Curly-Mike (lyhytikäinen huumori threadi)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Fatso
  • Aloitettu Aloitettu
No niin, alotan tylsän aamun johdosta kilpailun, keksi mistä Mike on saanut Curly lisänimensä mikä vilahtaa tuolla treeni osiossa. Paras ehdotus palkitaan banaanilla.

mie aloitan.... ööö, Pikku Hiawatha oli katkera kun Mike on niin hyvä vääntämään hauista (biceps curl) joten katkeruudessaan nimesi hänet Curly Mikeksi :)

(modet, pliis, antakaa tämän olla hengissä edes tunnin ;) )

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Fatso sanoi:
No niin, alotan tylsän aamun johdosta kilpailun, keksi mistä Mike on saanut Curly lisänimensä mikä vilahtaa tuolla treeni osiossa. Paras ehdotus palkitaan banaanilla.

mie aloitan.... ööö, Pikku Hiawatha oli katkera kun Mike on niin hyvä vääntämään hauista (biceps curl) joten katkeruudessaan nimesi hänet Curly Mikeksi :)

(modet, pliis, antakaa tämän olla hengissä edes tunnin ;) )

Onhan täällä monta turhaa threadia, mutta tämä on ehkä turhin...

Eikös Mike kasvattunut joskus oikein tyylikkäät, laineihtivat hiussuortuvat sen leffan kuvauksia varten? Joku Braveheart tai vastaava oli sen leffan nimi :jahas:

mikellä on kyllä ihanan kurvikas hius laatu. kun astelen kaupalle ja nään että mikellä on pakkis pipo päässä valtaa minut pienoinen pettymyksen mylläkkä. se kuitenkin laantuu äkkiä kun pääsen takahuoneeseen nauttimaan miken antimista.

PRIEST sanoi:
mikellä on kyllä ihanan kurvikas hius laatu. kun astelen kaupalle ja nään että mikellä on pakkis pipo päässä valtaa minut pienoinen pettymyksen mylläkkä. se kuitenkin laantuu äkkiä kun pääsen takahuoneeseen nauttimaan miken antimista.
Vittu kurvikas sulla on housuissa :curs:

ps :nolo:

Joo aika turha thredi mutta pisti kyllä heti hymyilyttämään :D

Edit: Täh, menikö mulla jo 200 postia rikki :eek: Enkä kerennyt edes juhlimaan. No juhlitaan sitten 300 kohdalla :D

Hummerivirta sanoi:
Edit: Täh, menikö mulla jo 200 postia rikki :eek: Enkä kerennyt edes juhlimaan. No juhlitaan sitten 300 kohdalla :D

Korkkaatko aina shamppanjapullon kun "sataset paukkuu" ? :lol2:

trebla sanoi:
Korkkaatko aina shamppanjapullon kun "sataset paukkuu" ? :lol2:
No vähintään :D Pitäähän sitä ny pienistäkin iloita kun tuonne tonniin on niin pitkä matka :)

Mike sanoi:
Siis kukaan ei koskaan ole mulle tuota lisänimeä asentanut. Se nyt oli vain Nyyssölän heitto tuohon trediin. Oikeastihan mä olen Teheranin kikkura, tämä "Tehis" on Mentulan Jarin kehitelmä.

Sä olet nyt Curly-Mike ja sillä siisti! Mä tanssin sadetanssia sun ympärillä ja yritän saada nuo kultaiset kutrisi suoristumaan! Hau!

Olet tukkajumalani mun ja haluaisin kutrit kiharaiset, pullan tuoksuiset, oi niin kauniin näköiset, sun! ;)

Bisley sanoi:
Sä olet nyt Curly-Mike ja sillä siisti! Mä tanssin sadetanssia sun ympärillä ja yritän saada nuo kultaiset kutrisi suoristumaan! Hau!

Olet tukkajumalani mun ja haluaisin kutrit kiharaiset, pullan tuoksuiset, oi niin kauniin näköiset, sun! ;)

REPES! :lol2:

Bisley sanoi:

Aistinko tässä nyt Bisleyn olevan katkera omien kutriensa lyhentymisestä? :jahas: :lol2:

Bisley sanoi:
Elovena-Mike :lol2:

:offtopic:

Luonnonkiharat hiukset on muuten siitä jännä juttu, että varsinkin miehillä ne on yleensä sellaiset, että hiusten "omistaja" ei tykkää, mutta muut kyllä :)
Itselläni on luonnonkiharat hiukset, viimeiset 10 vuotta olen pitänyt ne lyhyenä, mutta nyt annan kasvaa taas. Kolmeen kuukauteen ei ole lyhennetty ja alkaa olla jo mukavasti kiharaa näkyvillä...

Bisley sanoi:

Hahah, pientä piilovittuilua ilmassa? :D Saas ny nähä että kuinka lyhytikäiseksi tämä thredi jää :lol2:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom