D-AspaMax

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja tomis
  • Aloitettu Aloitettu
D-AspaMax on 100 % D-asparagiinihappoa jauhemaisessa muodossa. D-asparagiinihappo (anioni nimeltään D-aspartaatti, tunnetaan myös nimellä D-aspartiinihappo) on elimistössä luonnostaan esiintyvä aminohappo, jota elimistössä on runsaimmin endokriinisissä kudoksissa erityisesti käpylisäkkeessä, aivolisäkkeessä ja miehillä kiveksissä. Tuoreessa tutkimuksessa* suun kautta nautitun 3,1 gramman annoksen D-asparagiinihappoa todettiin nostavan jo kahdessatoista (12) päivässä terveiden, 27-37 vuotiaiden miesten luteinisoivan hormonin (LH) tasoja yli 33 % ja testosteronitasoja 42 %.

D-asparagiinihappo on L-asparagiinihapon optinen isomeeri. Kyseessä on kumminkin käytännössä eri aminohappo, sillä niin paljon aspariinihapon L- ja D-muodot eroavat vaikutuksiltaan toisistaan. Elimistö valmistaa myös itse L-asparagiinihaposta D-asparagiinihappoa, mutta L-asparagiinihapon määrän lisäämisellä ruokavalioon ei voida lisätä LH:n ja testosteronin määrää elimistössä. Ainoastaan D-asparagiinihapolla on nämä vaikutukset. Siksi onkin tärkeää halutut vaikutukset tuotteelta saadakseen varmistaa, ettei tuote sisällä L- tai DL-asparagiinihappoa, vaan juuri haluttua D-asparagiinihappoa.
[mod]Mainoslinkit ovat kiellettyjä. -Säännöt[/mod]

onkohan taas rahan tuhlausta ostaa tollasta.. vai pitäisköhän vaan vittuillessaa koittaa :)

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Aattelin käydä kyseistä tuotetta ostamassa sitä. Toi yllämainittu tutkimus on siis ilmeisesti tehty vaan 27-37 vuotiaille mieshenkilöille-ko-kö? No mut anyway itse satun olemaan 20v ja risat niin mielenkiinnolla odotan jos auttaisi saman ikäluokan edustajia. 150g on purkin koko ja se maksaa varmaan 35€ life myymälässä... Et hintavaa on kyllä. Vai onkohan tällasesta testotasojen nostajalla mitään hyötyä ellei ole vanha köntys?

Sinkki vaikuttaa enemmän testotasoihin kuin D-aspartiinihappo, joten ihan turha odottaa mitään "tuloksia" D-aspartiinihapon käytöllä (siis salilla)

Olen nyt käyttänyt 5 päivää tota Finnmaxin D-Aspamaxia. En voi tietenkään sanoa onko vaikuttanut mitään, puhumattakaan niistä testotasoista... Käytän samaan aikaan saman valmistajan 3-Teho kreatiinia. Reilu viikonpäästä voisin taas päivitellä.

Mut joo, en ehkä välttämättä maksas uudelleen 30€ tosta.

Ja mitä tohon sinkin testotasoja parantavaan väitökseen tulee... En ole itse kyllä moisesta koskaan kuullut. Toki esim. sinkki ja magnesium ennen nukkumaanmenoa nautittuna nopeuttaa palautumista ja sitä kautta kasvattaa sitä musclea vähä paremmin. Mut se nyt on toine topicci..

Olen nyt käyttänyt 5 päivää tota Finnmaxin D-Aspamaxia. En voi tietenkään sanoa onko vaikuttanut mitään, puhumattakaan niistä testotasoista... Käytän samaan aikaan saman valmistajan 3-Teho kreatiinia. Reilu viikonpäästä voisin taas päivitellä.

Mut joo, en ehkä välttämättä maksas uudelleen 30€ tosta.

Ja mitä tohon sinkin testotasoja parantavaan väitökseen tulee... En ole itse kyllä moisesta koskaan kuullut. Toki esim. sinkki ja magnesium ennen nukkumaanmenoa nautittuna nopeuttaa palautumista ja sitä kautta kasvattaa sitä musclea vähä paremmin. Mut se nyt on toine topicci..

Sinkin ja magnesiumin vaje laskee testotasoja. Hyvin syövillä punttaajilla ei varmaan kauheasti ole ongelmia sinkkivajeesta, mutta tolla makkaraperunat-osalla väestöstä sitten taas...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom