Mitä jos asiaa tarkastellaan ihan vaan raa'asti ns. logiikalla. Mitä teiän mielestä tapahtuu, mitä se merkitsee jos sua lyödään, läpsästään, ihan sama? Siihen voi liittyä kipua, nöyryytystä, vitutusta. Mulla on ainaki niin vahvat periaatteet, että jos sä rikot mun omaa tilaa, ni sä maksat seuraamukset myös. MUN mielestä jokaisella on fyysinen koskemattomuus. Lyöt mua naamaan, ni oon sulle velkaa vähintään samankovusen iskun+mahdolliset korot päälle. Ei kiinnosta mitä Jeesuksen opit on asiasta mieltä
. Joku kynnysmatto joskus sano että ''silmä silmästä, ni koko maailma on sokee''. Vitut.
Ton videon nyt katoin, ja siinä ei kummallekkaan varmasti satu yhtään mitään. Eri asia jos: heikko nainen läpsäsee miestä, ja vahvempi mies hakkaa sen teholle. Sillon vois sanoo, et menty liian pitkälle.
Mut ihan täyttä paskaa toi NAISTA EI IKINÄ LYÖDÄ! Porukoille on vaan lapsena opetettu tollanenki ikivanha, irrationaalinen perinne, eivätkä oo ees yrittäny kyseenalastaa sen järjellisyyttä. Mut oon pahoillani. Siin ei oo ihan hirveesti järkeä. Sen sijaan siinä on aivan vitusti järkeä, ettei fyysisesti häiriköi yhtään ketään. Danan vaimolta unohtu. Ikinä en oo kyllä naista joutunu lyömään, mut ei nekään oo lasista tehty, ja kykenevät kyllä aiheuttaan vahinkoa halutessaan ;D. Oon ollu sen sijaan tilanteessa, missä miespuolinen riidanhaastaja on mua niin paljo heikompi, että oisin voinut halutessani tehdä hänestä koristeen takanreunalle alta aikayksikön. Toi ei eronnu mun silmissä mitenkään mistään. Olin 100-1 ylivoimatilanteessa, en tehnyt yhtään mitään väärin, mut silti runkkari tulee naamalle sylki suusta lentäen, ni vittuako siinä. Kärjistän näillä esimerkeillä vähän tietenki, mut periaate on aivan täysin sama. Väkivalta on hyväksyttävämpää selkeesti, jos oot erityisluvallinen kansalainen.