Dana White

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Guido
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Onhan tuo ihan helvetin noloa Danalta, kun on itse tuominnut naistenhakkaajat kovin sanoin ja nyt vetelee ite julkisella paikalla vasemmalta ja oikealta.
No jaa. IMO Danan sanomisilla ja tuomitsemisilla kun ei ole käytännön arvoa, koska samat säännöt ei kokse kaikkia.

324180636_507499698115646_2072197367321573806_n.jpg

Wtf 😳 nyt kyllä olet ymmärtänyt väärin tai olen kirjoittanut epäselvästi. Itse nimenomaan pidän tuota sukupuolisekoilua tieteenvastaisena. Kai sitä joku ns tieteenala tukee, mutta ei biologia, jota itse edustan.
Ei ollut tarkoitus nyt kritisoida sua tässä. Vaan tarkoitus oli vain näyttää miten median logiikka toimii

Onhan tuo ihan helvetin noloa Danalta, kun on itse tuominnut naistenhakkaajat kovin sanoin ja nyt vetelee ite julkisella paikalla vasemmalta ja oikealta.
No eihän toi mikään naisen hakkaus kuitenkaan ollut.
En tässä halua puolustaa Danaa ja itsekin sitä mieltä että ei väkivaltaan pidä vastata väkivallalla. Ellei sitten ole itsepuolustustilanne. Mutta kyllä pitää ero tehdä läimäisyn ja hakkaamisen välille.

Onko joku väittänyt jotain muuta? Lähinnä tässä ainakin itselläni on ihmettelyä, että jos perheenjäsen lyö, niin reaktio on lyödä takaisin.
Se reaktio voi muuttua jos oot kännissä ja vittuuntunut jo valmiiksi, ja sit tulee avokämmen naamaan siltä henkilöltä joka sua sillä hetkellä jo valmiiksi vituttaa. Järjellä on helppo sanoa, ettei koskaan löisi naista takaisin. Näin sanoisi varmasti myös Dana White. Se sen hetken reaktio ei vaan järkeä kuuntele, vaan se tulee tunteista. Joko puret hammasta tai reaktiona läimäset takas. Varmasti promillen määrä ja vitutuksen taso määrittelee tossa kohtaa mikä se reaktio on. Dana White on helppo tuosta tuomita, mutta 100 % varmasti osa tuomitsijoita ite toimisi tossa tilanteessa samalla tavalla, vaikka jotain muuta etukäteen väittäisikin.

Se reaktio voi muuttua jos oot kännissä ja vittuuntunut jo valmiiksi, ja sit tulee avokämmen naamaan siltä henkilöltä joka sua sillä hetkellä jo valmiiksi vituttaa. Järjellä on helppo sanoa, ettei koskaan löisi naista takaisin. Näin sanoisi varmasti myös Dana White. Se sen hetken reaktio ei vaan järkeä kuuntele, vaan se tulee tunteista. Joko puret hammasta tai reaktiona läimäset takas. Varmasti promillen määrä ja vitutuksen taso määrittelee tossa kohtaa mikä se reaktio on. Dana White on helppo tuosta tuomita, mutta 100 % varmasti osa tuomitsijoita ite toimisi tossa tilanteessa samalla tavalla, vaikka jotain muuta etukäteen väittäisikin.
No jos tuo on reaktio, oli kännissä eli ei, niin kannattaa tehdä omille piruilleen jotain. Lieneekö tuo "hetken reaktio" yleisempi niillä, joilla kamppailu on ns verissä? Ja ei, minulla ei ole tutkimuslähdettä tähän.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Tarkoitin aktiiviharrastajia/kilpailijoita.
Omat kokemukset, mitä tuolla aikanaan ovihommissakin näki, tukevat sitä, että kyllä kädet alkoivat paljon herkemmin heilumaan ihan kaikilla muilla, kuin aktiivikamppailijoilla. Jos oli urheiluporukkaa jossain kahnauksissa mukana, niin kyllä sielläkin usein oli esim. kiekkoilijat yms ja erittäin harvoin kamppailijat osallisina.
Toisaalta voidaan pohtia, että onkohan rouva White aktiivikamppailija, kun tällaiseen aggressiiviseen ratkaisuun päätyi?

Viimeksi muokattu:
Tarkoitin aktiiviharrastajia/kilpailijoita.
Tätä vähän pelkäsinkin. Millä ihmeellä sä perustelet sen, että aktiiviharrastajat ja kilpailijat todennäköisemmin lyö vaimojaan takaisin kuin ne, jotka eivät aktiivisesti harrasta tai kilpaile? Nyt on kyl tosi kaukaa haettu argumentti.

Tätä vähän pelkäsinkin. Millä ihmeellä sä perustelet sen, että aktiiviharrastajat ja kilpailijat todennäköisemmin lyö vaimojaan takaisin kuin ne, jotka eivät aktiivisesti harrasta tai kilpaile? Nyt on kyl tosi kaukaa haettu argumentti.
Ajatusjuoksu lähti siitä, että kirjoitit hetken reaktiosta. Jos on ikänsä kamppaillut, niin ehkä se voi tulla selkärangasta keskimääräistä helpommin. Olen mielelläni väärässä enkä pidä kamppailijoita minään vaimonhakkaajina, jottei nyt kärjistetä tai ymmärretä väärin.

Mutta toisaalta, eihän se vaimon taksisinlyöminen ole täällä ketjussa edes kovin tuomittavaa, joten turha pelästyä kommenttiani 😃

Ja pysyit kaikilla kerroilla kylmän viileänä ja käänsit toisen posken?
Selkeästi itsepuolustuksellisissa tilanteissa en, mutta en nyt hyvänen aika ole läheistä lyönyt. Onneksi sellaisia tilanteita, joissa läheinen sekoilee, ei ole ollut kuin joskus nuoruudessa ja silloinkin hirmu harvoin. Ne on ratkottu muin tavoin. Puoliso ei ole ikinä läiskinyt minua, mutta hän on läheisistä läheisin, joten ei tulisi takuulla ns annettua takaisin.

No jos tuo on reaktio, oli kännissä eli ei, niin kannattaa tehdä omille piruilleen jotain. Lieneekö tuo "hetken reaktio" yleisempi niillä, joilla kamppailu on ns verissä? Ja ei, minulla ei ole tutkimuslähdettä tähän.
Danalla ei ole kamppailu verissä. Hyvä jos on joskus hakannut säkkiä. Ulkonäön perusteella ei ole tehnyt sitäkään. 40+ ensikerran näytetty liikuntaa sille ruholle ja höyryt olleet koneessa jo varmaan ennen ensi treeniä.

Suositut

Back
Ylös Bottom