Customia ostamassa..kawa EN500??

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Kipi I
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Jos se nyt on tuo mimoton sivuilla oleva härpäke, niin siistiltähän se näyttää. Tangon nyt vaihtaa vaikka käsipuoli. Jos se polkupyörään onnistuu, niin kyllä mopoonkin. Noi hidastimet on vaan ainut juttu mikä mua huolestuttaa noissa intikoissa. Vähän sama kuin vanhemmissa harrikoissa. Yksi onneton levy yksimäntäsellä orvon näköísellä puristimella, hrrrr...

Aikatsos, noita olikin kaksi....

Se on tuo toinen, mutta sitä muokattiin belgiassa. Uusittiin kromiosia ja laitettiin sissybari ja vaihdettiin tanko(valitettavasti) sekä normi 1 lamppu eteen. Nyt kelpaa ;) Itsellä on uudet kuvat siitä.
 
SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Juu, toi on komia :thumbs: Noissa intrudereissa on tuo peruskonstruktio ihan hyvän näköinen, mutta yksi juttu mikä allekirjoittanutta ainankin ajoittain häiritsee melko kovin, on tuo takalokari. Se kun ei ole oikein kestänyt ajan perässä. Tuo suorastaan huutaa jotain matalampaa ja erimallista perää.

Mutta nätimpi tuo on kuin perusintruder, todellakin. Tuo sylinterien maalaus on ollut ihan onistunut idea.
 
Juu, toi on komia :thumbs: Noissa intrudereissa on tuo peruskonstruktio ihan hyvän näköinen, mutta yksi juttu mikä allekirjoittanutta ainankin ajoittain häiritsee melko kovin, on tuo takalokari. Se kun ei ole oikein kestänyt ajan perässä. Tuo suorastaan huutaa jotain matalampaa ja erimallista perää.

Mutta nätimpi tuo on kuin perusintruder, todellakin. Tuo sylinterien maalaus on ollut ihan onistunut idea.

Ei ole mun pyöräs sylintereitä maalattu :)
 
hä, ooonko mie ihan väärää pyörää kytännyt? Laita linkkiä????
 
http://www.mimoto.fi/html/popup.htm?../bikes/suzuki_vs1400_intruder_0501.jpg
Mä oon kyllä koko ajan meinannut, et se on tää

Edit. ei kait kauhee salapoliisi pidä olla, jos kipi1 sano, että 26K ajettu ja vm.92

Joo toi, mut aika erinäköinen tällä hetkellä. Ainut ongelma vaan, että akku tyhjä/susi ja pantiin liikkeessä boostilla käyntiin. No lupasi uuden akun lähettää anyway. Tyhjäkäynnillä ei kovin kauaa pysynyt käynnissä.liekö kone ollut kylmä vai säädöt vähän pielessä. Pitänee koittaa säätää tyhjäkäyntiä ensimmäisenä.
 
Joo toi, mut aika erinäköinen tällä hetkellä. Ainut ongelma vaan, että akku tyhjä/susi ja pantiin liikkeessä boostilla käyntiin. No lupasi uuden akun lähettää anyway. Tyhjäkäynnillä ei kovin kauaa pysynyt käynnissä.liekö kone ollut kylmä vai säädöt vähän pielessä. Pitänee koittaa säätää tyhjäkäyntiä ensimmäisenä.


Eipä kannata mennä säätämään mitään,ennen kuin olet pari tankillista ajanut. Saattaa vanhentunut bensa (tai sakka kaasarissa) aiheuttaa häiriöt. Jos on harrastuneisuutta,niin tyhjennä tankki ja laita tuoretta bensaa tilalle.
Mites Intikassa,onko se kahdella kaasarilla?
 
Eipä kannata mennä säätämään mitään,ennen kuin olet pari tankillista ajanut. Saattaa vanhentunut bensa (tai sakka kaasarissa) aiheuttaa häiriöt. Jos on harrastuneisuutta,niin tyhjennä tankki ja laita tuoretta bensaa tilalle.
Mites Intikassa,onko se kahdella kaasarilla?

Onhan se kahdella. Mietin vaan, että saankohan kaasarit epävireeseen helposti ruuvailemalla tyhjäkäynti nappulaa. Onkohan synkkaaminen helppoa..?
 
Onhan se kahdella. Mietin vaan, että saankohan kaasarit epävireeseen helposti ruuvailemalla tyhjäkäynti nappulaa. Onkohan synkkaaminen helppoa..?

Oma Varjo on kahdella kaasarilla,ja en kyllä itse menisi ruuvaamaan mitään.. Epäsynkkaan saat helpostikin,mut LUULLAKSENI kohdilleen säätö vaatii seosmittarin,tms. Viisaammat valistakoot enemmän.

Mutta tosiaan tarkasta ekaksi ilmanputsari,vaihda tarvittaessa ja mahdollinen polttoaineen suodatin. Näillä rempoilla et voi kallista vahinkoa saada aikaan ;)
 

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Tyhjäkäyntiruuvin säätäminen ei vaikuta synkkaan mitenkään, vaan se vain raottaa kaasuläppiä. Eli sitä voi ruuvat ihan niin paljon kuin huvittaa, mikään ei mene sekaisin.

Synkkaamiseen ei tarvita seosmittaria, vaan alipainemittarit, joiden avulla säädetään alipaine tyhjäkäynnillä yhtä suureksi kussakin kurkussa. Käytännössä synkatessa laitetaan mittarit kiinni imukanaviin/-kurkkuihin, joissakin mopoissa on valmiit paikat, joissakin ei. Sitten mopo käyntiin, jonka jälkeen synkkaruuveista kääntelemällä säädetään alipaineet kuntoon. Sen jälkeen mittarit irti ja radalle.
 
Tyhjäkäyntiruuvin säätäminen ei vaikuta synkkaan mitenkään, vaan se vain raottaa kaasuläppiä. Eli sitä voi ruuvat ihan niin paljon kuin huvittaa, mikään ei mene sekaisin.

Synkkaamiseen ei tarvita seosmittaria, vaan alipainemittarit, joiden avulla säädetään alipaine tyhjäkäynnillä yhtä suureksi kussakin kurkussa. Käytännössä synkatessa laitetaan mittarit kiinni imukanaviin/-kurkkuihin, joissakin mopoissa on valmiit paikat, joissakin ei. Sitten mopo käyntiin, jonka jälkeen synkkaruuveista kääntelemällä säädetään alipaineet kuntoon. Sen jälkeen mittarit irti ja radalle.

jos luet intruderclubin foorumia, niin melkein kaikki sanoo, että vaikuttaa synkkaan. Ota nyt sitten selvää uskaltaako sitä ruuvata vai ei säätääkseen tyhjäkäyntiä :D Meinaavat, että ei säädä tasaisesti molempia kaasareita!? Tiedä sitten, mutta siksi se ruuvi varmaan on siihen laitettu, että siitä voi säätää tyhjäkäyntiä.
 
Zone-sarja -42%
Oletko ajanut pyörää vielä kunnolla lämpimäksi? Omassa pyörässäni kylmällä koneella täytyy pitää rikastinta päällä,että pyöris tyhjäkäyntiä (viileällä kelillä korostuu). Jos suinkin maltat mielesi,niin odota lämpimämpiä kelejä,tiedä vaikka ongelma ratkeaisi itsekseen.

Joo,GhostRider-oikeassa olit mittareiden osalta. noinhan se juuri onkin.
 
jos se akku on niin huono ettei ota enään virtaa kunnolla vastaan niin se tyhjäkäynti johtuu siitä. eli uusi akku, täräytät käyntiin ja ajat sen vehkeen lämpimäksi. en tajua miksi siinä ois säädöt pielessä jos se pyörä on suoraan ajosta tullut sinne liikkeeseen josta olet sen ostanut. pärrä ei ilman akkua käy. kyseessä ei kuitenkaan ole mikään suzuki pv50
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom