Waldozilla oli selvästi kokemusta suurien lihasten ja mahtavien voimien hankkimisesta.
Laitetaan tähän joku.
-"kuntosaliohjelma" on salilla tehtäviä. Noita voi tehdä kotonakin.
Kun menet salille, ota kunnon alkulämmin esimerkiksi polkemalla kuntopyörää n. 45 minuuttia.
Sitten aloitat painojen nostelemisen. Molempiin käsiin puntit, ja sitten vuorotellen ylös ja alas. Koukista käsiä. Mikäli muu ruumis liikkuu mukana, vaihda kevyempiin. Niin EI SAA tapahtua. Tee n. 150 toistoa MOLEMMILLA käsillä (yhteensä 300). Pidä taukoa 50 välein (n. 5 min tauko). Sitten siirry ylätaljoihin. Pistä n. 1/3 omasta painostasi (tai 1/2, kenties jopa 3/4), ja tee noin 80. Pidä 20 välein pieni tauko. Sitten siirry penkkipunneruksiin. Paras treenipaino on noin 1/2 omasta painosta (Tai minulla.. Kehoitan 1/3). Niitä noin 50. Pienet tauot 25 välein. Sitten pidä pieni tauko (mene juomaan), ja hyppää parit hyppynarut. Sitten voitkin siirtyä jalkaprässiin. Sitä hiukan yli omalla painolla noin 25 kertaa (5 välein pienet tauot). Sen jälkeen otat ylivetoja (tai mitä olivatkaan, en muista nimiä). Ota 2x painavampi puntti kuin alussa. Käy selältesi penkille niin, että jalat ovat maassa. Nostele punttia rinnan yläpuolelle ja pään alapuolelle noin 100 kertaa. Pidä pienet tauot 40 välein. Sitten voitkin tehdä parit selkälihakset (muista painot käsiin).
Nyt on vuorossa juomatauko taas. Tee noin 50 vatsalihasliikettä. Tauot sitten kun tuntuu siltä. Lopuksi tee raakoja rinnallevetoja kymmenisen verran omalla painolla (tytöillä puolet omasta painosta). Lopuksi polje kuntopyörää parisenkymmentä minuuttia.
-Itse treenaan n. 3 kertaa viikossa, ja syön sillointällöin kananmunia. Kananmuna on puhdasta proteiinia
-"Ja ei niitä painoja kannata ajatella tolleen oman painon mukaan, vaan sen mukaan miten itse jaksaa. Ja niitä painojahan lisätään vähitellen. "
Noi painot, mitä sanoin, jaksaa melkein kuka vaan.
Protskuja en syö, mitä nyt kananmunan pari sillointällöin. Nuo 10 - 15 sarjat on ihan älyttömiä. Kannattaa tehdä kohtuullisilla painoilla pitkiä sarjoja, siitä se voima kerääntyy.
"Proteiinia ihminen pystyy käyttää n. 30g kerralla, sitä suurempia annoksia ei kannata vetää. Ja tosiaan, kunnollisesta ja säännöllisestä protskunsaannista kannattaa pitää huolta, muuten kehitys voi hidastua. "
Proteiineilla ei ole yhtään mitää vaikutusta kehitykseen, sotket ne todellakin hormooneihin. Se minua vituttaa