Demin lisäravinnekeskustelu

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Jenkitkö vain tyhmiä

Niin onhan se hyvä naureskella että muka jenkit ovat tyhmiä/tietämättömiä ... ihan kun ei niitä täällä Suomessa riittäisi.

On se sinänsä huvittavaa että jokaisen ihmisen on syötävä ruokaa ja silti ei ton vertaa tiedä :).

Re: Re: Demin lisäravinnekeskustelu

Originally posted by VahvaJussi
Repesin täysin

Tulin täysin surulliseksi. Tuollaistenko joukosta sitä sitten pitäisi oma kulta löytää?

Re: Re: Re: Demin lisäravinnekeskustelu

Originally posted by taisto
Tulin täysin surulliseksi. Tuollaistenko joukosta sitä sitten pitäisi oma kulta löytää?

Voihan sitä omaa kultaa aina kouluttaa henkilökohtaisesti:D

hahhah, no jopas onkin hauska sivusto:

"Voisko vanhaa kortsua käyttää masturboroinnissa? Onx siitä jotain haittaa terveydelle?"

:lol2:

Niin onhan se hyvä naureskella että muka jenkit ovat tyhmiä/tietämättömiä ... ihan kun ei niitä täällä Suomessa riittäisi.
demiläiset eivät ole ihmisiä. demiläiset ovat pissiksiä joista _ehkä_ joskus kehittyy naisia.

on muuten paljon hauskoja juttuja tuolla, jos joskus on ankea fiilis niin menkää lukemaan demiä.

ps. on siellä kyllä pelottaviakin juttuja :(

"mina87
mitä mieltä olette viiltelystä? tai itsemurha ajattelusta?"

"No se on aika järjetöntä mä on viillelly pari kertaa mut ei se tunnu hyvältä.. :(
Itsemurhaa oon harkinnut mutta niin kuin Salkkareiden Kari sanoo: "se on luusereita varten.." "

Originally posted by hiliviuskas
Ettei vain pakkotoiston SirVili olis käynyt pätemässä demissä? :david:

Kyllä vaan. Olen muuten kuullut tuon lausahduksen eräältä laihduttamisen ammattilaiselta.

Originally posted by SirVili
Kyllä vaan. Olen muuten kuullut tuon lausahduksen eräältä laihduttamisen ammattilaiselta.

Nykyään taitaa olla ammattilaisia joka lähtöön :david:

Originally posted by SirVili

"Laihdutuskuurilla kannattanee suosia proteiineja hiilareita enemmän, koska sisältää vähemmän energiaa. Toinen juttu onkin sit se että kannattaako näiden teinien taas laihduttaa." sirvili

Siis ton lauseen kuulit joltain laihduttamisen ammattilaiselta. :rolleyes:

Eikös protkussa ja hiilareissa ole saman verran energiaa?

Sitä pitäis vissiin kysyä siltä SirVilin asiantuntijalta ;) se kylläkin varmaan vastais että: "Onhan se litteä" :D

Originally posted by andor
Vähän offtopiccina kertoisko joku miksi niitä proteiineja pitää suosia dieetillä hiilareita enemmän?

Etteivät ne tuntisi oloaan yksinäiseksi? :) Ei tuollaista kysymystä voi varmaan edes vakavalla naamalla esittää. Syyn saanee selville selailemalla treeni&ravinto-osiota.

Originally posted by Nat_Ural
Etteivät ne tuntisi oloaan yksinäiseksi? :) Ei tuollaista kysymystä voi varmaan edes vakavalla naamalla esittää. Syyn saanee selville selailemalla treeni&ravinto-osiota.

Kiitos oikein paljon tyhjentävästä vastauksesta.

Originally posted by andor
Kiitos oikein paljon tyhjentävästä vastauksesta.

No varmaan söörtzillä löytyy miljoona jos toinenkin juttu tästä aiheesta ja tuolta F.A.Q löytyy varmasti myös jotain tietoa.

Originally posted by Nat_Ural

:) Aika paha

No en minä kyllä halunnut olla yhtään ilkeä. Ei tuollaisia kysymyksiä kuitenkaan pitäisi tulla, jos on vähän tietoa miten elimistö käyttää makroravinteita. Kyllä vastaus tullaiseen kysymykseen lähtee siitä, että opiskelee ihan itse mitä ovat proteiinit, hiilihydraatit ja rasvat ja mitä niillä ihmisessä tehdään :)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom