BB PRO Dallas McCarver

Vain yksi mihin viitataan on itseni postaama! :D
No on vaan jostain H.R. Gigerin kuvituksesta peräisin. Joku face huggeri sieltä vielä pomppaa pihalle.

joo horkkaa vaan ni saa tollaset lihakset... no problem... ties vaikka matt damon olis ottanu vähän testoa tjst jo nykyiseen kuntoonsa uusimmassa bournessa

tajusin kyllä mitä tarkoitit, mutta väärien mielikuvien levittäminen laitto sen verran vituttamaan, että halusin korjata

joo horkkaa vaan ni saa tollaset lihakset... no problem... ties vaikka matt damon olis ottanu vähän testoa tjst jo nykyiseen kuntoonsa uusimmassa bournessa

Jaa tää sama fuckin hokema toistuu varmaan jokaikisen (urheilu)lajin kohdalla. Mä en tiedä johtuuko se ihmisten tyhmyydestä vai puhtaasta tietämättömyydestä, että jotkut heistä oikeasti kuvittelevat, että STEROIDIT on ainoa syy, miksi he eivät ole maailman parhaita...:david:

Jaa tää sama fuckin hokema toistuu varmaan jokaikisen (urheilu)lajin kohdalla. Mä en tiedä johtuuko se ihmisten tyhmyydestä vai puhtaasta tietämättömyydestä, että jotkut heistä oikeasti kuvittelevat, että STEROIDIT on ainoa syy, miksi he eivät ole maailman parhaita...:david:
Höllää nyt sitä kravattia. Pointti tuossa oli selvästi Damonin ja McCarverin yhdennäköisyys.

No voi vittu kyllä mä sen nyt tajusin. Ei jeesus :D
Ehkä se kannattais sun sitä kravattia löysäillä?
Niin no toinen syy tietysti on se, että he eivät ole Matt Damonin näköisiä. Sitten ei puutu enää kuin steroidit.

Koitappa nyt käyttäytyä.

Edit. Toivottavasti Dallas nähdään tällä kertaa kympin sakissa. Mun mielestä rahkeita olisi aina top kutoseen saakka.

Mut, miettikää jos Dallas McCarver ois käyny teatteritunneilla nuorena se näyttelis nyt Bourne leffoissa. Ei se muuta vaatis.

Jahas yhdennäköisyys on hokattu muuallakin:
http://9gagarchive.com/14885/is-it-just-me-or
http://forums.musculardevelopment.c...ver-Off-season-Back-amp-Chest-Training!/page2

a9PwPwK_700b.jpg

Kaverilla on kylla aika komeat paineet paalla. Selan leveyteen nyt ei varmaan ole kerennyt tehda paljon parannuksia mutta muuten hurjan kova paketti talla kaverilla.

Niin no toinen syy tietysti on se, että he eivät ole Matt Damonin näköisiä. Sitten ei puutu enää kuin steroidit.

Koitappa nyt käyttäytyä.

Jospa sä lopettaisit tuon mussuttamisen ja näsäviisastelun ja yleensäkin päänaukomisen, jos missäkin ketjussa.

Back
Ylös Bottom