Demon's Souls/Dark Souls/Dark Souls II (yhdistetty keskustelu PC+konsolit)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Invisus
  • Aloitettu Aloitettu

GOOD MORNING

BCAA, EAA, MSM, GLUTAMIINI, VIHERJAUHEET

-40%
Onko porukat jo alkanut vääntämään tätä? Ite tuli eilen aloitettua ja huhhuh, ei petä odotuksia, samaa hermoja riistävää mutta samalla kuitenkin niin kaunista tahimista. Kymmenen tuntia runnottu ja ekaan bosseen päästy, eli paikallinen `undead burg`, forrest of fallen giants kohta koluttu. Muutama muutos jotka ovat nyt tällä pelaamiselle jäänyt mieleen, niin ensinnäkin se että jos et muutu Human formiin aina välillä, niin HP laskee jokaisen kuoleman jälkeen kunnes energiaviivasta on enää puolet jäljellä, eli kuolemisesta todellakin rangotaan kovemmalla kädellä. Toinen merkittävä muutos on se, että vihut spawnaa rajoitetun määrän kertoja, eli enää ei voi raidata expaa bonfiren lähettyvillä loputtomiin. Tämä lisää niinikään haastetta ainakin meikäläisen kaltaisille pelaajille, jotka nimenomaan sen lvl grindaamisen ansioista pärjää edes jotenkuten. Lisäksi levelitys tapahtuu aina samassa paikassa, eli ei voi joka bonfirellä levuttaa... Oudohko ratkaisu mielestäni. Tosin tässä pystyy alusta asti warppaamaan kaikkien jo löydettyjen kokkojen välillä, which is nice. Mutta joo, taatun varmaa mättöä siis tämäkin, eli eiku jatkamaan :)

Pakko pelata Dark Souls nyt kerran ainakin läpi ihan kostoksi siitä että ei pääse vielä pelaamaan DSII. Kuumottais aivan helvetisti hakea toi peli pleikalle, mutta ei... Mä en anna ny periksi, PC-versiota odotellessa...

Eilen tuli alotettua. Alku oli mun mielestä helpohko, tosin saattaa johtua siitä kun aikasempia pelejä tuli tahkottua jonnin verran. Mutta voi pojat kyllä se siitä vaikeutuu. Muutaman kerran on ollu lähellä että kapula ei oo ottanu tuulta alleen. Vitutusta on tosiaan tunnettu. Effigyjä (humanityjä) jäi onneks alusta säästöön että saa tilattua ratsuväkeä apuun nimittäin nyt tuntuu siltä että ilman muiden pelaajien apua tätä ei läpäistä :D Loistava peli tähän mennessä!

Btw ihmettelinki tuota kun tietyt vihut ei yhtäkkiä ilmestynykään bonfiren jälkeen, selkishän seki ja loistava uudistus :D

Btw ihmettelinki tuota kun tietyt vihut ei yhtäkkiä ilmestynykään bonfiren jälkeen, selkishän seki ja loistava uudistus :D

No jaa, miten sen nyt ottaa. Mitäs sitten tehdään, kun jäädään pelissä jumiin ja missään ei voi raidata sieluja lisää että sais asekehityksiä/leveliä? Noh, toisaalta olen erittäin skeptinen sen suhteen että pääsisin tätäkään koskaan läpi asti, kun edellinenkin jäi läpäisemättä uskomattoman uurastuksen jälkeen, muistaakseni 90 lvl tienoille kehitin ukkelin vaan ei riittänyt. Mutta yritys tulee olemaan tällä kertaa edellistäkin kovempi :puntti: Pidin ennen itseäni klassisen hyvänä pelaajana, mutta derp soulsit on kyllä saanut mun uskon horjumaan hitusen. Hitto että osaa olla vaikeita. Olin esim. NHL13 onlinen rankingissa maailmanlistalla parhaillaan kympin sakissa, jostain about 50 tuhannesta pelaajasta ja en pidä sitä suoritusta minään siihen verrattuna, että pääsisi edes jommankumman näistä derp soulseista joskus läpi :P

Sit on kyllä miehessä vikaa jossei jo SL90+ onnistu hommat :D Oothan muistanut aseitakin päivitellä?

9h 9min pelattuna löysällä munalla Dark Souls I, ja just tapoin 4Kingsin, johon jopa kuolin kahdesti. Kyllä se on vaan melkolailla pikkupakko olla tuo Power Within vaikka Gargoyle Halberd +4 Lightning aseena. Lopussa oli jo neljäs King spawnaamassa kun ei vaan oikein puskenut damagea, liekkö sit resistantti sähkölle. Vielä pitäis jaksaa tempasta Tomb of Giants, Duke's Archives ja Izalith, mutta hitto... Katse siintää jo Dark Souls II!

Sit on kyllä miehessä vikaa jossei jo SL90+ onnistu hommat :D Oothan muistanut aseitakin päivitellä?

Havel's armor ja öö öö, muistaakseni dragon tooth tai dragontail axe tjsp +5. Mutta joo, eiköhän tuo ole suurimmalta osaa porukasta jäänyt läpäisemättä, eli ennyt suuremmin huolestu vaikkei skillzit riittäneetkään.

Derp souls kakkosessa nyt edetty alkukankeiluiden jälkeen ihan mukavasti ja toivo herää jo siitä, josko tämä olisikin ihan läpäistävissä toisin kuin edeltäjänsä
. Eli nokka kohti no man's wharfia ->

Kyllä ne mobit spawnaa kun poistuu pelistä kokonaan.
Pitää lähteä lahtaa koko toi forrest of the Giants uudestaan et sais parit Humen effignyt, ei mee eka pomo puolilla hp:lla.

Nyt iski seinä vastaan Sinners Risessä. Vittu mikä paikka. Ei edes huvita mennä sinne enää kun ei oo vastausta niihin tiettyihin vihuihin

edit: osaakos muuten kukaan potkasta tässä? silloin tällöin olis saumat potkasta vihu kielekkeeltä alas mut eipä oo löytyny muuta kun tuo rystylyönti miekkakädellä

Ei taida enää olla kickkiä:
The kick that is used to break an opponent’s guard in the first Dark Souls is replaced by a shoulder push – which is esentially the exact same thing except for the fact that it will move the player a little bit forward when activated. So you need to be extra careful when using this on ledges that are a dropdown to instant death

Anabolic Overdrive

2 kg, Orange

-30%
Ei taida enää olla kickkiä:
The kick that is used to break an opponent’s guard in the first Dark Souls is replaced by a shoulder push – which is esentially the exact same thing except for the fact that it will move the player a little bit forward when activated. So you need to be extra careful when using this on ledges that are a dropdown to instant death

Aaah :( ton "taklauksen" löysin mut aika turhan tuntunen. Tai sit en vaan osaa. Pitää joskus pyhittää vähän aikaa parrylle ja tuolle.
Sainpas äsken parit red eye orbit ja kävinki heti antamas piiskaa jolleki :D lagas kyllä järkyttävästi. Ja sain itekin kokea invaasion mutta seisoin rappusten yläpäässä iskuvalmiudes mut ei hermanni lähteny kiipeemään vaan palas kiltisti omaan peliinsä.

Mulla ei spawnaa.
Joo ei, ilmeisesti olin sit vaihtanut hahmoo samalla kun noi katos.

Eka bossi nurin, nyt ei taas tiedä minne sitä suuntais.
Löysin ilmeisesti toisen bossin, jonkun rottakavern, mutta siellä saa selkäänsä ihan 6-0. Ja taas sitten siitä kylästä jos kipittää rappuset alas sinne Tower of flamen suuntaan niin siellä tulee nopeesti äitiä ikävä. Ne ekat pari menee suht helposti, mut sit se yks kolmikko antaa ikävästi korvapuustei.

Joo ei, ilmeisesti olin sit vaihtanut hahmoo samalla kun noi katos.

Eka bossi nurin, nyt ei taas tiedä minne sitä suuntais.
Löysin ilmeisesti toisen bossin, jonkun rottakavern, mutta siellä saa selkäänsä ihan 6-0. Ja taas sitten siitä kylästä jos kipittää rappuset alas sinne Tower of flamen suuntaan niin siellä tulee nopeesti äitiä ikävä. Ne ekat pari menee suht helposti, mut sit se yks kolmikko antaa ikävästi korvapuustei.

Koita houkutella ne erilleen kiinnittämällä niiden huomio ja sen jälkeen kipität kiljuen takavasemmalle. Yleensä 2 reunimmaista palaa parin askeleen jälkeen takasi passipaikalle. Ja sit ku oot hoidellu sen ensimmäisen niin käyt uudestaan hakemas ne kaks kaverusta (tällä kertaa pitää juosta vähän kauemmas kunnes toinen kyllästyy ja palaa paikallensa). Ei niitä kukaan hullu yhtäaikaa saa lahdattua ku rautaa tippuu niskaan joka suunnasta ja ne iskut kuitenki tekee aika kipiää.

Sain sen keskimmäisen useesti sinne kulkureitille, mutta onnistuin joko saamaan pataan koska sen aseen kantama on ihan älytön, tai sit onnistuin dodgeemaan jorpakkoon.

Sain sen keskimmäisen useesti sinne kulkureitille, mutta onnistuin joko saamaan pataan koska sen aseen kantama on ihan älytön, tai sit onnistuin dodgeemaan jorpakkoon.

:D pysy sen jaloissa liimattuna ja kierrä sitä ympäri myötä- tai vastapäivään (suojaus ylhäällä koko ajan siltä varalta että kolisee omissa). Sit ku se on lyöny sen kombonsa niin annat pari iskua ja lähet taas kiertämään. Yrität vaan pysyä sen selkäpuolella koko ajan, ei tarvi dodgee :fuckyeah:

Noi 3 Sentinel bossia Bastillessa on kohottanu verenpainetta viimeiset pari iltaa, ehkä tänään onnistais.

Samoissa mennään täällä. Jumalan äiti, että osaa olla vaikea Bosse. Oon jo tuhlannut kaikki kuusi human effignyäni tähän, sama tarina joka kerta, summonoin NPC:n plus rändöm kaverin ja kerta toisensa jälkeen tulee turpaan niin että tukka lähtee.

Joo-o kyllä on taas keksittiin tapa haistattaa pelaajalle, näkymättömiä vihollisia :D samanlaisia npc vihuja mitä ds1:ssä tuli siellä metsässä 4 kpl.

Makee sormuskin löyty, kun sua lyödään niin sormus räjähtää ja lyöjä ottaa mukavasti hittiä :)

Eilen pelailin vähän tota Dark souls 2. On todella helppo verrattuna perus dark souls:iin. Tosin 3 sentinels oli vähän ärssyttävä kun ne periaattessa 1 shottas mun hahmon. Isku josta stunni ja ennen kuin stunni lähti pois niin toinen isku ja kuolema. Kaikki muut pomot on tippuneet ekalla kerralla, joskokin olen mennyt muutamassa white phantomin muodossa kattomaan, että mitä ne tekee, ennen kuin itse astun omassa maailmassa.

Keräilin 100k sieluja eräästä piemeässä huonessa olevasta pomosta tappamalla sen joillekkin muille tyypeille white phantom muodossa. Todella paljon olen huomannut, että porukka ottaa turhia iskuja vastaa väistämällä taakse päin silloin kun pelkkä askel sivulle riittäisi tai kun isku tulee niin ei yksinkertaisesti reagoi siihen mitenkään. Myös rollimisen ylikäyttöä on paljon. Rollitaan vihreä palkki tyhjäksi jatkuvasti. Nämä siis olen huomannut kun olen auttanut muita. Itse en pelaajia ota omaan maailmaani sieluja jakamaan, mutta white phantom NPC:t kelpaavat kyllä.

Eilen pelailin vähän tota Dark souls 2. On todella helppo verrattuna perus dark souls:iin. Tosin 3 sentinels oli vähän ärssyttävä kun ne periaattessa 1 shottas mun hahmon. Isku josta stunni ja ennen kuin stunni lähti pois niin toinen isku ja kuolema. Kaikki muut pomot on tippuneet ekalla kerralla, joskokin olen mennyt muutamassa white phantomin muodossa kattomaan, että mitä ne tekee, ennen kuin itse astun omassa maailmassa.

Keräilin 100k sieluja eräästä piemeässä huonessa olevasta pomosta tappamalla sen joillekkin muille tyypeille white phantom muodossa. Todella paljon olen huomannut, että porukka ottaa turhia iskuja vastaa väistämällä taakse päin silloin kun pelkkä askel sivulle riittäisi tai kun isku tulee niin ei yksinkertaisesti reagoi siihen mitenkään. Myös rollimisen ylikäyttöä on paljon. Rollitaan vihreä palkki tyhjäksi jatkuvasti. Nämä siis olen huomannut kun olen auttanut muita. Itse en pelaajia ota omaan maailmaani sieluja jakamaan, mutta white phantom NPC:t kelpaavat kyllä.

Mitenkäs näitä white phantom NPC:tä saikaan hommattua omaan maailmaan? Ei nyt muista millään ja kaksi kertaa olen ottanut jonkun toisen pelaajan ja mennyt vähän siitä mistä aita on matalin esim. Pursuer ja Dragonrider ei napostellu yhtään mennä ees kokeilemaan yksin.

Nyt on tyyppi paremmin levelattu ja nyt voi jopa yksin pelailla. Äsken tapoin sen laivassa olleen bossin ja itku meinas tulla sen takia, koska bonfire oli niin pirun kaukana ja kaikki estukset olin käyttänyt ja magic slotit oli aika tyhjät ja miekkakin rikki kunnes hoksasin kattoa, että repair powderia löytyi. Mutta bossi oli yllättävänkin helppo ja meni ensimmäisellä läpi.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom