Culture Shock 30.8.2003

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Timppa
  • Aloitettu Aloitettu
Onkos kukaan menossa kyseiseen tapahtumaan. Itse haluaisin kovasti lähteä mutta kun tuli pakollisia menoja niin ei pääse :curs: Onkos kukaan käynyt näillä sivuilla www.bgvalhalla.com vai että on suomessakin jo koulutusta ammattilaispainijoiksi :lol2:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ringsidellä sekä culture shockissa että baltic brawlissa...

btw. siellä näkyi olevan voita päivä vapaapainijana-kilpailu siellä bgvalhallan sivuilla... yllättäen oli pakko osallistua...

:david: <- tuokin varmaan osallistuisi jos tietäisi....

Noni. Tää Kulttuurishokki tuli sitten urheilukanavalta tänään. En voi muuta sanoo ku että voi elämä. Jollette sattunu katsomaan tätä telkkarista, niin olkaa onnellisia.

ei jumalauta

:tähänhymiöjokaampuuitseäänpäähän:

Originally posted by Funsize
Noni. Tää Kulttuurishokki tuli sitten urheilukanavalta tänään. En voi muuta sanoo ku että voi elämä. Jollette sattunu katsomaan tätä telkkarista, niin olkaa onnellisia.

ei jumalauta

:tähänhymiöjokaampuuitseäänpäähän:

Mihin aikaan se tuli? Minä kun luulin, että se tulee vasta huomenna. :confused:

Kanavasurffatessa sattu kyseinen ohjelma silmiin. 5 minuuttia kattelin ja muuta ei jäänyt mieleen, ku että selostaja ei ainakaan ihan oikeassa paikassa tainnut olla. Ihan käsittämätöntä höpötystä äijältä. Eipä silti, ei kai tommosta pelleilyä vois itekään kovin tosissaan selostaa.

Tänään ilmeisesti samaa herkkua luvassa illalla, täytyypä varoo, ettei vahingossakaan eksy kanavalle :curs:

En ole kyseisiin tapahtumiin menossa, mutta Turkuun, Passport to Painiin kylläkin. Kaikki Subin esittämät Smack ja Raw jaksot oon katsonu..:D

Meillä on wrestling lelujen mukana tulleita 20 minuutin videoita ja siinä on suomennettu selostus, mikä on samanlaista kuin urheilukanavalla.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom