Tai sit tulevaisuuden kisoja:
:D
:D
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Onhan noilla kursseja vaikka kuinka ja yleensä 1-2 pv kestäviä, hyvin saavat rahaa kerättyä noistakin. Toi ei edes ollut paha hinta, kun katoin, että se level 1 ohjaajakurssi oli $1000-1200.En tiiä onko tää uus juttu, mut jotenki huvitti: https://training.crossfit.com/striking
Crossfit striking trainer course 595$ :D
Crossfit Gamesit tällä viikolla on toinen mitä voi kattoa jos kiinnostaa kuinka hajalla ne on.Pussi pieruheraa ja Jatimatic ois kova näin suomalaisittain :D (no joo, glock ei oo jenkki, mut kuitenki)
Toi Netflixin dokkari oli aika mielenkiintonen. Oon jonkin verran seuraillu noita kisoja, mut en oo tajunnu ennen ton kattomista kuinka paskana ne kilpailijat on siellä kisoissa. Oisko jollain suositella jotain muuta aiheeseen liittyvää dokkaria?
Viime vuonna oli mun mielestä myös joku eventti ennen varsinaisia kisoja mitä ei näkynyt missään. Mutta tää on sitä perinteistä murica mallia missä vähät välitetään katsojista. Castrohan yksinkoikeudella näistä jutuista päättää ja kaveri on nyt on aina ollu luonteelta vähän tälläinen.Ei individualia mistään youtubesta ennen perjantaina näe. Alkuun innostuin kun tuli livenä seurattua facebookista Castron lajijulkistuksia ja muita. Ajattelin että kyllä youtubestriimi tulee kun lajit alkaa mutta paskanmarjat. Tässä nyt jo 3 lajia mennyt, huomenna taitaa tulla neljäs laji ja sekin facebookin paskastriimin kautta jollain puhelimella kuvattuna. Yleensä ei ole tiimikisat kiinnostanut mutta paremman puutteessa piti nyt team murph katsoa, saa nähdä josko seurais muutkin tiimilajit. Tuskin kuitenkaan, niitä on aika vaikea seurata ja pysyä kärryillä.
Onneksi sentään teenage ja masters sarjat tulee youtubestriiminä kokoajan, koko maailmaan varmaan kiinnostaa seurata kun joku 14 kesäinen jumppaa kaliforniassa :D
Viime vuonna oli mun mielestä myös joku eventti ennen varsinaisia kisoja mitä ei näkynyt missään. Mutta tää on sitä perinteistä murica mallia missä vähät välitetään katsojista. Castrohan yksinkoikeudella näistä jutuista päättää ja kaveri on nyt on aina ollu luonteelta vähän tälläinen.
Edit. Koskihan sen vei. Ei yllättävää koska kaveri on uintia harrastanut.