Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Originally posted by VahvaJussi
Repesin täysin
Originally posted by taisto
Tulin täysin surulliseksi. Tuollaistenko joukosta sitä sitten pitäisi oma kulta löytää?
demiläiset eivät ole ihmisiä. demiläiset ovat pissiksiä joista _ehkä_ joskus kehittyy naisia.Niin onhan se hyvä naureskella että muka jenkit ovat tyhmiä/tietämättömiä ... ihan kun ei niitä täällä Suomessa riittäisi.
Originally posted by hiliviuskas
Ettei vain pakkotoiston SirVili olis käynyt pätemässä demissä?
Originally posted by SirVili
Kyllä vaan. Olen muuten kuullut tuon lausahduksen eräältä laihduttamisen ammattilaiselta.
Kyllä vaan. Olen muuten kuullut tuon lausahduksen eräältä laihduttamisen ammattilaiselta.
Originally posted by JohnnyB
Tähän asti ainakin on ollut.
Originally posted by JohnnyB
Sitä pitäis vissiin kysyä siltä SirVilin asiantuntijalta ;) se kylläkin varmaan vastais että: "Onhan se litteä" :D
Originally posted by andor
Vähän offtopiccina kertoisko joku miksi niitä proteiineja pitää suosia dieetillä hiilareita enemmän?
Originally posted by Nat_Ural
Etteivät ne tuntisi oloaan yksinäiseksi? Ei tuollaista kysymystä voi varmaan edes vakavalla naamalla esittää. Syyn saanee selville selailemalla treeni&ravinto-osiota.
Originally posted by andor
Kiitos oikein paljon tyhjentävästä vastauksesta.
Originally posted by Nat_Ural
Etteivät ne tuntisi oloaan yksinäiseksi? Ei tuollaista kysymystä voi varmaan edes vakavalla naamalla esittää. Syyn saanee selville selailemalla treeni&ravinto-osiota.