Crp+ ja CLA -sivuvaikutuksia?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Unski
  • Aloitettu Aloitettu
Ostin tuossa eilen UFS:ltä Crp+ ja CLA tabletteja. Vetäsin aamulla (ihan ohjeiden mukaisesti) tyhjään vatsaan yhden annoksen crp+, ja otin 2x3 cla tablettia päivän mittaan, ruokailun yhteydessä. Eilen illalla tuli sitten huono olo, nousi kuume noin 38.5c asti, ja aamulla kuumetta oli 39.2c. Olo on ihan hirveä, joka paikkaa, varsinkin niveliä särkee ja pyörryttää. Minulla on kuitenkin myös kurkku kipeä, joten kyseessä voi olla pelkkä flunssa. Mutta kysynpä nyt kuitenkin, että onko noilla kahdella aineella sekaisin käytettynä sivuvaikutuksia?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
CLA:sta tosiaan tuli vähän vatta kipeeksi, muuta siitä ei itselle tullut. Toisaalta eipä niitä hyötyjäkään kyllä ollut.

Ite olen nappaillut, kun tuli ilmaispurkkina. Eipä tuosta mitään flunssaa ole tullut tai muutakaan havaittavaa haittavaikutusta. Niinhä se monelle tuli D-vitamiinin aloituksestakin flunssa... Otappa näistä selvää.

Tuolla CLA:n ihan omassa threadissa helvetin moni on ainakin puhunut, että heti käytön alotettua on puskenut flunssa päälle. On myös osunut itellä sopivasti tuo flunssa juuri alottamissaumaan.

e. http://www.livestrong.com/article/122947-clarinol-side-effects/

Ai mitä sivareita?

-2 tyypin diabetes
-Hepatocellular Hypertrophy ( Maksan toimintaa sekottava jonkunnäkönen sairaus)
-Edesauttaa syöpää
-Ruoansulatuskanavaongelmia

jne.

Onneks on itellä viä 150nappia tuolla kaapissa

Sori tuplapostaus, mutta kannattaa piruttaaan googlettaa tuosta Clarinolista vähän tietoa, jos kiinnostaa. Lähes joka tutkimus osoittaa sen olevan syömäkelvotonta isojen sivareidensa takia.

Okei, isot kiitokset sulle vaivannäöstä. Tässä ainakin yksi henki säästyy, lentää CLA:t roskiin. :) Kuume alkaa tässä onneksi jo pikkusen laskemaan. Tuli muuten mieleen että onko tolla crp+ jotain sivareita? Ja voinko vetää sitä vaikka olen kuumeessa, onko paha juttu?

Se flunssa voi johtua myös hyvin todennäköisesti crp:sta, eli kreatiinista. Itselläkin joka kerta kreatiini kuuria aloittaessa pukkaa pientä flunssan oiretta, kuullut tätä vikaa olevan myös muilla, vuosien varrella. Cla:ta pitää vetää kymmenkunta nappia päivässä, että niistä ois mitään hyötyä.

Ok. Otin tota crp viimeksi 3 päivää sitten ja sillon ponnahti tämä kuume, ja eilen kävin lääkärissä, totesi että nielurisatulehdus ja tuli 10 pvä penisiliini. Tiedä siitä sitten että onko vain sattumaa että juuri nyt puhkesi.. Mutta voinko vetää tuota crp samalla kun olen antibioottikuurilla? Kuume on nimittäin laskenut jo kokonaan pois, että ei sen puolesta pitäisi olla ongelmia. Niin ja sitten vielä, en ole nyt siis vetänyt tuota crp kolmeen päivään, että nyt jos otan taas, niin voiko kuume nousta uudestaan?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom