Suntory
VIP
Mikä sitten on oikea tapa elää? Mä en ainakaan osaa sanoa. Lähtee tästä viereltä sellasiakin jotka eläneet kaikkien ituoppien mukaan. Elämässä on riskejä. Onnenkauppaa koko polku. Se ainut et se polku koetaan omaksi ja nauttii siitä.
Nainhan se on. Jos haluaa elaa riskittomasti kannattaa ehdottomasti pysya kaukana kaikesta epaterveellisesta. Itse en vaan nauttisi elamasta kovin paljoa jos kaikki paheet elimininoitaisiin. Roinasta sen verran etta omasta mielesta sita voi kayttaa suht fiksusti pitamalla annokset pienina ja seuraamalla veriarvoja tarkkaan ja tsekkaamalla sisaelimet pari vuoden valein. Sielta loytyy helpohkosti se annos jonka oma kroppa kestaa sen kummemmin protestoimatta kun muut elintavat on suhteellisen terveita.
Itse en henkilokohtaisesti esimerkiksi ymmarra sairaalloisen lihavia ihmisia, ei heita nayta se elamantilanne pelottavan ollenkaan. Itsella minulla ainakin olisi joka paiva hirvea stressi paalla jo painaisin 150 kiloa ja parin portaan kiipeaminen laittaisi puuskuttamaan ja saa pelata tuleeko syndakohtaus. Toinen esimerkki on vuosia jatkuva tupakointi. Itse en voi mitenkaan kasittaa miten joku on valmis ottamaan niin alyttoman syopariskin jonka rinnalla kevyt dropittelu on suorastaan terveyden perikuva. Veikkaan etta aika iso osa Hollywoodista on hormonihoidossa - sopivilla annoksilla niilla on ikaantymista estava vaikutus. Ja aika pitkaan jengi siella silti elaa.