokaa ole vielä keksittykään mitä punaviini ei parantaisi henkeäsalpaavalle makuelämyksien tasolle. ne hy-pro patukatkin ovat suorastaan karkkia punaviinin kera. :lol2:

Täällähän on taas hirveä floodaus jatkunut. Kohta porukka rupeaa hermostumaan meihin turkulaisiin :D

Kivoja tapahtumia nuo pakkismiitit ovat, ei siitä pääse mihinkään. :)

Tuleekohan matkanjärjestelijälle Integrandille kohta soittokysely, että minne vi**uun te piilotetti ne katkarapujen jämät.

Ainiin, siitä piti vielä mainita, että se AT:n kyky ahtaa sitä ruokaa kupuunsa oli selvästi aivan omaa luokkaansa :eek:. Kyllähän tuosta selvittiin aika hyvin, eilen vähän oli väsy mutta tänään kävin jo salilla :).

Sami81 sanoi:
P.S. Ex-Tavis... mitä tämä tämmöinen tasa-arvo on, annoin sinulle kaksi kertaa enkä saanut kertaakaan?! :jahas:

:lol2: ..Kiitoksia vaan (selkähieronnasta!):lol2: !

Samaa mieltä kuin nigster: AT:n ruoanvetokyvylle :worship: !

BTW: Uskomatonta ettei tämän päivän treeneissä näkynyt ollenkaan rellestys: päin vastoin, sillä painot vaan nousi kohisten. Pitäisiköhän mun syödä katkaravunjämiä useamminkin:D ?

Varmaan treenipainot nousi niiden hierontojen ansiosta mitä sait... kai.

Koskas otetaan uusiksi?? jos tällä kertaa sais vähän vähemmän puukkoa ;)

Mäkin kävin äsken tekemässä parit sarjaenkat salilla, nyt on hyvä fiilis :kippis1: :rock:
Pitää varmaan ryypätä useammin :D

Ex-Tavis sanoi:
ilta täynnä pitkästä aikaa railakasta kippistelyä sekä weakin osalta illalla discossa ja pahiksen osalta seuraavana päiväna osalta :urjo: -meininkiä

Heh, joo olin aika kunnossa, mulla on tosi huono viinapää kun ryyppään harvoin, tosin sillä määrällä alkomaholia mitä tuli kitusiin vedettyä tainnuttas varmaan isommankin norsun :kuola: :urjo:
Ja niin, kiitos Äksälle eilisen hieronnasta ja Naenelle hyvästä seurasta :)

Noniih ... selvishän tämäki tyttö kotiin vihdoin ja viimein :D mahtavat fiilikset on vieläki ja päässäki heiluu ihan mukavasti. Mukavia muistoja jäi ihan fyysisestikki, selkä on ihan punanen ja reidet täynnä mustelmia ja vatsastaki löytyy pari jälkee (Refe, vielä mä keksin tavan kostaa !!! ). Tärkeintä kuitenki on että selvisin sieltä hengissä vaik olinki selvinpäin, tosin eipä sitä mun käytöksestä tainnu huomata, ihan yhtä hullu oon ilmanki :hyper: ihan milloin vaan ottasin uusiks, sen verran mahtavaa seuraa oli. Tänää vois jo koittaa :zzzz: vähän, pari edellstä yötä ku on menny valvomisen puolelle.

Ihan jäätävää kuva settiä.... ei taida vielä kaikki kuvat olla edes? Kattokaa sitten että ei kukaan ulkopuolinen saa kuvia käteen... ei välttämättä ymmärrä kaikkea mitä kuvissa näkyy...

Mr.Referee sanoi:
Ihan jäätävää kuva settiä.... ei taida vielä kaikki kuvat olla edes? Kattokaa sitten että ei kukaan ulkopuolinen saa kuvia käteen... ei välttämättä ymmärrä kaikkea mitä kuvissa näkyy...

Todellakin. Vain mukana olleille.

Toistaiseksi siellä on mun ja nigsterin kamerasta löytyneet kuvat. Tietysti kuvaajien maineen suojelemiseksi todetaan, että ainakin mun ja nigsterin kamera oli myös muiden käsissä risteilyn aikana, täten meitä ei voi ainakaan kaikkien kuvien sisällöstä syyttää. :evil:

Back
Ylös Bottom