Ok. Ite en turvanaukomisesta väkivaltaan sortuis ikipäivänä. Se on sama ku myöntäis julkisesti, et meni tunteisiin ja kourasi itsetunnosta. Mieluummin aukoo turpaansa vaan 5x brutaalimmin takas, ja saa korkeintaan sen toisen tekeen sen fyysisen aloitteen ;). Ja suurin osa ei tee yhtään mitään, koska liikaa menetettävää, eli tilanne neutralisoitu. Tai lähtee vaan pois alunperin. Jos lapsi on tyyliin 5-vuotias, ni joo... en löis en. Ihan eri asia ku aikuinen ihminen. Onko 17.5 vuotiaalla samat oikeudet? Mihin te vedätte rajan tässä ritarillisuudessa, vai Jeesuksen perse, ettekö mihkään? Jos sun muijas vaikka vetää sulta hampaat sisään, ni seisotko vaan lampaana koska no... se oli hei kännissä, sattuuhan näitä. Kyl mä tiiän yhen äijjän, jonka muija pieksi, kuristi, lukotti, ties mitä sitä rutiinilla. Ja just siks, koska toi oli niin lammas, et anto vaan asian tapahtua. Vinku siitä sit sosiaalisessa mediassa aina ''tuli taas turpaan, mut oon nii vitun hyvä ihminen etten lyö takas''. Mä en lyö ketään, koska en hakeudu seuraan jossa väkivalta on normaalia.