Enpä tiedä paljonko on jenkkimediassa haukuttu kehonrakennusta, mutta ainakin joka ainoa julkaisu mitä itse olen lukenut + jokaisen USAssa aikaa viettäneen lajiin liittyvän tutun mukaan, näyttäisi vahvasti siltä että kehonrakennusta arvostetaan siellä enemmän. Ihan samalla tavalla pidän faktana sitä, että lähi-idän (enemmän macho)kulttuurissa myös näytetään arvostavan kehonrakennusta enemmän kuin täällä päin. Toki nyt selvää on, että puolesta ja vastaan äänenpainoja tietenkin löytyy joka maasta ja kulttuurista.
Jos Lähi-idässä arvostetaan jotain, on se minusta aika helvetin hyvä syy ottaa pari askelta taaksepäin ja ottaa ilmiö kriittisen tarkastelun alle.
Narsistit hokee tuota, että kaikki palaute johtuu aina kateudesta
Mä en tiedä oikein miten tämän muotoilisi kauniisti, mutta onhan se tosiaan kovin erikoista, jos analysoi omaa toimintaansa ja valintojaan ja jatkuvasti päätyy siihen lopputulokseen, että kaikki niitä juttuja kohtaan esitetty kritiikki kumpuaa toisen kateellisuudesta. Nätisti sanottuna silloin pitää olla aika tyytyväinen omaan elämäänsä. Mutta mehän ollaankin vertailussa Maailman onnellisin kansa tai ainakin ihan kärkipäässä. Kansallisuuksien välisen kateusvertailun tuloksia en ole nähnyt.