CRP Creatiini

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja K74
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
K74 sanoi:
Mitens tän kanssa, tankkausta yms? Pussinkyljessä suht huonot ohjeet, päivä annoksesta vaan höpistään.

Kreatiinipyruvaattia ei tankata ja se päivä annos 10g otetaan tyhjään vatsaan ennen aamupalaa, jolloin se imeytyy tehokkaasti suoraan ohutsuolesta. Toisin kuin normaalin kreatiinin kanssa, CRP:tä voi käyttää jatkuvasti ilman tankkauksia ja välitaukoja.

Itse nyt käyttänyt 2 kuukautta ja huomaan selvästi sen tuovan apua ainakin rasvan palamisen osalta :)

LAUMAT sanoi:
Eipä tolla tavallisella kreallakaan ole tarvetta taukoa pitää.

Tauosta on monta eri mielipidettä. Itse samaa mieltä, ettei taukoa välttämättä tarvita tavallisella kreatiinilla, mutta jotkut väittävät, että munuaisten rasittumisen takia olisi syytä...(kreatiinipurkin kyljessä myös samat ohjeet). Kuitenkin suosittelen kokeilemaan CRP:tä jo pelkästään muitten hyvien erojen takia :)...itse kokenut paremmaksi. Näitä kahta kreatiinia tosin voi käyttää myös yhdessä, koska eivät imeydy/toimi täysin samalla tavalla.

ancelita sanoi:
Kuitenkin suosittelen kokeilemaan CRP:tä jo pelkästään muitten hyvien erojen takia :)...itse kokenut paremmaksi. Näitä kahta kreatiinia tosin voi käyttää myös yhdessä, koska eivät imeydy/toimi täysin samalla tavalla.
Perusteletko hieman väitteistäsi. Vai ihan mutu/kauppiaan puheiden mukaan lauot "totuuksia"...

ancelita sanoi:
Kuitenkin suosittelen kokeilemaan CRP:tä jo pelkästään muitten hyvien erojen takia ...itse kokenut paremmaksi. Näitä kahta kreatiinia tosin voi käyttää myös yhdessä, koska eivät imeydy/toimi täysin samalla tavalla.
kas-vain sanoi:
Perusteletko hieman väitteistäsi. Vai ihan mutu/kauppiaan puheiden mukaan lauot "totuuksia"...

Olis tosiaan kiva tietää mihin tuo perustuu. Oon aikaisemminkin jostain tämän kuullut ja antanut itseni ymmärtää näin, mutta en tiedä kyllä yhtään mihin mun uskoni perustuu :D

Millähän perusteella kreatiinista on tehty rasvanpolttotuote? Ainoa kreatiinin muoto, millä on kiistattomia hyötyjä, on monohydraatti.

Pyruvaatti on kalliimpaa ja sille on keksitty hienoja saarnoja tukemaan sen myyntiä. Sillä ei ole kuitenkaan monohydraatin parasta ominaisuutta, pientä nestekertymää.

Mike sanoi:
Millähän perusteella kreatiinista on tehty rasvanpolttotuote? Ainoa kreatiinin muoto, millä on kiistattomia hyötyjä, on monohydraatti.
Samaa ihmetellyt.

Hyvä keskustelu puryvaateista. Lähinnä nuo Omskakasin viestit. Tavallaan huvittavaa, että jengi vetää kaksin käsin puryvaattia, mutta eivät todellisuudessa tiedä edes miten sen kuuluisi vaikuttaa. :rolleyes:

Pyryvaatti polttaa rasvaa samalla periaatteella kuin CLA, eli solutasolla edistäen rasvan käyttöä energiaksi. Kalsiumpyryvaatti(olikohan se kalsium?) on käytetty jo pitkään rasvanpolttajana ja nyt ne keksi että pienellä kemialla ne saadaan yhdistettyä ja tehtyä kreatiinista pyryvaattimuotoistoa. Sitä en tiedä miksi ne toimisi eri tavalla, mutta onhan toi Finnmax yhdistänyt pyryvaatin, vissiin sitraatin ja monohydraatin yhdeksi jauheeksi.

Jaihan omaa kokemusta tuosta tuotteesta. Minusta on oikein hyvä. En siitä rasvanpoltosta tiedä, mutta trenissä on kovat pumpit ja enkkoja tulee enmmän kuin normaalisti. Ja ei kerää sitä nestettä yhtä paljon kuin normikrea. Toki MIKE toteaa nyt että täähän se tarkoitus kreatiinilla on, mutta minä en ainakaan jaksa sitä turvotusta, kun on kuin ilmapallo.

arnold1987 sanoi:
Ja ei kerää sitä nestettä yhtä paljon kuin normikrea. Toki MIKE toteaa nyt että täähän se tarkoitus kreatiinilla on, mutta minä en ainakaan jaksa sitä turvotusta, kun on kuin ilmapallo.

Kreatiinin nestepöhö tulee kreatiini molekyylien aiheuttamasta osmolariteetti erosta solun sisällä ja solun ulkopuolella. Molempien sekä pyruvaatin ja monohydraatin pitäisi siis aiheuttaa samanlailla nestepöhöä.

niimpä. Mutta ei aiheuta. Normikrea aiheutti 2-3 kiloa, ja tämä ehkä 0,5-1kg nousun. Muistaakseni tästä pyruvaatista sanottiin että se imeytyisi jotenkin suorempaa, eikä se siksi tarvitse noita hiilaritankkauksia ja 30g tankkausannoksia toimiakseen. En tiedä että mikä on, mutta minusta tää on kyllä toiminut. Pussin olen aina vetänyt kuuriluonteisesti ja sitten pidä vähän taukoa.

Joo vetäkää ihan mitä haluatte, mutta kumminkin lopputulos on sama. Eli KP varastojen täyttyminen ja lihaksen relaksaatio ajan lyheneminen. Toisilla se maksaa enemmän ja toisilla vähemmän.:thumbs:

Kyllähän se varmaan on näin. Mutta joskus on tehtävä kompromissi. Joko turpoaa 3 kiloa ja saa tietyn määrän lisävoimia jen, tai vähän vähemmän painon nousua ja vähän vähemmän niitä tuloksia. :(

arnold1987 sanoi:
niimpä. Mutta ei aiheuta. Normikrea aiheutti 2-3 kiloa, ja tämä ehkä 0,5-1kg nousun.
arnold1987 sanoi:
Kyllähän se varmaan on näin. Mutta joskus on tehtävä kompromissi. Joko turpoaa 3 kiloa ja saa tietyn määrän lisävoimia jen, tai vähän vähemmän painon nousua ja vähän vähemmän niitä tuloksia. :(
No jos se pöhö on ongelma niin, etkö voi ottaa monohydraattia 1/3 oikeasta annoksesta, saat vastaavan painonnousun ja tehon aikaan kuin CRP:llä. :rolleyes:

rahkanaama sanoi:
No jos se pöhö on ongelma niin, etkö voi ottaa monohydraattia 1/3 oikeasta annoksesta, saat vastaavan painonnousun ja tehon aikaan kuin CRP:llä. :rolleyes:

Mutta teho ei vain ole sama. Jostain ihme syytä. Mulla se CRP toimii aivan uber hyvin, enkä tiedä että miksi? Voishan sit normiakin kokeilla 5g annoksella pitkää jaksoa ilman tankkausta

arnold1987 sanoi:
Mutta teho ei vain ole sama. Jostain ihme syytä. Mulla se CRP toimii aivan uber hyvin, enkä tiedä että miksi? Voishan sit normiakin kokeilla 5g annoksella pitkää jaksoa ilman tankkausta
Kokeile myös CRP:tä moninkertaisella annostuksella. Luulempa, että se aiheuttaa vastaavan pöhön mitä monohydraatti, kunhan vain määrät on moninkertaiset ohjeissa annettuihin nähden. Tosin se on aika tyyris kokeilu, mutta mutta.....

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom