Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
K74 sanoi:Mitens tän kanssa, tankkausta yms? Pussinkyljessä suht huonot ohjeet, päivä annoksesta vaan höpistään.
LAUMAT sanoi:Eipä tolla tavallisella kreallakaan ole tarvetta taukoa pitää.
Perusteletko hieman väitteistäsi. Vai ihan mutu/kauppiaan puheiden mukaan lauot "totuuksia"...ancelita sanoi:Kuitenkin suosittelen kokeilemaan CRP:tä jo pelkästään muitten hyvien erojen takia ...itse kokenut paremmaksi. Näitä kahta kreatiinia tosin voi käyttää myös yhdessä, koska eivät imeydy/toimi täysin samalla tavalla.
ancelita sanoi:Kuitenkin suosittelen kokeilemaan CRP:tä jo pelkästään muitten hyvien erojen takia ...itse kokenut paremmaksi. Näitä kahta kreatiinia tosin voi käyttää myös yhdessä, koska eivät imeydy/toimi täysin samalla tavalla.
kas-vain sanoi:Perusteletko hieman väitteistäsi. Vai ihan mutu/kauppiaan puheiden mukaan lauot "totuuksia"...
Samaa ihmetellyt.Mike sanoi:Millähän perusteella kreatiinista on tehty rasvanpolttotuote? Ainoa kreatiinin muoto, millä on kiistattomia hyötyjä, on monohydraatti.
arnold1987 sanoi:Ja ei kerää sitä nestettä yhtä paljon kuin normikrea. Toki MIKE toteaa nyt että täähän se tarkoitus kreatiinilla on, mutta minä en ainakaan jaksa sitä turvotusta, kun on kuin ilmapallo.
arnold1987 sanoi:niimpä. Mutta ei aiheuta. Normikrea aiheutti 2-3 kiloa, ja tämä ehkä 0,5-1kg nousun.
No jos se pöhö on ongelma niin, etkö voi ottaa monohydraattia 1/3 oikeasta annoksesta, saat vastaavan painonnousun ja tehon aikaan kuin CRP:llä.arnold1987 sanoi:Kyllähän se varmaan on näin. Mutta joskus on tehtävä kompromissi. Joko turpoaa 3 kiloa ja saa tietyn määrän lisävoimia jen, tai vähän vähemmän painon nousua ja vähän vähemmän niitä tuloksia. :(
rahkanaama sanoi:No jos se pöhö on ongelma niin, etkö voi ottaa monohydraattia 1/3 oikeasta annoksesta, saat vastaavan painonnousun ja tehon aikaan kuin CRP:llä.
Kokeile myös CRP:tä moninkertaisella annostuksella. Luulempa, että se aiheuttaa vastaavan pöhön mitä monohydraatti, kunhan vain määrät on moninkertaiset ohjeissa annettuihin nähden. Tosin se on aika tyyris kokeilu, mutta mutta.....arnold1987 sanoi:Mutta teho ei vain ole sama. Jostain ihme syytä. Mulla se CRP toimii aivan uber hyvin, enkä tiedä että miksi? Voishan sit normiakin kokeilla 5g annoksella pitkää jaksoa ilman tankkausta