Demin lisäravinnekeskustelu

Täydellisiä kommentteja täydellisellä keskustelupalstalla:

"Kreatiini on mieshormoonin johdannainen, joten se saattaa aiheuttaa aknea." -Heavenz

"Oon huolestunu mun poikaystävästä. Se käy salilla ja vetää jotain ihmeellisia proteiini jauhoja aina kun tulee sieltä. Oon lukenu noista dopingaineista ja oon tosissaan huolissaani."
- Mia85

"Proteiinit ovat minun mielestäni normaaleja lisäravinteita, mutta onko sitten lisäravinteiden käyttö normaalia on vähän niin ja näin." -darvinisti

"jep... en jaxanu lukee noit ylempii , mut kuitenki.. se vaikuttaa lihasten kasvuun.. tein kans muutaman tyypin ketä niitä syö .."
- girl1987

"Proteiini on lihasten kasvuaine ja samalla se kasvattaa erityisesti painoa...jos syöt lisäproteiinia etkä treenaa se muuttuu "rasvaksi" eikä lihasmassaksi...niinkuin haluttiin! Ne jotka haluavat ennemminkin kasvavaa voimaa syövät yleensä greatiinia se on halvempaa ja imeytyy paremmin" -Hopo86

"Voiman hankinta tarkoituksessa se on "tehokkaampaa" Proteiini lisää suoremmin painoa. Kun taas halutaan voimaa ei rasvaa niin syödään greatiinia." -Hopo86

"kreatiini ei lisää voimaa vaan lihaskestävyyttä, joka auttaa pidempiin sarjoihin suuremmilla painoilla ja näin kasvattaa enemmän lihaksia." -Heavenz

"Tuo viestini oli mielestäsi testosteronipimahdus? Ihan asiallinen ja rauhallinen tuo mielestäni on." -Jusunaattori

:david: :whip:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tässä yksi hyvä sitaatti tuolta. Onhan se hyvä tietysti kun kysytään jos ei tiedetä, mutta silti :D

"jalkaprässi!!!
voisko joku kertoo miten kyseinen liike tehää...OISIN TOSI KIITOLLINEN!!!! "

Originally posted by taisteluorava
"Oon huolestunu mun poikaystävästä. Se käy salilla ja vetää jotain ihmeellisia proteiini jauhoja aina kun tulee sieltä. Oon lukenu noista dopingaineista ja oon tosissaan huolissaani."
- Mia85

Voi ei. Nyt meni luottamus poikakaveriini, jos tuo Mia85 on oikeassa, en olisi ikinä uskonut että poikakaverini pettää minun luottamuksen :itku: Nyt se on loppu ja etsin itselleni natun äijän, joka ei syö tollasia mömmöjä...

No joo, onhan noi huvittavia kommentteja ja voi aiheuttaa väärinkäsityksiä jos ne menee puhuun yleisesti et "mun veli käyttää mömmöjä" jos kyseessä onki vaan proteiinijauheet...

Mut jos kattoo noitten ikää niin eipä sitäkään kovin paljon ole. Moni ei tossa iässä vielä tiedä mitä on proteiinit ja hiilihydraatit. Rasva lienee se ainoa kohuttu juttu, jota jo ala-asteikäiset tytöt osaa välttää... :(

Ja uskomatonta kyllä: moni aikuinenkaan ei tiedä hiilareista ja protskuista mitään eikä niillä oo aavistustakaan et missä ruuissa niitä on...(vaikka sen voi lukee purkin kyljestä...). Toi tietämättömyys on aika iso haitta monessakin suhteessa, vaikkei tavalliselle pulliaiselle olekaan niin väliksi mitä syö.
Ite oon yrittäny isääni valistaa mutta se vie näköjään aikaa :D

"kreatiini ei lisää voimaa vaan lihaskestävyyttä, joka auttaa pidempiin sarjoihin suuremmilla painoilla ja näin kasvattaa enemmän lihaksia." -Heavenz

:david: :whip:
Ainakin suunnilleen oikein.

Originally posted by Angelica-82
Ja uskomatonta kyllä: moni aikuinenkaan ei tiedä hiilareista ja protskuista mitään eikä niillä oo aavistustakaan et missä ruuissa niitä on...(vaikka sen voi lukee purkin kyljestä

Totta, mutta toisaalta...

Missäpä ihmisille opetetaan yhtään mitään ravinnosta. Koulussa kerrotaan mitä kerrotaan ja sitä kuunnellaan jos kuunnellaan. TV:ssa ja lehdissä on aika harvoin juttua ravintojutuista, ja nekin on aika pintapuolisia. Kyllä suurin osa aikuisväestöstä varmaan tietää että perunassa on hiilareita ja lihassa protskuja ja että voi on rasvaista. Sitten taas jos joku matti meikäläinen tekee esim. lihapullia ja perunamuusia niin tuskin se jaksaa laskea paljonko mitäkin em. on valmiissa "satsissa".. Mun mielestä media vois käsitellä näitä asioita useammin!

Niin ja mitä tulee noihin demin LR-keskustelun kommentteihin niin just ton takia en ikinä esitä tietämystäni tietokoneista julkisesti... Kuulostaisin yhtä idiootilta.

- Mia85

ei voi olla totta!

...

Muistan itsekkin revenneeni aika reippaasti lukiessani kyseistä keskustelua (kyllä, selailen silloin tällöin demi.fi forumia juuri tällaisten threadien toivossa:rolleyes: ) Taisin vastatakkin tohon
....(mikään noista täällä lainatuista ei ole mun kommentti:D )

Tätini kommentti protskuista: "Meen työpaikalla on kans yks mies ketä käy salilla ja sitten kun se alko syömään noita proteiineja niin se tuli ihan HULLUKS" ??? Mitäs tohonkin nyt sitten vastais... Se mikä mua eniten ihmetyttää on se että jos ihmiset pitää proteiineja ja hiiilareita jonain hormooneina/dopingaineina niin miks ihmeessä niitä sitten myydään jokasessa hyvin varustetussa kaupassa/luotaistuoteliikkessä??

EDIT: ainiin se pakollinen Daavidi sit vielä :david:

- Mia85

Ei saatana jos on ikää 18 vuotta, niin kyl luulis jotain päässä liikkuvan...
Joskus kuulee myös tän tyylisiä kysymyksen, että onko proteiinit vaarallisia...
niihin ei pysty muuta vastaamaan kuin että ne on tasan yhtä vaarallisia kuin normaali kotisafka.

Demi on ihan ylihauska :)

"Proteiini, varsinkin eläinproteiini, nostaa veren kolesteroli- ja rasvapitoisuutta, lisää rintasyövän riskiä sekä virtsan happamuuttaa (munuaiskivet, kalsiumin luikeneminen). Liikaproteiini aiheuttaa usein myös vatsavaivoja. Näin minä olen lukenut." CrunCh

"Laihdutuskuurilla kannattanee suosia proteiineja hiilareita enemmän, koska sisältää vähemmän energiaa. Toinen juttu onkin sit se että kannattaako näiden teinien taas laihduttaa." sirvili

Jepjep, nyt teineillä on hyvät tiedot laihdutuksesta ja proteiinintarpeesta ja varsinkin proteiinin haittavaikutuksista ;)

heh.. proteiini muka jotain doping mömmöä :lol2: :lol2: :lol2:

Originally posted by Hippa
"Laihdutuskuurilla kannattanee suosia proteiineja hiilareita enemmän, koska sisältää vähemmän energiaa. Toinen juttu onkin sit se että kannattaako näiden teinien taas laihduttaa." sirvili

Ettei vain pakkotoiston SirVili olis käynyt pätemässä demissä? :david:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom