CytoSport Muscle Milk- onko haitta puolia?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja pide
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Kyselin tuossa -ei linkkejä- sivustolta Minnalta että kannattaako kyseinen juoma ostaa , hänen mielestään ehdottomasti koska juoma on suoraa äidin maitoa joka puree lihakseen lysyessä ajassa ja kasvattaa lihasta huomattavasti ja on kuulemma monia kreatiineja voimakkaampi. Sori kun tämä minun kysymys on tosi tyhmä mutta onko tuolla kyseisellä juomalla vaikutusta genitaali alueille?? Eli meinaan onko vaaraa esim. kivesten pienenemisestä tai vastaavaa?? Pakko on varmistaa ettei tule vahinkoja aikaiseksi.

Ei ole vaaraa

Kyselin tuossa Fitnesstukku koodi pakkotoisto15 sivustolta Minnalta että kannattaako kyseinen juoma ostaa , hänen mielestään ehdottomasti koska juoma on suoraa äidin maitoa joka puree lihakseen lysyessä ajassa ja kasvattaa lihasta huomattavasti ja on kuulemma monia kreatiineja voimakkaampi. Sori kun tämä minun kysymys on tosi tyhmä mutta onko tuolla kyseisellä juomalla vaikutusta genitaali alueille?? Eli meinaan onko vaaraa esim. kivesten pienenemisestä tai vastaavaa?? Pakko on varmistaa ettei tule vahinkoja aikaiseksi.

Saanen kysyä kuka pystyy juomaan tuollaista ilman "pientä" yökkäilyä?

Lainaus: "Muscle Milk® edistää lihasten kasvua paremmin kuin tavalliset massanlisääjät, heraproteiini tai edes kreatiini. Muscle Milk® on ensimmäinen tuote, joka on valmistettu muistuttamaan koostumukseltaan luontoäidin kehittämää täydellistä anabolista ravintoa – äidinmaitoa."

Mites ton NANin ravintoarvot? Siis sen äidinmaitokorvikkeen? Sehän on vissiin kohtuu halpaa kamaakin. Pitäisköhän se sit sitä ruveta heittää protskupulverin sekaan ja vähän normimaitoa joukkoon. Jos vielä nappailis parit ternimaitokapselit perään niin lihaksethan varmaan suorastaan räjähtäis pulleiks!111!!!11!

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Itse olen suunnitellut painuvani dyykkailemaan paikallisen aborttiklinikan takapihan roskiksista tuoreita sikiöitä. Pikku Riikka-Petteri tehosekoittimeen ja vähän maitoa ja kaakaojauhetta perään.

Onko porukalla kokemusta CytoSport Muscle Milkistä dieetillä? Soveltunee dieetilläkin välipalajuomana ihan hyvin? 70g jauhetta sisältää 30g protskua + 11g hiilareita + 17g rasvaa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom