Itse ajan tällä hetkellä 1100:lla Drag Starilla. Aloitin 500 kuutioisella Hondan Shadow:lla, sitten vaihdoin seiskapuolikkaaseen Viragoon ja nyt siis alla on tuo iso Drag Star.
Intrudereista sen verran, että mikäli haluat säätää pyörässä venttiilit kohdalleen, niin käsittääkseni se vaatii moottorin irrottamista rungosta. Hondassa ja Yamahassa homma käy kätevämmin. Paljon ajetussa Intrussa voi olla säätämisen tarvetta, jos myllystä haluaa kaikki tehot irti.
800 Intru riittänee tehojen puolesta mainiosti 2-päällä kurvailuun, mutta satula ei Intrussa ole oikein tehty sitä varten. Itse reissasin seiskapuolikkaalla Viragolla Keski-Euroopassakin emäntä kyydissä ja tehot riittivät moottoritielläkin. Ilmajäähdytteisenä ja kardaanivetoisena tuo Virago on huoleton peli. Ei mitään pahaa sanottavaa.
Itse tekisin valintani 1400 Intrun ja 750/1100 Viragon välillä. Hondan Shadow tahtoo olla tyyriimpi ja koneteholtaan laiskempi...
edit: 70 000 kilsaa on aika paljon, mutta kaikkihan on suhteellista. Jos pyörä on hyvin huollettu, kulutusosat vaihdettu ja koneessa on ollut aina kunnon öljyt niin tuo ei ole kustomin koneelle määrä eikä mikään.