Eli, eli. Joskus joulukuun 1. päivän tienoilla sain päähäni, että olen lihava. En ole lihava, mutta en ole tyytyväinen itseeni, sillä en pysty erottamaan vatsalihaksiani peilin edessä ja rintalihakseni ovat liian pienet, joskin hyvin muotoutuneet.
Paino: 75kg
Pituus 170cm
Rasvaprosentti: n.18%(Armeijan tyylillä mitattuna)
Tarkoitus olisi siis aluksi tiputtaa rasvaprosentti 8% prosenttiyksikköä alaspäin eli 10 prosenttiin, näin matemaattisesti laskettuna se tarkoittaisi n. 6kg katoa elopainossa(+lihakset, jotka lähtee dieetin aikana+nesteet)
Olen käynyt n.30-45min lenkillä kolme kertaa viikossa(me-ke-pe)
Ja olen juossut 5-7km sopivalla sykkeellä. tätä on nyt jatkunut kaksi viikkoa, ja olo on hyvä .
Ruokailuun olen kiinnittänyt enemmän huomiota, mutta siltikin tulee juotua viikossa n. 2litraa sokerikolaa 100g suklaata ja paahtoleipää(vaaleaa), vaikkei olisi edes nälkä.
Olen kuitenkin päättänyt luopua näistä iljettävistä "ruoka-aineista" ja ottaa askeleen kohti terveellisempää ruoka-valiota.
Tässä esimerkki päivän syömisistä:
Aamupala:
2palaa ruisleipää+5g margariinia
tonnikala 100g
appelsiinituoremehu 2dl
Lounas:
Seuraava ruoka onkin sitten koulun tarjoama ilmainen ruoka:
Ruokalista on todella vaiheteleva, mutta aina on tarjolla salaattia ja ruisleipää
eilen oli ruokana
Paellaa(riisiä, kanaa, herkkusieniä, öljyä)
Tänään oli lasagnea.
Mitä mieltä olette voiko näitä syödä ihan turvallisin mielin?
En millään viitsisi pakata omia eväitä kun koulustaa saa ilmaisen ruuan :(
Tosin minulla ei ole mitään tietoa niiden ravinnejakaumasta tahi kalorimääristä
Välipala:
2 palaa ruisleipää+5g margariinia/kaurapuuroa, jos jaksan keittää.
Päivällinen:
Kanaa(n200g, marinoitua. Sisältää rasvaa ja proteiinia about saman verran)+riisiä/proteiinipastaa+tonnikalaa
Ja tottakai salaattia n. puolet lautasesta
Yleensä käyn tässä välissä lenkillä
Iltapala:
Tämän pitäsi olla jotakin hyvää rasvaa ja proteeiinia sisältävää?
Eipä tule mitään mieleen :(
Eli pistäkää kommenttia noista syömisistä ja treenaamisista
Kun olen 1. vaiheen läpäissyt ajattelin ruveta hankkimaan niitä lihaksia.
---------------------
Onko tämä teidän mielestänne järkevää, vai olisiko parempi syklittää tämä jotenkin? esim. 4vko dieettiä ja 4vk bulkkia.
Itse mielelläni polttaisin ensin läskit ja keskittyisin vaan siihen sen jälkeen keskittyisin enemmän lihaksen kasvatukseen
Kiitos mahdollisista vastauksista ja anteeksi että tein uuden topicin ja kyselen mahdottomia
Mutta nyt lenkille--->
Paino: 75kg
Pituus 170cm
Rasvaprosentti: n.18%(Armeijan tyylillä mitattuna)
Tarkoitus olisi siis aluksi tiputtaa rasvaprosentti 8% prosenttiyksikköä alaspäin eli 10 prosenttiin, näin matemaattisesti laskettuna se tarkoittaisi n. 6kg katoa elopainossa(+lihakset, jotka lähtee dieetin aikana+nesteet)
Olen käynyt n.30-45min lenkillä kolme kertaa viikossa(me-ke-pe)
Ja olen juossut 5-7km sopivalla sykkeellä. tätä on nyt jatkunut kaksi viikkoa, ja olo on hyvä .
Ruokailuun olen kiinnittänyt enemmän huomiota, mutta siltikin tulee juotua viikossa n. 2litraa sokerikolaa 100g suklaata ja paahtoleipää(vaaleaa), vaikkei olisi edes nälkä.
Olen kuitenkin päättänyt luopua näistä iljettävistä "ruoka-aineista" ja ottaa askeleen kohti terveellisempää ruoka-valiota.
Tässä esimerkki päivän syömisistä:
Aamupala:
2palaa ruisleipää+5g margariinia
tonnikala 100g
appelsiinituoremehu 2dl
Lounas:
Seuraava ruoka onkin sitten koulun tarjoama ilmainen ruoka:
Ruokalista on todella vaiheteleva, mutta aina on tarjolla salaattia ja ruisleipää
eilen oli ruokana
Paellaa(riisiä, kanaa, herkkusieniä, öljyä)
Tänään oli lasagnea.
Mitä mieltä olette voiko näitä syödä ihan turvallisin mielin?
En millään viitsisi pakata omia eväitä kun koulustaa saa ilmaisen ruuan :(
Tosin minulla ei ole mitään tietoa niiden ravinnejakaumasta tahi kalorimääristä
Välipala:
2 palaa ruisleipää+5g margariinia/kaurapuuroa, jos jaksan keittää.
Päivällinen:
Kanaa(n200g, marinoitua. Sisältää rasvaa ja proteiinia about saman verran)+riisiä/proteiinipastaa+tonnikalaa
Ja tottakai salaattia n. puolet lautasesta
Yleensä käyn tässä välissä lenkillä
Iltapala:
Tämän pitäsi olla jotakin hyvää rasvaa ja proteeiinia sisältävää?
Eipä tule mitään mieleen :(
Eli pistäkää kommenttia noista syömisistä ja treenaamisista
Kun olen 1. vaiheen läpäissyt ajattelin ruveta hankkimaan niitä lihaksia.
---------------------
Onko tämä teidän mielestänne järkevää, vai olisiko parempi syklittää tämä jotenkin? esim. 4vko dieettiä ja 4vk bulkkia.
Itse mielelläni polttaisin ensin läskit ja keskittyisin vaan siihen sen jälkeen keskittyisin enemmän lihaksen kasvatukseen
Kiitos mahdollisista vastauksista ja anteeksi että tein uuden topicin ja kyselen mahdottomia
Mutta nyt lenkille--->