CRP Creatiini

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja K74
  • Aloitettu Aloitettu
arnold1987 sanoi:
Mutta teho ei vain ole sama. Jostain ihme syytä. Mulla se CRP toimii aivan uber hyvin, enkä tiedä että miksi? Voishan sit normiakin kokeilla 5g annoksella pitkää jaksoa ilman tankkausta
Sama varmaan kun mulla, luultavasti plasebo?
Mutta aivan sama kunhan potkii :D

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ennen vedin ennen reeniä tavallista kreatiinia ja ihan hyvin toimi. Pari viikkoa sitten tuli ostettua tota paljon kehuttua crp:tä. Ei voi muuta sanoa että ei toimi si tuote yhtään. Pumppia en saa yhtään ja toistomäärätkin laskeneet. Vittu että vituttaa. Tuote maksaa moninkertaisesti ja ihmejuttuja luvataa. (pitäisi jopa selluliitit poistaa:hyper::thumbs:) Tuotetta olen vetänyt sen 10g ennen reeniä.. Täytyy kyllä sanoa etten suosittele kenellekkään crp:tä.. Itselleni tavallinen kreatiini antoi paremman hyödyn ja rahaakin säästää siinä samalla. Kovasti ovat muut näemmä kehuneet, kai tämäkin on sitten yksilöllistä.

eli haudattu juttu koko CRP. mutta pitää järkeäkin käyttää.
kreatiini poistaa rasvaa ja selluliittia...
Kohta varmaan tulee Arginiini joka poistaa neitsyyden....:rolleyes:

EPari viikkoa sitten tuli ostettua tota paljon kehuttua crp:tä. Ei voi muuta sanoa että ei toimi si tuote yhtään. .

en tiiä tästä tuotteesta, mutta mulla menee kreassa 3-6viikkoon ennen kuin huomaan mnitään vaikutusta tuotteesta.

Kertokaahan nyt missä semmonen mainos on?

Uusimman bodylehden ensimmäisellä aukealla.

CRP

- Polttaa tehokkaasti rasvaa
- Polttaa selluliittiä
- Lisää aineenvaihduntaa
- Poistaa turvotusta
- Poistaa näläntunnetta

Eli aika huvittavaksi on mennyt, sama valmistaja puhuu myös mikrofraktioista ahkeraan ja leimaa muut kuin omat tuotteet "heikkolaatuisiksi" ja "kopioiksi".

Tuotteessa on siis vain kreatiinipyruvaattia, ei mitään muuta.

Itel ainaki toimii vähintääki yhtä hyvin ku tavis kreatiiniki. Ekalla kerralla tosin otin varmaan lähemmäs 5g kerralla ku 10 ja toimi silti. Nyt koittanu ottaa ton 10g kerral ja ei oo vaikuttanu mitenkää paremmi ni taidan jatkaa vähä pienemmällä annostuksella ku on nii vittumaise hintasta tavaraa.

:offtopic: Johtuisko kreatiinista kun pitkät sarjat tuntuu menevän hyvin mutta painojen lisääntyessä toistot tippuu dramaattisesti??

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom