Demon's Souls/Dark Souls/Dark Souls II (yhdistetty keskustelu PC+konsolit)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Invisus
  • Aloitettu Aloitettu

GOOD MORNING

BCAA, EAA, MSM, GLUTAMIINI, VIHERJAUHEET

-40%
Pursuer tuottaa tuskaa itellä nyt. Se taktiikka on suhtellisen simmpeli - kunnes munaat kerran.
Siin on suuri mahdollisuus että ei kerkä juomaan ennen kun se chargee uudestaan päälle..

Pitää vaan yrittää väistellä.

Ihan hyvin on täyttänyt odotukset tämä Dark souls 2. Vaikeustaso on pysynyt samana, siitä plussaa. Muutama bossi aiheuttanut "welcome to dark souls" -elämyksen, kuten 3 ruin sentinelsiä heidän viskoessaan minua ympäriinsä toiselta toiselle, jokainen paukutellen minua miten lystää.. Vieläkin traumoja. Nekin sitten hoitui helposti, kun tajusi yhden pikku jutun.. Tämä on edelleen se mukavin aspekti Souls -pelisarjassa, nimittäin oikean strategian löytäminen...

Tällä hetkellä vetelen enimmäkseen PvP:tä (kyllä, olen se iso paha phantom large clubin kanssa), joka toimii niin kuin ennen. Välillä murahtelen mielessäni, kun uudet pelaajat eivät ole perillä kunniakkaasta kumarrus seremoniasta, joka kuuluu pitää ennen taistelun alkua.. Tullut sitten muutaman kerran loitsuja päin näköä tätä ystävällistä elettä tehdessä.

Meikän sorcererilla on toi Hexer's full set, sunset staff :) ainut staffi missä on dark bonus S.. Cast speedi tolla setillä tällä hetkellä 109, 6 spelli slottia ja INT/FTH 23/23.. VGR on vaan 8 mut kovasti dodgee ja sit kunnon taikoja niskaan ni ei mitään hätää. Täl hetkellä menossa no mans w ja huntsmania.

Huomaa taas saman kuin edellisessä versiossa - joinakin päivinä kaikki sujuu, toisina ei vaan sitten millään.

Yhtenä päivänä tuhlasin 3h Pursueriin, seuraavana päivänä se tippu ekalla, ja vedettiin sitten molemmat dragonriderit helposti. Sitten taas jäätiin pariks päiväks hajoilee johonkin mobeihin, ja sit tyhjennettiin Wharffin aavelaiva ekalla, Bastionin se kolmikko 4 yrityksellä phantomin avustuksella, lost sinner siihen perään.
Nyt Huntsman copsessa seikkaillaan - kaikki tuntu hyvältä ennenkuin sielt pomppas jotan ruoskan heiluttjia 4 kpl niskaan.

Huomaa taas saman kuin edellisessä versiossa - joinakin päivinä kaikki sujuu, toisina ei vaan sitten millään.

Yhtenä päivänä tuhlasin 3h Pursueriin, seuraavana päivänä se tippu ekalla, ja vedettiin sitten molemmat dragonriderit helposti. Sitten taas jäätiin pariks päiväks hajoilee johonkin mobeihin, ja sit tyhjennettiin Wharffin aavelaiva ekalla, Bastionin se kolmikko 4 yrityksellä phantomin avustuksella, lost sinner siihen perään.
Nyt Huntsman copsessa seikkaillaan - kaikki tuntu hyvältä ennenkuin sielt pomppas jotan ruoskan heiluttjia 4 kpl niskaan.

Ne ruoskat ei tehoa jos pidät kilpeä ylhäällä ja ne toiset saa helpoiten torjunta, torjunta, väistö, backstab jonka jälkeen power attack kun ne nousee ylös(tai parryyt ja tapat ilman häsläystä). Heppamies kuolee taas kun tapat eka necromancerit ja vedät vivusta. Helpoiten väistät se pyörässä olevan terän rollimalla alitse.

Ongelma oli lähinnä siinä et niit oli yhteensä 5 niskassa. Kolme ruoskalla ja 2 niillä kirveillä. Ei päässyt lyömään ilman että sai ite kasan osumaa.
Tuo ratkasin skippaamalla koko osion, pitänee mennä vielä takas :D

Ongelma oli lähinnä siinä et niit oli yhteensä 5 niskassa. Kolme ruoskalla ja 2 niillä kirveillä. Ei päässyt lyömään ilman että sai ite kasan osumaa.
Tuo ratkasin skippaamalla koko osion, pitänee mennä vielä takas :D

Älä tuhlaa aikaasi niihin, juokse niin nopeasti kuin pystyt niiden ohi, sitten juokset sen sillan päähän (varo, siinä on 2 koloa joista voi tippua!) ja sen päädyssä sitten nopeasti hyppäät oikealla olevalle tasanteelle. Sen jälkeen ne 5 heeboa joko tippuu sillalta yrittäessään tulla sun luo tai perääntyy.

Volá, näin pääset aina nopeasti yrittämään sitä bossia siinä eessä (kunhan hoitelet sen yhen siinä eessä (en spoilaa) ;))

Lisään vielä: sitä bossia yrittäessä kannattaa vaan juosta koko kentän läpi sinne tasanteelle, ja siitä sitten bossin kimppuun. Ei mee kun 1minuutti matkaan.

Mulla on vieläkin Demon's Soulssi kesken, mutta ei kyllä missään pelissä ole (oliko se Tower Knight?) pomon kohdalla ollut sellaista jännäkakka-fiilistä.

Derp souls kakkonen läpi, lopputekstit rullaa just. Bwähähhähhäh! Oli kyllä komia peli. Eikä toi koko pelin loppari nyt niin kovin helppo ollut, ei tosin kyllä mulle pelin vaikeinkaan. Mutta riippunee pelityylistäkin paljon, mitkä bosset sopii. Pienen voidin tää nyt jättää päiviin, sen verran paljon tullut pelattua, rontti kuuskyt tuntia meni ja ukko 140 lvl. Ugh. Suosittelen hankkimaan, jos joku vielä empii.

Anabolic Overdrive

2 kg, Orange

-30%
Millonkohan tää tulee PS4:lle, vai tuleeko ollenkaan? Vittu kun mitään ei tunnuta saavan aikaiseksi Sonyn suunnalla, pelejä hävyttömän vähän. Diablo III ollu RoSin kanssa ennakkotilauksessa 2kk+ eikä mitään merkkejä ilmestymisestä.

Ei saaaaakeli mikä peli :lol2:

Dark Souls 2 - peliä voi kyllä suositella kaikille niille, jotka on hakannut pelejä ihan commodore 64/Nintendosta lähtien.
Tähän peliin on saatu hyvin tuotua vanhan koulukunnan haastavuus, virheistä rankaiseminen ja pelaamalla oppiminen nykypäivään.
Tämmöisiä pelien pitäisikin olla.

Joutuu varmaan kaivamaan ps3:en kaapista ja pelaamaan tuon Demon's Soulin läpi kun tästä on selvinnyt.

:hyper: oon samassa bossissa. yli kymmenen kertaa koittanut.vituttaa.. Yhden kerran oli jo aika lähella. pikku tauko ja pitää huitasta toi läpi:rock:

Heh,

Tässä mun ekat tunnit Dark Souls 2 parissa kun ei ollut mitään hajua mistään.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Ai saatana että nauroin tuolle, mahtava video todelliselta DS-nyypältä :hyvä: Älä välitä, samanlaista perseilyä se oli itselläkin kun DS1 aloitin, jokainen joutuu paikkansa Souls trilogiassa lunastamaan...

Ai saatana että nauroin tuolle, mahtava video todelliselta DS-nyypältä :hyvä: Älä välitä, samanlaista perseilyä se oli itselläkin kun DS1 aloitin, jokainen joutuu paikkansa Souls trilogiassa lunastamaan...

Semisti meinasin vaipua jo epätoivoon, koska en löytänyt alkuun tuota Forest of Fallen Giants - mestaa ja ainoat oliot mille pärjäsin oli nuo fakin possut.
Noh, nyt onneksi olen jo päässyt etenemään erinäisiin paikkoihin vaikka vieläkin touhu menee hyvin pitkälti kuoleman kautta kohti seuraavaa epäonnistumista.

Siitä huolimatta, hauska peli!

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom