Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
joo horkkaa vaan ni saa tollaset lihakset... no problem... ties vaikka matt damon olis ottanu vähän testoa tjst jo nykyiseen kuntoonsa uusimmassa bournessa

Höllää nyt sitä kravattia. Pointti tuossa oli selvästi Damonin ja McCarverin yhdennäköisyys.Jaa tää sama fuckin hokema toistuu varmaan jokaikisen (urheilu)lajin kohdalla. Mä en tiedä johtuuko se ihmisten tyhmyydestä vai puhtaasta tietämättömyydestä, että jotkut heistä oikeasti kuvittelevat, että STEROIDIT on ainoa syy, miksi he eivät ole maailman parhaita...![]()
Höllää nyt sitä kravattia. Pointti tuossa oli selvästi Damonin ja McCarverin yhdennäköisyys.
Niin no toinen syy tietysti on se, että he eivät ole Matt Damonin näköisiä. Sitten ei puutu enää kuin steroidit.No voi vittu kyllä mä sen nyt tajusin. Ei jeesus :D
Ehkä se kannattais sun sitä kravattia löysäillä?
Jaa tää sama fuckin hokema toistuu varmaan jokaikisen (urheilu)lajin kohdalla. Mä en tiedä johtuuko se ihmisten tyhmyydestä vai puhtaasta tietämättömyydestä, että jotkut heistä oikeasti kuvittelevat, että STEROIDIT on ainoa syy, miksi he eivät ole maailman parhaita...![]()
Matt Damon olisi varmaan tuon näköinen jos vetäisi horkkaa. Kuin kaksi marjaa...

Niin no toinen syy tietysti on se, että he eivät ole Matt Damonin näköisiä. Sitten ei puutu enää kuin steroidit.
Koitappa nyt käyttäytyä.