Davidia kansalle:D

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja samuk
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
LOL :lol2:

topnew_r1_c2.gif

David Hasselhoffin mustamaalaus

Kertokaas nyt oikeen että mitä se David on tehnyt että on joutunut kaiken tämän pilkan kohteeksi? Pienenä kun katsoin ritariässää ja Baywatchia niin David oli sankari.

Muutenki toi :david: hymiö on saanut negatiivisen asiayhteyden yksimielisesti tällä palstalla.

Oikeesti mikä olis hyvä ja hyödyllinenki ni olis Richard Dean Andersonin pää-hymiö (Macgyver - ihmemies, tiedätte kyllä). Aina kun joku "hifistelee" yms. niin voi pistää sen hymiön, kyllä sille käyttöö löytyis...

Originally posted by Tomi
Toi on vähän samanlainen kuin Rintafileen Blue Steel -ilme, mutta vähemmän homoseksuaali.

Hyi helvetti!! En haluais Magnumia sitten ees nähä.

Re: David Hasselhoffin mustamaalaus

Originally posted by Hano
Oikeesti mikä olis hyvä ja hyödyllinenki ni olis Richard Dean Andersonin pää-hymiö (Macgyver - ihmemies, tiedätte kyllä). Aina kun joku "hifistelee" yms. niin voi pistää sen hymiön, kyllä sille käyttöö löytyis...

Mä olen miettinyt muuten ihan samaa, tommonen on saatava. Sitten meillä olisi universumin komeimmat kundit. Mac ja :david:

Hymiön ainesta tässäkin miehessä ;)

34_ron_jeremy.JPG

Kertokaas nyt oikeen että mitä se David on tehnyt että on joutunut kaiken tämän pilkan kohteeksi?

Heh , South Parkissa Deividiä vasta pilkattiinkin. Kuka muu muistaa vielä jakson jossa Mr. Garrison käy teettämässä Nosejobin? Loistava jakso :lol2:

Voi vittu noita davidin kuvia tossa, toisaalta mä katon ritari ässän aina kun oon kotona kun tulee.
Ei ihan kolahda samalla tavalla kun aikasemmin..
Mä ehdotan ron jeremy naama hymiötä

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom